Kumsal:
Dayanamamıştım ve affetmiştim Meriç'i. Onu çok sevdiğimi herkes biliyor.
Neyse şu anda geleceğim hakkında kararlar alıyorum. Eskiden bana hep büyüyünce ne olacaksın diye sorarlardı ben de Piyemses derdim. Bu yıllara göre değişti kimi yıl doktor kimi yıl öğretmen olmak istedim. Ama şimdi sorsalar liseyi bitiriyim yeter diyorum.
Tabiki de şaka herkesin bir hayali vardır. Benim hayalim de işinde iyi bir mimar olmaktı.Saat 1.50 ydi ama benim hala uykum yoktu. Ben de yatakta halay çekmeye karar verdim. Yaklaşık 30 dk halay çektikten sonra uykum geldi.
Uyandığımda ilk defa alarm çalmadan önce kaldığımı fark ettim. Bu durum ne kadar canımı sıksa da yapacak bişeyim yoktu. Ben de duşa girdim.
Duştan çıkınca üstüme yarım tişörtümü altıma da kot pantolon giydim. Çantamı alıp evden çıktım. Meriç gelmişti ama bir tane daha araba vardı ve o araba da Mustafa nın arabasıydı. İlk önce Meriç'e bir dk işareti yaptım sonra da Mustafa nın yanına gidip artık oyunun bittiğini söyledim. Mustafa şok olmuştu. Mustafa nın cevap vermesini beklemeden ordan uzaklaştım. Ama güçlü bir kol beni tutup kendine çekti. Meriç diye tahmin ettiğim kişi Meriç çıkmamıştı. Gözlerim Meriç i aradığında bi an gördüğüm manzarayla korktum. Meriç koşarak buraya geldi ve Mustafa ya bir yumruk attı. Aha gitti canım çocuk ya. Ben şimdi Meriç i de ayramam. Neyse sonuçta biraz döver siniri geçince de bırakır. Biliyorum biliyorum çok düşünceli bir insanım bu özelliğimi çok seviyorum. Dediğim gibi oldu Meriç Mustafayı biraz dövdükten sonra bıraktı yanıma gelip elimi tuttu ve arabaya bildirdi. Okula el ele girince herkes bana bakmaya başladı. Dikkat edin bize deil bana çünkü daha dün Mustafayla el ele girmiştik. Of neyse artık bisi olmaz. Sınıfa girdik tam kendi sırama oturcaktım ki Meriç beni kedi sırasına çekti. Ben de üstlemedim. Derste uyuyodum ama kulağıma dedikodular geliyordu bir de dedikodu yapan erkekler di. Meriç de duymuş olcak ki birden. Kimin kızı halkında konuştuğunuza dikkat edin demişti. Haklı yani, neyse ben uyumaya devam ediyim.Birisi kolumu hayvanca sallayınca uyanmak zorunda kaldım. Kolumu sallayana bakınca Meriç olduğunu gördüm ve bağırmaya yani Meriç in deyimiyle cırlamaya başladım. Yaa ne istiosun benden ne güzel uyuyom. Tabi sen uyumuyon ya kıskanıyorsun. Son dediğimden sonra Meriç bana sanki eşşeğe ters binmişim gibi baktı. Tamam kabul ediyorum son dediğim saçma bir laf olabilir.
Madem uyandım bi tuvalete gidiyim.
Tuvalete gittiğimde bi kız Meriç hakkında konuşuyordu. Ben de dayanamayıp saçını tuttum. Ve kafasını klozete soktum. O anda içeri Meriç girmişti. Bi dk ya Meriç in burda ne işi var. Neyse sonra öğrenirim. Meriç beni ayırmaya çalışırken ben kızın kafasını klazetten çıkarıp duvara vurdum sonra da cool bir çıkış yaptım.
Meriç yanıma gelip kızı öldürüyordun dedim. Ben de gayet sakin bir tonla evt dedim.Bn geldimmm. Sizden bisi isticem ara yorum atın yaa sizi çok seviom
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MerSal
Teen Fictionİki insan. Kız kendi halinde sakin. Ama erkek tam bir umutsuz vaka yani her gün başka bir kızla çıkan ayrıldıktan sonra da Hicbisey olmamış gibi hayatına devam eden türlerden.