17. Bölüm MerSal

2.6K 128 0
                                    

Kumsal:
Bu gün annemler gelecekti. Çok özlemiştim onları 2 hafta 2 yıl gibi gelmişti. Ben yatağımda yatarken zil çaldı annemler gelmişti. Kapıyı açtım o anda annemin bana sarılması bir oldu.
Anne- Seni çok özledim gül kokulum güzel kızım benim.
Ben de sizi çok özledim. Neyse bu duygusal ana dayanamıyorum çünkü birazdan açlıktan ölücem.
Anne- kız ağzından yer alsın ölücem falan nasıl konuşuyorsun sen öyle. Ben sana kahvaltı hazırlarım.
Tamam anneee. İlk babama sarılıyım babama sarılıp yanaklarını çektim. Babam hiç sevmezdi yanaklarının çekilmesini ben de inadına yapıyordum. En iyisi odama gidip üstümü giyinmem diyip üstümü giyinmeye gittim. Üstüme pembe yarım tişörtümü altıma kot şortumu giydim. Aşşağı ya indiğimde burma nefis kokular geliyordu. Annem sucuklu yumurta yapmış. Karnımın guruldamasıyla çok acıktığım anladım. Hemen sofraya oturup yemeye başladım. Annem yavaş ye kızım boğazında kalacak, ölmeni istemem. Tomom onno (tamam anne) dedim. Sesim çok komik çıkmıştı çünkü ağzımda yiyecek vardı. Duyduğumda anneme eline sağlık dedim ve sofradan kalktım. Telefonum odamda kalmıştı elime aldığımda Meriç ten mesaj gelmişti.
Mesaj:
Aşkım bu gün annen ve baban geliyor biliyorum. Ben de ilişkimizi açıklama kararı aldım. Çok güzel düşünmüşüm dimi saat 5 gibi gelip konuşacam.
-------------------------------------------------
Oha bence söylemesi için daha erken. Ama Meriç kafasına koyduğunu yapar ya neyse söylesin bakalım ne olacak.
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
Saat 5
Çok heyecanlıyım sanki istemeye gelecekler allahım bu ne heyecan sanki kalbime yerinden çıkacak. Kapı çaldığında ben açtım Meriç gelmişti. İlk önce beni bir güzel süzdü sonra hemen içeri soktu kaşları çatılmıştı. Birden neden bu kıyafetle kapıyı açıyorsun dedi ben de göz devirdim. Annem ile babam içerde oturuyordu. Meriç içeri geçince Babam kim bi delikanlı diye sordu Meriç de sevgilisiyim efendim dedi. Ben kahve yapmak için mutfağa gittim. Kahvelerle döndüğümde Babam gülüyordu. Kumsal kızım ben Meriç oğlumu çok sevdim ve bu birlikteliği onaylıyorum. Ben şaşkınlıktan ne diyeceğimi bilmiyordum. Elimde kahveleri  olduğunu hatırlayınca hemen kahveleri dağıttım. Babamla Meriç futbol hakkında konuşuyordu. Babam la ben Fenerbahçe'liyiz annem takım tutmuyor. Şansıma Meriç de Fenerbahçeli  çıktı babamla uzun bir sohbete girdiler. Ben de sıkıntısından telefonla uğraşıyordum. Birden telefonum çaldı ve ben yerimden sıçradım odada bütün gözler beni bulmuştu Meriç de sorar bir şeklinde tek kaşını yukarı kaldırmıştı. Ben de deniz dedim. Mutfağa gidip konuşmaya başladım. Efendim deniz
D- Kankaaaaaaa hani ben sana bahsetmiştim ya bir çocuktan işte o çocuk beni seviyormuş. Şu anada onun evimdeyim.
K- yoksa sana bişey mi yaptı.
D- saçmalama Kumsal.
K- saç malanmaz taranır deniz
D- bu esprinden sonra sana Nobel ödülü vermek istiyorum. Kızım sen mal mısın yaaa ne diyorsun sen off şu telefonu daha akıllı birisine verirmisin lutfennn.
K- üzgünüm benden daha akıllısı bulunamıyor. Artık benle idare ediceksin yapcak bişey yok.
D- Neyse Doruk geliyor benim kapatmam gerekiyor knk bb.
Ben de içeri girdim. Meriç ne diyor deniz dedi. Ben de hicc öyle havadan sudan konuştuk. Meriç de tmm dedi.
♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
Meriç:
Saat 8 gibi kalktım. Kumsal'ın annesi ve babasıyla çok iyi anlatmıştım. Hatta koyu bir maç sohbetine bile girmiştik. Son günlerde şunu anladım kumsalı canımı verecek kadar çok seviyordum. Ona canımı verebilirdim. Annesi ile babasının  da haberi olduğuna göre artık sıra benim anneme ve babama gelmişti en yakın zamanda tanışmak istiyorum.

Ben geldimmm.  Ee yavrularım bölüm nasıldı? Sizleri cokk seviyorumm.

MerSalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin