Capitolul 2

5.3K 258 29
                                    

Emmet :
Ce dracu e cu tine Emmet Rosse? Este doar o pustoaica, probabil abia majora, cu niste forme unice, un par roșcat superb, si niste ochi negri profunzi. Fac din țâțar armăsar. Iar umflatura din pantalonii mei a devenit o erecție vizibilă în toată regula. Trebuie sa imi pun lucrurile in oridine in mintea mea.

-Dolores sunt gata sa primesc următorul pacient. Spun cu o voce rece si ma ascund in spatele peretelui, punandu-mi manusile, astfel sa acopere cat mai multa piele. Este o placere sa fii ginecolog insa doar uneori. Atunci cand vin barbati cu diferite probleme la nivelul penisului si doamne in varsta de 60 de ani ce vor sa isi continue viata sexuală sau sunt la menopauza ma simt cel mai ghinionist om din lume. Dar atunci cand vin domnișoare frumoase, doamne frumoase, aranjate si cel mai important curate, parca totul este mult mai usor. Studiile mele ginecologice ma ajuta foarte mult atat in viata sexuală cat si in cea de zi cu zi. Adica niciodata nu o sa iau vreo boala prin transmitere sexuală pentru ca imi aleg partenerele sexuale cu atentie, si sunt prudent astfel intotdeauna purtând prezervativ.

Un glas dres ma scoate din transă si pentru un moment am uitat ca sunt in acest spital infect dar plin de oameni cu nevoi. Mama mi-a spus ca imi face si propriul spital doar sa ma mut de aici insa...nu pot. M-am facut doctor pentru a ajuta oamenii, iar oamenii ăștia chiar au nevoie de ajutor.
-Felicitări. Ve-ti avea baiat. O anunț pe femeia trecuta de prima tinerețe care in acest moment plange de fericire, mulțumindu-mi in continuu.
#seara#
Opresc masina in fata conacului si stau cateva clipe pe scaun doar sa imi trag suflul. O sa ajung in casa mea aparent perfecta si voi fi asaltat de familie. De un frate alcoolic si vaduv de 28 de ani, de o mama excentrica vrand sa fie totul perfect la oricine si un tata trist si plictisit de viata. Familia e familia oricum ar fi, oamenii sunt minunati, mentalitățile sunt gresite. Ma dau jos din masina si fac câțiva metri drept inainte intrând in constructia mare, dar aproape pustie. Aici sunt doar bucatarul, doi valeti, o menajeră, grădinarul, si ei bine...eu cu ai mei.

-Scumpul mamei a venit. Mellinda, mama mea, aproape imi sare in brate si imi sărută ambii obraji, asta este semnul ca vrea ceva de la mine.
-Buna si tie mama, ce doresti? Haide, amandoi stim ca vrei ceva. Spun eu direct si ea se uita vinovată in ochii mei.
-Aici se va tine o petrecere mâine seara, femeile de la clubul de lectura o sa vina aici impreuna cu unul din copii lor, si eu trebuie sa fiu prezenta cu copilul meu. Spune ea rapid si eu ma incrunt.
-Mama, am 26 de ani, nu sunt sigur cat se copil mai sunt eu. Spun prompt, ideea parandu-mi total groaznica, eu, un barbat in toate firea, intre o grămadă de mucosi plangaciosi.
-Gestul conteaza Emmet, doar prima ora sa fi acolo, atat. La rugamintile mamei mele cedez. Gândul sa ma mut ma apasa tot mai tare, fiind cazul, dar nu as putea sa il las pe Oliver singur cu parintii nostri, in secunda doi l-ar pune într-un internat de dezalcoolizare, abandonandu-l acolo.

Sunt constient ca nu ar trebui sa isi inece durerea in alcool, mai ales ca a trecut un an de atunci dar il inteleg. A iubito mult pe Mariah, era însărcinată in trei luni atunci cand o masina a izbito astfel ramanand instant fara suflu. Pierderea soției tale si copilului tau este una dintre cele mai mari tragedii. Am incercat de multe ori sa il scot din starea asta, sa ascund bautura dar mai rau ii faceam. Rareori il prind treaz, si atunci cand este treaz chiar ai ce vorbi cu el, avand diploma de inginer, si fiind chiar unul ce excela acum ceva timp.

Imi scutur capul plin de ganduri negre si ma gandesc la petrecerea de maine seara cu groaza. Poate mai vrea sa ma îmbrac si in unul  din prinții din povestile celor mici, sa fie tacâmul complet daca tot...
-Esti bine tata? Cum se simte Oliver? Pe scari ma intalnesc cu tatăl meu, ce merge cu capul lasat in jos, tinandu-se strans de balustrada.
-Sunt bine. Iar Oliver...e Oliver...beat pe pat si plange cu poza lui Mariah in maini. Spune tatal meu melancolic si eu oftez. Imi continui drumul spre camera mea si cand ajung in ea, simt ca am ajuns in paradis. Imi dau jos camasa albastra si imediat dispar si pantalonii la dunga cu restul hainelor. Ma pozitionez sub dus si dau drumul apei fierbinti gemând adânc atunci cand apa face contact cu corpul meu, relaxandu-ma total.

Un gand inofensiv imi traverseaza mintea, gandul la pustoaica de azi de la mine din cabinet si imi musc buza inghitind in sec. Parul ei mai inchis decat sangele, ochii ei negrii total, pielea alba, fundul micut si bombat, sanii plini, conturați perfect prin sutien...mana mea coboara inconstienta la barbatia mea si incep sa fac miscari lungi si apăsate de-a lungul sexului meu, ma gandesc la cum ar fi daca mainile ei micuțe, date cu oja aceea mată ar fi in locul mâinii mele. Grăbesc miscarile dute vino, tinandu-ma cu o mana de peretele cabinei iar cu alta masturbandu-ma. Ma gandesc cum s-ar buzele alea rozalii in acest moment pe corpul meu, ma gandesc la vocea ei subtire si clara, cum imi geme numele;la acest gand ejaculez imediat cu un suspin. Imi clatesc corpul si ies din cabina din dus, șocat de ce tocmai am facut. La naiba, am vazut-o o singura data,am devenit un clișeu tampit. Nu trebuie sa ma mai gandesc la ea, la privirea ei inocenta, la corpul ei senzual...la actual sexual...dintre mine si ea.

SenzualUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum