Prišiel ten osudný deň. Premiéra. Pripravovali sme sa a zároveň čakali na to, kým sa sála naplní. Prvýkrát sme mali vystupovať v Bratislave, z čoho som bola nervóznejšia. Nechty na rukách som mala do krvy obkúsané. Patrik, ktorý sedel vedľa mňa, si neustále podupkával nohou.
Niekoľkokrát som vbehla na javisko, opatrne som nazrela cez oponu, aby som zistila, koľko ľudí prišlo. Vždy ma šlo poraziť, keď sa kreslá postupne začali zaplňovať.
,,Tešíš sa?" drgol do mňa ramenom Patrik a jemne sa usmial. Prikývla som a tiež sa naňho usmiala. Stisol mi ruku a úprimne ma objal. Srdce mi splašene bilo, nebolo to však z nervozity. Pri Patrikovi som sa čím ďalej tým viac cítila krajšie a krajšie. Bola som s ním šťastná.
,,Patrik.. ja.." chcela som mu niečo o tom povedať, ale zistila som, že nemám ako začať.
,,Kaja?" stále sme sa držali za ruky a veru, nechcela som aby sa tá chvíľka skončila. Už už som otvárala ústa, že mu niečo poviem, ale práve sa otvorili dvere.
,,Tak, nastala tá chvíľa. Všetci ste tvrdo pracovali a vyplatilo sa. Verím že toto predstavenie dopadne viac než dobre. Skvelo sa mi s vami všetkými pracovalo a verím, že to tak bude aj nabudúci rok." všetci sme sa so širokými úsmevmi vybrali na javisko. Ja s Patrikom sme vystupovali samozrejme rovno vpredu. Zhlboka som sa nadýchla a postavila do prvej pozície.
,,Čo si mi to chcela povedať?" pozrela som do jeho modrých očí, do líc sa mi naliala červeň.
,,Že.. asi... neviem to isto... ale, myslím.. že sa mi páčiš. T-Trochu dosť." stále som stála v prvej pozícií, len pohľad som stále upierala naňho. Taktiež sa usmial, líca mal takisto červené ako ja.Naklonil sa ku mne a na líce mi dal veľkú pusu.
,,Ja to viem úplne na isto." úprimne? Zdalo sa mi, že z toho úsmevu mi tam zostanú doživotné vrásky. Horela som od vzrušenia a šťastia.
,,Po vystúpení v našej obľúbenej pizzérií?" horlivo som prikývla a vtedy som videla, že sa opona pomaly dvíha. Osvietilo nás silné svetlo, a vtedy som sa oddala tancu. Krajšie pocity som v sebe nemala, predsalen, nestáva sa mi často, že svoju obľúbenú aktivitu robím s človekom, ktorý so mnou robí zázraky.Ahojte❤
Sama tomu neverím, ale predposledná kapitola je na svete. Posledná by mala víjsť čoskoro. Ďakujem vám za vyše 1000 prečítaní, ďakujem vám, že vás tento príbeh bavil, je to pre mňa neskutočná podpora💕
Ľúbim vás!
Agipka💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
Balet v Converskách
Ficção AdolescenteObyčajný deň na jednej strednej škole v Modre sa zmenil na neobyčajný. Zavítalo do nej nové dievča - Karolína. Je vášnivou baletkou a tanec poláža na svoje prvé miesto. Katastrofy však priťahuje ako magnet, nedáva si servítku pred ústa a známky nemá...