Capitolul 11

3.8K 239 40
                                    

Darcy :
-Nu e o problema ca e mult mai mare. E o problema ca este un doctor renumit si tu nu ai nimic decent de imbracat pentru o întâlnire cu el in acest dressing micuț. Seriozitatea surorii mele uneori este fara limite si desi situația e una amuzantă, pentru ea nu pare deloc asa.
-Ei da, ma duc in blugi si in tricou! Exclam enervata de atatea pregătiri in van, si smulg materialul din mana Aminei care se uita cu toata ura de pe planeta la mine.

-Te bat. Doua tipete se aud in camera. Unul al Aminei iar unul al lui Oliver ce ne priveste amuzant cu ajutorul camerei web al laptop-ului său. Imi dau ochii peste cap si apoi ma uit in toata camera mea văzând doar haine peste tot. –Mergem la mine in camera, purtam aceleasi mărimi, dar s-ar putea sa iti fie putin larga rochia la sâni. Oh da, pentru o fetița de 15 ani, Amina are niste sâni mari si frumosi datorita mamei natură, si mai este si in creștere. Iau laptop-ul in brate si merg dupa Amina in camera ei.

-Asta e perfecta. Spune ea visătoare scotand o rochie bej, stramta pe corp, cu doua bratele subtiri si decolteu in "X" din dulap. Părul meu roșcat, si acum in onduleuri lejere, impreuna cu micile codițe cu tuș, o sa arate superb cu rochia asta. Un claxon se aude de afara si tresar. La naiba, el a si ajuns la mine iar eu nu sunt nici îmbrăcată. Smulg rochia din mana lui Amina si ma duc in baie tragand-o pe mine. Fiind putin mai lată in spate decat Amina, pot zice ca rochia mi se mulează destul de bine pe corp.
-Abia acum arăți gata pentru o întâlnire. Încălță pantofii astia si hai. Ma grabeste adolescenta si eu ma incrunt categoric ma la ea.
-Eu merg in tenisi. Replic cat de raspicat pot si e randul ei sa se incrunte.

-Ba mergi in pantofi.
-Nu merg eu pe câcaturile astea de zece centimetri. Merg în tenisi. Mârâi. Telefonul imi suna într-o veselie si raspund cu un zambet fals pe chip. –Cobor acum. Ii spun si inchid telefonul, aplecandu-ma dupa tenisii mei negri.
-O sa arăți ca o bagaboantă. Ce puii mei Darcy? Firea revoltata a surorii mele il face pe Oliver sa rada copios si eu l-as urma daca nu ar fi in stare sa ma bata pentru asta.
-E noaptea. Nu ma vede nimeni. O readuc cu picioarele pe pământ pe mica mea prostuță dar privirea ei ma face sa ma simt eu aia proasta.
-Daca te duce într-un boschet ai dreptate. Spune acid
-Fă-ți un iubit. Ii dau un sfat prietenesc deoarece e prea frustrata si stresanta in legatura cu viata mea amoroasă.

Jos ma asteapta un Range Rover negru, inalt, iar la volanul frumoasei masini este un bou cu o privire urâtă dar intr-un costum frumos.
-Daca nu imi deschizi usa, cu mama mai pleci de aici. Poate ca am mofturi in acest moment dar eu port rochie special pentru el. Deci ar trebui sa imi pupe picioarele băgate într-o pereche de Vansi negri.
-Mă-ta ar fi o companie placută. Mormăie el si înconjoară masina, deschizandu-mi portiera masinii cu un zambet larg si fals pe buze. Se vede câtă placere avem amandoi in noi.
-Unde mă duci? Intreb dupa cam cinsprezece minute de liniște si condus.
-In parc. E frumos noaptea. Spune el facand o curba si eu incep sa chicotesc. Eu i-am spus Aminei ca am nimerit papucii.
-Adica eu m-am imbracat in rochie ca sa ma vada tot aurolacul din parc? Intreb muscandu-mi cu putere buza inferioara. Dar nu are logica, el tot in costum e îmbracat.

-Stam putin in parc dupa mergem la restaurant. Spune el si opreste masina in acelasi loc unde o avea oprită si astăzi. De data asta imi deschid singura portiera si imi incrucișez degetele cu ale lui, lasandu-ma condusă de el dar se pare ca nu prea departe, caci ma intoarce cu fata la el, lipindu-ma de pieptul tau sare. –Asta facem in parc. Își lipeste buzele de ale mele, si ma saruta incet si dulce, parca savurând fiecare moment. De parca ar fi primul si ultimul nostru sarut.

Emmet :
O sărut cum nu am mai sarutat o fata in viata mea. Vreau cu disperare ca in seara asta sa o fac sa isi doreasca o relatie cu mine, de o mie de ori mai mult decat vreau eu orice legatura vreodată cu ea. Vreau sa o înnebunesc de cap, sa fie nebuna dupa mine.

Mainile mele ii sunt in jurul taliei, iar mainile ei sunt in jurul gatului meu. Totul este limitat si liniștit. Ceva neobișnuit pentru noi inca de cand ne-am cunoscut.
-Ce sunt eu? O măicuță? Spune sarcastică in sarut. Isi pune o mana peste a mea, si o coboara mai jos, facandu-ma sa rânjesc. De unde sa ai parte de tandrețe cu nebuna asta?!

Ii strâng fundul micuț in palmele mele acum, si parul meu este strans in pumnii ei, trecand ocazional degetele prin el.
-Oh Doamne, esti asa un bou. Spune ea chicotind cu un aer trist teatral.
-Copil idiot. Replic bombanind si chicotim amandoi. Urc mana dreapta mai sus si cu toata gingășia de care pot fi in stare, ii dau tot parul pe spate, lasandu-i fața complet descoperita. Ma uit mai jos la corpul ei acoperit de rochia superbă pe care o poarta, si rad copios in mintea mea atunci cand zăresc tenisii. Acei tenisi cu care a fost incaltata peste tot unde am fost si eu. Tind sa cred ca sunt niste tenisi norocosi pentru amandoi.
-Mergem? Intreb si imi incrucișez degetele cu ale sale.
-Mergem. Isi incruciseaza si ea degetele cu ale mele si ne zambim reciproc, intre noi fiind acum un aer relaxat, nu cel de mai inainte.

Oliver :
-Sunt asa emoționată, astept sa aud tot cand vin ei de la întâlnire. Amina chițaie ca o majoreta, iar vorbele ei spuse pe un ton răstit si entuziasmat se aud puternic prin mica boxa a laptop-ului. O vad pe tot ecranul, cum isi leagănă coada dintr-o parte in parte si rade cu gura pana la urechi si ochii sclipitori.

-Eu sper sa nu o fută. Scap prostia fara sa imi dau seama si maresc ochii atunci cand constat ce am zis. Ochii ei verzi este in contradicție cu parul ei usor buclat si inchis la culoare. Sânii ii sunt ascunși într-o bluza drăguță, asortata cu niste pantaloni de pijama peste care a pus un halat pufos si visiniu.As vrea sa vad si eu cum Dumnezeu are sânii mai mare decat Amina. La naiba Oliver, revinoți, are cinsprezece ani, ii poți fi tată.-conștiința
-Nu o sa reuseasca. Sora mea nu o sa ii cada din prima in plasa. Spune Amina sigura pe ea si eu pufăi.
-Fratele meu are un sarm aparte, inclusiv pentru sora ta se pare.
-Dar sora mea are un scut antibulangii, inclusiv pentru fratele tau se pare.

Chicotesc in fata ei si imi amintesc ca si eu eram o pramatie de copil in adolescenta dar cu siguranta nu aveam atatea replici in cap.
-Ma plictisesc. Vreau înghețată. Vreau sa ma plimb. Vreau si sa dorm. Ma plictisesc prea tare. Propozitiile vin una dupa alta, ea acum fiind trantita in pat, cu laptop-ul in lateralul ei.
-Cu cine esti acasa? Intreb dintr-o "pur" curiozitate.
-Cu nimeni. Mama e într-o operație de acum cinci minute, tata e plecat nu stiu unde pentru o afacere, Patricia este la un tip acasa desi e însărcinată proasta, iar Enzo petrece cu baietii pentru ca maine dimineata se pare ca pleaca pana la urma in New York. Amina ofteaza si isi umezește buzele muscandu-le putin, fapt ce ma face sa cred ca isi bate joc Dumnezeu de sănătatea mea mintală care e si asa pe ducă.
-Trimite-mi ce vrei sa iti aduc. Vin la tine. Spun eu avand pe loc o idee strălucită si ea tresare uitandu-se la mine trăsnită.
-Bine. Asta a fost mai usor decat credeam. 

hey, am revenit dupa o lunga bucată de timp. V-as ruga sa imi dați un follow si daca se poate si cate o inimioara pe Instagram, pentru ca ador acea aplicație.
Username-ul: daien_black1973 Mulțumesc ❤

SenzualUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum