14. Bölüm MerSal

2.8K 145 10
                                    

Kumsal:
Sabah yataktan yere düşmemle uyandım. Ama ben düşmemiştim.Beni Deniz itmişti.
K- Yaaa Deniz neden itiyorsun benii.
D- Seni uyandırmaya geldimm. Ne güzel dimi. 
K-hehe çok güzel.
D- Neyse hadi hazırlan Okul'a geç kalıcaz. Tamam diyip banyoya girdim elimi yüzümü yıkayıp üstümü giyinmeye odama gittim. Üstüme salaş siyah renk bir t-shirt, altıma siyah pantolon giydim ve tişörtümü pantolonumun içine soktum. Aynaya baktığımda güzel olmuştum. Deniz alttan bağırıyordu " Hadii Kumsal ağaç oldum burdaa" tamam geliyorum. Okula gidince Meriç'in gelmediği gördüm, hemen Meriç'i aradım.
K- Aşkım nerdesin?
M-üzgünüm sevgilim bu gün okula gelemicem işim çıktı da.
K- Tamam sevgilim ben okuldayım.
M-Üstüne ne giydin inşallah açık giyinmemişsindir.
K- Merak etme aşkım açık giyinmedim. Aşkım Hoca gelicek kapatmam gerekiyor. Seni seviyorum. ( ben de sizi seviyorum.)
M- Ben de seni seviyorum meleğim.
İlk ders güzel geçmişti tabi ders matematik olunca. Teneffüs olunca denizle kantine inmeye üşendik. Ben de başladım konuşmaya.
K- Geçenlerde yine çok akıllıyım. Aslında ben hep akıllıyım.
D- Yok yok ben sana tehşizi koydum sen düpedüz malsın. Kızım sen doğarken hemşire g*tüne çok mu sert vurdu neden böyle oldun acaba?
K- Aaa! söyleyene bak sen. Sanki senin benden çok farkın var.

Meriç:
Bu gün okula gidememiştim çünkü Kumsal'a sürpriz hazırlıyordum. Aslında sürpriz falan hiç benlik değil ama meleğimin mutluluğu için her şeyi yaparım. İlk önce kendi evime gidip mum, gül, kokulu taş falan aldım. İlk kokulu taşlarla büyük bir kalp oluşturdum, sonra içine oturmamız için minderleri koydum, minderleri koyduktan sonra kalbin etrafını mumlarla süsledim. Ve en son da geleceği yola gül döktüm. Böyle anlatırken kolay gibi gözüküyor ama 3 saat sürdü yapmam. Bu arada de okul bitmişti zaten. Kumsal'ı arayıp bize gelmesini söyledim.

Kumsal:
Okuldan sonra Meriç aradı ona gitmemi söyledi ben de tamam dedim. Üstüme siyah t-shirtaltıma da etek giydim. Meriçlere gelince zile bastım kapıyı açmasıyla şok oldum. Oha ln benim öküzüm ne yapmış böyle çok hoşuma gitti. İnanamıyorum!!! Yavaş yavaş etrafı süzmeye başladım. Herşey kusursuz olmuştu. Elini uzatıp yürümeme yardım etti. İnanamiyorumm taşlardan kalp yapıp etrafını mumlarla sarmış.
Şu anda mutluluktan ağlayabilirim.

Meriç:
Kumsal'a çıkma teklifi etmemiştim. Onu kalbin ortasına oturtup ben de önünde diz çöktüm. Hayatımın kadını olmaya ne dersin dedim. İlk biraz şaşırdı sonra de evettt dedi.

Kumsal:
Birbirimize çok yakındık. Tam dudaklarımız birbirine değecekken Meriç in telefon sesiyle irkildim Meriç de sessiz bir küfür mırıldandı. Telefonu açıp sertçe ne dedi. Sonra da tamam geliyorum dedi. Yaklaşıp anlımdan öptü. Güzelim bizimkiler çağırıyor dedi. Ben seni eve bırakıyım. Eve gelince çok yorulduğumu fark ettim ve uyumaya başladım.

Evettt ben geldim bölümler biraz kısa olabilir ama 15 tatilde daha sık ve uzun bölümler yazacağım. Sizleri cokk seviyorumm.

MerSalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin