25. Bölüm

2K 115 10
                                    

Meriç
Kumsalımın evinin önüne geldiğimde Kumsaaallll diye bağırdım. Acaba meleğim uyuyor mu?

Kumsal:
Bana mı öyle geliyor yoksa birisi Kumsaaallll diye mi bağırıyor. Bence ben yanlış duydum.
Lanet olsun ki yanlış duymamışım Meriç gelmiş Kumsal diye bağırıp duruyo.
Meriç i eve aldım çünkü daha fazla mahalleye rezil olmak istemiyorum. Meriç i eve alırken bana beni eve mi atıyorsun? dedi. Ben heee işim gücüm yok seni eve atiom. Ben sürtüğüm ya alışkınımdır eve erkek atmaya dün de Mustafa geldi bilon mu. Mustafa nın ismini duyunca Meriç o kim lan diye kükredi gerçekten onca dediğimden sonra sadece Mustafa ya mı takıldı. Off ben bununla ne yapıcam. Mustafa yeni sevgilim dedim.
İnanmamış gibi bi hali var. İnanmaz tabi ya hiç böyle söylenir mi yanına getireceksin. Şimdi sen inanmadın mı?
"İnanmadım"
Tamam o zmn yarın senle tanıştırırm. Sen okula gel ben tanıştırıcam olur mu?
"Tamam "
Şimdi git hadi. Tam gidecekken geri dönüp bana sarıldı ve kokumu içine çekti ben de hemen ayrıldım ondan sonra bana yalvarır gibi baktı.
"Lütfen kokuna ihtiyacım var sadece sarılmak istiyorum."
Çok üzülmüş gibi bi hali vardı ben de tamam dedim. Dememle sarılması bir oldu. Çok sıkı sarılıyordu ve kokumu sesli sesli içime çekiyordu. Kafasını boyun girintime koymuştu. Biraz daha sarıldıktan sonra ayrıldı. Ya ben Mustafa falan dedim de o kim aq nerden bulucam bu çocuğu. Sonra aklıma bizim okuldaki daş meteor Mustafa geldi. Numarası da vardı en iyisi ben bi konuşayım.
K: Mustafa benimle sevgili rolü yapman gerkio lütfen nedenini sorma.
M: Kaç gün yapıcam.
K: Bilmiyorum ama lütfen yardım et bana.
M: Tamam sevgilim olmuş bil.
K: Bak şimdiden söylüyorum öpme sarılma falan yok bi elimi tutabilirsin bi de yarın Meriç le tanışcan okey mi?
M: Tamam ozmn çıkma teklifim de şöyle olsun. Ben seni zaten begeniyomuşum sonra çıkma teklifi etmişim sen de kabul etmişsin nasıl?
K: Tamam olur neyse ben yatıcam iyi geceler.
M: İyi geceler.
Allahtan bu da olmuştu yoksa ben iyice rezil olacaktım Meriç'e. Saat 23.25' di daha uykum olmadığı için  bir kore dizisi açtım dizinin adı "the legend of the blue sea" ben bu izlemiştim ama yine izlicektim. Filimi açıp mısır patlattım ama bir türlü filme odaklanamıyordum sürekli yarın ne olcak diye düşünüp durunca bi bunaltı geldi bana biraz balkona çıkıp hava alıyım. Üstüme gene pandalı ama bu sefer daha farklı bir pijama takımı var. Yine alt kısmı şort neyse. Balkona çıkınca esen rüzgar iyi geldi biraz da üşüdüm aslında o sırada Bahattin im geldi kız ne duruyon hala götün dondu gir len içeri dedi. Ben de Bahattin amcamın sesini dinledim (amca kelimesi tamamen saçmalamak için ) . Sabah ne olacaktı acaba off çok heycanlıydım.

Ben geldim eee bölüm nasıldı kuzular. Oy verip yorum yapmayı unutmayın sizi çok seviyorum
Yazarınız Seda

MerSalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin