Kumsal:
Sabah Uzay aradı( kuzeni) beni o alacakmış. Ben de Meriç'e masaj attım.
K- Meriç uzay aradı bu gün o almak istiyor senin için sorun olmaz dimi.
M- 1 seferlik olmaz sevgilim ama bir daha olmasın ben seni okulda beklerim çok kısa şeyler giyme.
K- Tamam aşkım seni seviyorum.
M- Ben de seni seviyorum.
Üstüme bişeyler giyip uzayın gelmesini bekledim. Uzay gelince yanağımdan öptü. Okula gelince Meriç bekliyordu koşarak onun yanına gittim ve yanağından öptüm. Günaydınnnnnn aşkım dedim.
M- günaydın meleğim. Bak isteyince nasıl da açık giyinmiyorsun.
K- Tamam hadi yaa sınıfa gidelim ayaklarım ağrıdı. Sınıfa gidince kafam kollarımın arasına koydum Meriç te saçlarımla oynamaya başladı. Saçlarımla oynaması beni rahatlatıyordu. Kafamı kaldırdım. Meriç hemen rahatsızımı ettim dedi. Ben de hayır aksine çok rahatlıyorum dedim. Sonra yine kafamı koyup uyumaya başladım. Off bir türlü rahat olamıyorum. Kafamı kaldırdım ama Meriç yoktu. Hemen Meriç i aradım.
K- aşkım nerdesin
M- benim işim çıktı meleğim seni de uyandırmak istemedim.
K- Tamam aşkım ben çıkışta gidiyim mi yoksa sen alır mısın?M- sen git benim işim uzun dikkat et ama.
K- Tamam.1 saat sonra;
Okul bitmişti ben de eve gidiyordum. Yanıma okuldan ama ismini bilmediğim bir çocuk( kız) geldi birlikte gidelimmi dedi. Ben de tek gitmekten iyidir diyip ismi hira olan kızla yürümeye başladım. Kızla baya yakın olmuştuk birden kız bana sarıldı. Bunu da deniz görmesin mi yaklaşık 10 metre uzaktan bağırdı.
D- sen kimsin de benim arkadaşıma sarılıyorsun.
Deniz birden bana sarılan kızın üstüne atladı ben onları ayırmaya çalışırken deniz aksine hiç bırakıyordu kızı off yaa ben de hemen Meriç'i aradım.
K- Meriç hemen gell.
M- ne oldu güzelim sesini telaşlı geliyor.
K- yaa deniz birisini dövüyor bizim evin oradayız gel hemen.
M- Tamam güzelim geliyorum.Meriç:
Ne olmuştu acaba? Hemen gittim ama gördüğüm kavga çok komiğime gitmişti anırmaya başladım. Kumsal bana kızıyordu neden gülüyormuşum. Ama gülmemek elde deil ki. Kavga bitince Kumsalla sinemaya gitmeye karar verdik. Filmi ben seçmişim tabiki korkuydu. Filmin 40. Dakikası ama Kumsal korku filmini gülerek izliyordu. Ben böyle hayal etmemiştim ama Kumsal' ın korkup bana sarılması gerekiyordu. Ama sarılmayı bırak korkmadı bile.
Kızım sen nasıl birşeysin yaaa korkmuyorsun bile.
K-Ben korkmam ki. Küçüklükten beri izlerim ama korkmuyorum. Keşke sorsaydın.
Esniyordu benim meleğim uykusu gelmiş arabaya bindiğimizde uyumaya başladı bu kız ne kadar çok uyuyor ya. Kumsalı evine bıraktım ve ben de evime gittim.Ben geldimmm. İnşallah bölümü beğenirsiniz. Sizleri seviyorumm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MerSal
Teen Fictionİki insan. Kız kendi halinde sakin. Ama erkek tam bir umutsuz vaka yani her gün başka bir kızla çıkan ayrıldıktan sonra da Hicbisey olmamış gibi hayatına devam eden türlerden.