27. Bölüm

2.1K 102 2
                                    

Kumsal:
O panikle ne yapacağımı şaşırdım, hemen Mustafayı kolundan tutup eve çektim sonra da kapıyı kilitledimm. Meriç kapıya vuruyordu hem ona ne benden biz ayrıldık istediğimi evime alırım,istediğim şeylerle kapıyı açarım.

Meriç:
Kumsal bi kapıyı açsa ilk o Mustafa nın gözlerini oyucam sonra da Kumsal ın bacaklarını kesicem. Bu kız beni deli ediyor. Kapıya vurmayı bırakıp kumsalı dinlemeye başladım.
K: Bak Meriç biz ayrıldık artık bana karışma lütfen. Bıktım artık yoruldum.
M: Haklısın ayrıldık. Dedim ve ordan uzaklaştım ben ona geliyorum o bana ayrıldık diyor.
Ama ben ne yapacağımı biliyorum onu öyle kıskandırıcam ki bana geri döncek. İlk oyununa da yarın okulda başlıcam şimdi biraz bara gidip kafa dağıtmam gerekiyor.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

SABAH KUMSAL'DAN:
Dün Meriç gittikten sonra Mustafayı evde gönderdim. Yattığımda ise hiç uyuyamamıştım sürekli korkunç rüyalar görüyordum. Hatta bir rüyamda Meriç sevgili yapmış okulda onunla öpüşüyordu. Bir de kız onun kucağına oturuyordu.

Bahattin: oh iyi oldu sana hepsi beni üzdün diye oldu. Şimdi ağlaaa kudurrrr sümkurrrrr.

K: Bahattin ben senden çok özür dilerim lütfen beni affet.

B: bilmiyorum artık düşünmem gerek. Sen beni çok üzdün. Ama bir şartla barışırım beni annenle tanıştırıcan olur mu?

K: Tamam sen yeterki affet beni. Seni çok sefiom bahttinn. Ama birazdaha oyalanırsam okula geç kalıcam. Bugün üstüme siyah tişört ve etek giydim. Tişörtümün uçlarını da eteğimin içine sıkıştırdım. Aynada kendimi süzdüm. Bahttinn kuş öldü beybisii dese de ben o kuşu uçurmuştum çünkü güzel görünüyordum.
Okula gelince Mustafa karşıladı beni çok mutlu olmuştum ( heheheh ne demzssin ) . Mustafa yanıma gelip elimi tuttu ve beni sınıfıma kadar sürükledi. Sınıfa gelince yerime oturdum. Nedense bu gün denizi gelmememişti. Meriç sınıfa girmişti ama onunla birlikte bir sürtük de gelmişti ama gerip olan Meriç bu sürtüğün elini tutuyordu. Muhtemelen beni kıskandırmaya çalışıyordu. Şu an çok ta iyi başarmıştı. Çok kıskanmıştım.
Birden sürtük Meriç in kucağına oturdu ve Meriç in dudağına yapıştı. Bu benim gördüğüm rüyaya benziyordu. Gözlerim in dolduğunu görüntünün bulanıklaşmasından anladım. Hemen sıramdan kalıp tuvalete koştum. Tuvalete gelince ağlamaya başladım. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Allahtan tuvalette birisi yoktu. Dersin sonuna kadar tuvaletteydim ağlamam durunca oturduğum yerden kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Hiç derslere girecek halim yoktu. Sınıfa gittim gözüm meriçlere takıldı Meriç de bana bakıyordu. Ağladığımı anlamış olmalı,hemen gözlerimi kaçırdım. Çantamı alıp okuldan çıktım.

Meriç:
Adını bilmediğim sürtük beni öptükten sonra Kumsal hızla sınıftan çıktı. Sonra bir ders boyunca sınıfa gelmedi.
Ders bitince Kumsal içeri girdi ağlamıştı çok belli oluyordu o küçücük burnu kızarmıştı,gözleri de şişmişti.
Kumsalı hocam üzmek istemiyorum ama o zorluyor gidiyor Mustafa ya kapıyı şortla açıyor. Of gene sinirledim şimdi ben haksız mıyım?. Haksız yada haklı olursam olayım ben kumsalı çok seviyorum bu da değişmicek.

Kumsal:
Okuldan çıktığım gibi eve geldim bi güzel yatağıma yattım sonra uyudum.

Kumsal ın Rüyası:
Koşuyordum sadece koşuyordum. Sanki çıkmaz sokaktaymışım gibi her girdiğim sokak kapalıydı. Korkuyordum gözümden yaşlar süzülüyordu. Üşümek mi? Hiç bu kadarını yaşamamıştım. Dalağıma kadar soğuğu hissediyorum. Birkaç sokak sonra önüme Meriç çıktı. Ama Meriç birden koşmaya başladı ben de onu takip ediyordum. Çok hızlı koştuğu için onun arkasında kalıyordum. En sonunda mezarlık gibi bir yere gelince durdu. Tam ona sarılcaktım ki birden ortadan kayboldu. Ben de tek başıma mezarlıkta kalmıştım.

Rüyadan uyanınca kan ter içindeydim. Sadece rüyada ağlamamıştım belliydi. Sonra aklıma Meriç geldi o iyimiydi? Telefonumu elime alıp Meriç i aradım. Şimdi hiç gurur yapamazdım. 3. Çalışta açtı ve hemen telaşla birşey mi oldu diye sordu. Ben de hayır dedim. Sadece senin nasıl olduğunu soracaktım. Sen iyisin dimi? Sesim titrek çıkmıştı. Meriç de korkmuş olcak ki. Bekle hemen geliyorum dedi. Ben ne kadar gerek yok desemde dinlemedi. Yaklaşık 15 dk sonra kapı çaldı benim de altımda dün giydiğim pijama vardı. Kapıyı açtığımda aniden bana sarıldı. İyi misin ? İyim dedim soğuk bir sesle. Meriç beni kedine çekti ve yeter artık bu küslüğün piyemsess dedi.

Ben geldim. Arkadaşlar lütfen yorum yapın oy verin sizi seviyorum.

MerSalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin