Kumsal:
Bu gün okula gitmicektim. Çooookk heycanlıydım. Nerdeyse heycanlanmakta mastır yapacaktım ( yanlış mı yazdım bilmiyorum xkxkxk). Kahvaltı yaptıktan sonra kıyafet seçmeye başladım.------------------------------------------------------
3 Saat Sonra
Sonunda kıyafetlerimi ayarladım.(Kıyafetler)
Sonunda saat 8 olmuştu Meriç mesaj atmıştı. Aşşağı indim. Meriç arabasına yaslanmış telefonuyla oynuyordu. Topuklularımın sesiyle kafasını telefondan kaldırıp beni süzdü.
"Meleğim çok güzel olmuşsun"dedi. Teşekkür ederim. Yaklaşık 10 dk sonra güzel bir eve gelmiştik. Kapıyı çaldığımızda 40'lı yaşlarda bir kadın ve bir adam. Kadın çok güzeldi Meriç in özünün nerden geldiğini anladım. İçeriye geçip yemek masasına oturduk. Çok güzel yemekler vardı. Yemekten sonra kahve yapmak için mutfağa gittim. Kahve olunca nedense çok heyecanlandım. Ve bilin bakalım ne oldu. Ben gelecekte kaynanam olcak kişinin üstüne kahve döktüm. Bildiğiniz kaynanamı yaktım. Çok korkmuştum korkudan gözümden bir yaş düştü. Defne hanım (Meriç in annesi) aşşağı inince ağlayarak özür dilemeye başladım. Ağlamam daha da artmıştı hem ağlayıp hem de özür diliyordum. Defne hanım birşey olmadığını söylesede kendimi kontrol edemiyorum. Meriç'e beni eve götürmesini söyledim. Arabada ağlamaya devam edince Meriç sinirlenmiş olcak ki arabayı ani freni yaptı. Bana ağlama diye bağırdı.
Ağlamana dayanamıyorum, senin üzülmeni istemiyorum dedim.Sabah:
Sabah olmuştu okul kıyafetlerimi giydim. Meriç almaya gelmişti. Beraber okula gittik. Meriç sınıfa gitti ben de kantine inip kahvaltı yapmadığım için tost ve kahve aldım.Arkadaşlar biliyorum bölüm çok kısa oldu ama bu gün çok yorgundum. Sizi seviyorum lütfen oy verin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MerSal
Teen Fictionİki insan. Kız kendi halinde sakin. Ama erkek tam bir umutsuz vaka yani her gün başka bir kızla çıkan ayrıldıktan sonra da Hicbisey olmamış gibi hayatına devam eden türlerden.