Eve geldiğimde odama çıkıp üzerime pandalı pijama takımımı giydim.
☆Pijama takımı ☆
Sabah kalktığımda daha erken olduğunu fark ettim. Duşa girmek için yataktan kalktım. Dustan çıkıp okul kıyafetlerimi giydim ve kahvaltı için aşağıya indim. Birkaç bişey atıştırıp okula gidecektim. Etrafa baktığımda kimseyi göremedim, demekki annem ve babam çoktan işe gitmişler. Hava güzel olduğu için yürümeye başladım. Yaklaşık 10 dk sonra okula vardım. Sınıfa gidip yerime oturdum ve kafamı ellerimin arasına koydum sonra da uyumaya karar verdim. Uyanmama neden olan zil sesiyle dersin bittiğini anladım. Kalkıp kantine indim. Herzamanki gibi çikolatalı sütümü ve çikolatamı aldım. Bir masaya oturdum yanıma Uzay geldi. ( uzay Kumsal'ın kuzeni) Uzay 11/B' de ben 11/D'de okuyorum. Ben size böyle anlatırken zil çaldı. Sınıfıma doğru yürürken birden birisinin çelme takmasıyla kendimi yerde buldum. Hemen ayağa kalkıp bana çelme takana sinirle baktım bakmamla donmam bir olmuştu. Bu benim geçen gün çarptığım çocuktu. Hemen kendimi toparlayıp ayağa kalktım "sen ne yapıyorsun be" dedim.
Meriç: Bu daha ilk ufaklık.
Dedi ve gitti. Ama benim adım da Kumsal sa be bu yaptığını yanına bırakmazdım.
Sınıfa çıkıp oturdum çok sinirliydim. Kafamı kollarımın arasına koydum ve kendimi uykuya bıraktım. Kalktığımda sınıfta herkes acele acele bişeyler konusuyodu ben de merak ettim. Bir kızın kolundan tutup ne olduğunu sordum. Bana çelme takan çocuğun adı Meriç' miş ve bu okulun sahibiyimiş ay çok ta tın çok ta fifi. Eve gittim üzerimi değiştirdim ve kendimi yatağa fırlattım bu gün olanları düşünürken uyumuşum.Şimdi siz diyeceksiniz bu kız ne kadar çok uyuyo ama Bn de çok uyurum kendimden esinlendim o uyuma yerlerini ama ben okulda uyumam neyse çok konuştum inşallah kitabımı beğenirsiniz önyargıyla yaklaşmayın lutfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MerSal
Teen Fictionİki insan. Kız kendi halinde sakin. Ama erkek tam bir umutsuz vaka yani her gün başka bir kızla çıkan ayrıldıktan sonra da Hicbisey olmamış gibi hayatına devam eden türlerden.