Amina :
Bataile ca se aud constant in usa ma fac sa imi deschid ochii. Marai si ies de sub pilota mea pufoasă, impedicandu-ma de laptop. Înjur in surdina si deschid pana la urma usa curioasă sa vad cine este.
-Parca trebuia sa ma astepti. Vocea lui Oliver ma face sa deschid larg ochii si sa imi amintesc ce am vorbit acum treizeci de minute cu el. Am ațipit. La naiba sa fiu eu.
-Scuze. Scuze. Intra. Ignora mizeria. Spun eu si imi strang majoritatea lucrurilor de pe jos, incercand sa imi acopăr sânii ce ies din maieu cu usurinta.
-Nu ma supar deloc. Spune Oliver hipnotizat si eu ma înroșesc.-Am adus toate chimicalele pe care voi adolescenții le mancati. Continua si eu chicotesc inca rusinata.
-Si pe care o sa le mananci si tu. Spun hotărâta luand dozele de suc si pungile de cipsuri din mana lui. Vad in cealalta punga cateva cutii de inghetata si bezele.
-Nu te contrazic. Replica si eu imi dau ochii peste cap.
-Normal ca nu. Raspund rapid si e randul sau sa chicoteasca. Ma duc in baie si imi iau o bustiera pe mine. Ramanand doar in ea si pantaloni scurti. Probabil mi-o caut de la saracul barbat ce pare absorbit de mine insa imi place sa ma joc cu mintea lui si nu il cunosc decat de doua zile.Darcy:
-Cu ea sa te mai duci tu la restaurant. Tip eu plina de nervi si el ofteaza incercand sa imi explice ca a fost doar o aventura si e măritată. –Adica toate femeile cu care tu te-ai culcat trec pe langa tine, imbratisandu-te, atingandu-te pe obraz si facandu-ti cu ochiul. Parașuta dracului. Va meritati. Amandoi niste prosti.Norocul nostru ca parcul este aproape gol caci strigatele mele se aud pana la mama la spital. La doua minute dupa ce imi oferă cel mai erotic sarut din viata mea, isi intoarce capul dupa fosta lui. Si cica aventura de o noapte. Nu mai am nevoie de barbati cat oi fi eu si oi trăi.
-Asculta la mine pustoaico. E doar o proasta cu care m-am culcat acum cateva luni in urma. Am rezervat un loc la un restaurant deloc ieftin si tu o sa vii cu mine fie ca vrei, fie ca nu. Vocea lui urca cateva octave si tot ce pot sa fac in acest moment este sa imi las privirea in jos si sa nu ma mai comport ca un copil, urmandu-l spre masina. La zece minute dupa ce am pornit spre local, acesta isi incearca norocul si da sa ma atinga pe picior insa eu mi-l retrag.-Acum esti suparata? Nu fi geloasa nebuno. Pe ele nu le-am dus la întâlnire. Pe tine te duc. Ele nu au fost in masina mea. Tu esti. Calmul de care poate Emmet sa dea dovada in acest moment ma face sa imi fie ciuda. Expir si inspir de cateva ori si imi intorc toata atentia spre el.
-Boule. Tip fara nici o idee de ce asi putea spune. El tresare si eu pot doar sa ma uit si mai urat la el. Înconjoară masina dupa ce oprim si imi deschide portiera, eu iesind cat de elegant pot.
-Copil idiot, de la tenisi ti se trage. Bombane el cu mine la braț si eu ridic o sprânceană.
-Poftim? Ma fac ca nu am auzit si acesta zambeste amuzat, ma saruta casual cum intram in restaurant, iar eu ridic ambele sprâncene confuza.
-Copilul meu frumos, dulce, nebun si idiot. Spune razand din tot sufletul si eu ma uimesc de amuzamentul de cate da brusc dovada.
-Idiot esti tu. Ii replic acid si acesta isi face cruce chicotind.
-Poftim la ea. Din "frumos, dulce, nebun si idiot" aude doar idiot. Emmet se uita in sus, parca spre cer, vorbind cu Dumnezeu.
-Nu mai ies cu tine in lume, ma faci de rusine. Spun oftand. Sunt exasperata si seara abia a inceput.
CITEȘTI
Senzual
RomanceNu conteaza cum scri cuvântul ci cum il pronunți. Nu conteaza cum il descrii ci cum il simti. Emmet Rosse a fost întotdeauna barbatul greu de înduplecat, pe care nu ar trebui sa il enervezi, cu accese necontrolate de furie dar in ciuda a tot un med...