Özür Dilerim

7K 395 10
                                    

Ya aslında günde 2 bölüm atacaktım ama attığım bölümler çok kısa olduğu için içime sinmedi. Bi de oy verin lütfenn

Bu gün cumartesi olmasına rağmen erken kalktım. Tekrar uyumaya çalıştım ama olmadı ben de duşa girdim. Duştan çıktıktan  sonra  üstüme siyah bol t- shirt, beyaz pantolon ve siyah spor ayakkabı giydim. Deniz'i (en yakın arkadaşı) arayıp bugün lunapark'a gidelimmi?diye sordum. Deniz de tamam dedi. Ben çantamı alıp çıktım. Deniz ile lunaparkta buluşcaktık. Lunapark 'a geleli yarım saat oldu ama Deniz hala gelmedi. Benim de canım sıkıldı. Biraz yanlız kalmak istedim ve dönmedolaba bindim. Benim yükseklik korkum vardı ama ben umursamadım. Dönmedolap en yukarda olduğum sırada durdu ben panik yapmaya başlamıştım. Birden etraf kararmaya başladı ve ben kendimi saldım. Başım bir yere çarpmıştı çok aciyodu ama benim kalkmaya halim yoktu. Gözlerimi açtığımda beyaz bir tavanla karşılaştım, hastanede olduğumu fark ettim. Karşımda adını daha dün öğrendiğim Meriç vardı. Senin burda ne işin var dedim.

Meriç :
Kumsal'ı biraz korkutacaktım ama yükseklik korkusunun olduğunu bilmiyordum. Kumsal'ı hemen hastaneye götürdüm. Yaklaşık 30 dk baygın kaldı ve uyanınca da ne kadar korkaksın dedim.

Kumsal:
Demekki o yapmış sinirle kolumdaki serumu çıkartıp Meriç'in yüzüne tokat attım. Eve gidip yatağıma her zamanki atlamami yapıp uyudum. O Meriç olcak akıl yoksunundan nefret ediyorum.
Kalktığımda saat 12'ydi bugün hiç yatağımdan çıkmak istemiyorum. Bütün gün yatakta yatıp uyudum. Gözlerimi açtığımda saatin 7 olduğunu gördüm. Banyoya girip rutin işlerimi yaptım. Aşşağı indiğimde annem ile babamın işe gittiğini anladım.  Okul'a gitmek için evden çıktım. Bugün annem ile babamın doğum günümde aldığı arabayla okula gittim.

Meriç:
Sabah kalktım elimi - yüzümü yıkayıp okul kıyafetlerimi giydim. Filimler de gördüğüm ve hep yapmak istediğim şeyi yaptım yani meyve suyumdan bir yudum alıp masadan kalktım. Aklım geçen gün olan olaya takıldı Kumsal'ın hastalığını bilmeden yapmıştım ne de olsa. Sınıfa geldiğimde herkes ayrı kafadaydı. Kimi uyuyo, kimi tepiniyo, kimi saçını yapıyor içimden allahım ne günahım vardı da sen beni bu sınıfla sınıyon dedim. Uyuyanların arasında Kumsal'ın da olduğunu gördüm. Onda özür dilemeliyim diye aklıma yazdım. Ne de olsa bir kız ve kızlara öyle davranılmaz. Kumsal'ın başına gidip saçıyla oynamaya başladım.

Kumsal:
Saçlarımda hissettiğim ellerle irkildim ve kafamı hızlı bir şekilde kaldırdım. Başımda Meriç duruyordu. Ben donmuşken Meriç   özür dilerim dedi. Ben hala olayın şokundaydım. Sınıftaki kızlar bana pis pis bakıyordu. Ben de onlara bir bakış attım ve Meriç'e döndüm. Elimi kaldırıp tam vuracakken elim havada kaldı. Elimi tutmuştu. Bu sefer olmaz güzelim dedi.

MerSalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin