4. Bölüm MerSal

6.2K 315 55
                                    

Kumsal:
Şu an ne mi yapıyorum? koltuğa uzanmış cips yiyorum. Annem ile babam iş seyahatine çıktılar, 2 hafta boyunca yoklar ben de 2 hafta boyunca tekim. Evde tek olmak güzel ama bazen çok korkuyorum. Mesela; yine annemlerin evde olmadığı bir gün yatağımda yatarken aynı zamanda kitap okuyordum. Kitabın bir sayfasından çok etkilendim yani çok korktum. Annemler gelene kadar yani 2 gün yataktan çıkmamıştım.

Meriç :
Kumsal dün bana tokat atıcakken bileğinden tutmuştum. Biraz sert tuttugumun farkındayım ama kendime hakim olamamıştım. Aslında kızlara böyle davranan birisi değilimdir. Her neyse gelelim başımda yarım saatten beri arasa. ( en yakın arkadaşı )

 ( en yakın arkadaşı )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Aras*

Aras:
30 dk' dan beri Meriç'in iç sesiyle konuşmasının bitmesini bekliyorum. En sonunda bitirince Meriç'e dışarı çıkalım dedim. Meriç ilk hamurdandı ama ben zorlayınca çıkmak zorunda kaldı.

Meriç:
Şu anda Aras'ın zoruyla dışarıda avara gibi dolaşıyorum. En sonunda bir cafe'ye gidip oturduk. Ben şansıma küfür ederken Aras ne yiyeceğimizi söylüyordu. Ben neden mi şansıma küfür ediyorum çünkü Kumsal da burda ve altında hiç giymese de bir şort var, aynı zamanda karşı masadaki 2 erkek de onlara bakıyor. Yaaa!bana ne oluyor ben neden Kumsal'ı bu kadar önemsiyorum of neyse.

Kumsal:
Denizle bir cafe'ye gelip oturduk. Ama tam karşımda sinirden gözleri alev alan bir Meriç gördüm. Bizim karşımızdaki masaya bakıyordu. Ben de o tarafa baktığımda 2 adamın bize baktığını gördüm ve kaşlarımı çattım.

Meriç:
Adamlar Kumsal ve yanındakine (deniz) bakmaya devam ediyordu. En sonunda birisi kalkıp kumsalların masaya oturdu. Kumsal o çattığı kaşlarını iyice çattı. İçimden aferin benim kızıma dedim. Ama en son gördüğüm şeyden sonra yerimden fırlamam bir oldu. O adam Kumsal'ın saçlarına dokunuyordu. Benim bile bir kere dokunabildiğim saçlara dokunuyordu. Kumsalların masaya gidince o Admin kumsala dokunan ellerini kırdım sonra Kumsal'ı kolundan tutup sürüklemeye başladım. Kumsal bana sürekli canının acıdığını söylüyordu ama ben o sinirle onu dinlemiyordum.

Kumsal:
Meriç beni kolumdan tuttuğu gibi arabasına sürüklemeye başladı. Gelince de beni arabanın içinde fırlattı. Ben bağırmaya başladım ama o beni takmıyordu. Sesimi daha çok yükseltip bağırmaya devam edince o arabayı daha hızlı kullanmaya başladı. En son eve geldiğimizi hatırlıyorum sonra karanlık oldu.

Arkadaşlar bir karar aldım günde 1 bölüm atacağım. Lütfen kitabıma ön yargıyla yaklaşmayın oy verin yorum yapın isteklerinizi yazın.

MerSalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin