Darcy :
Odata ce am ajuns acasa, am urcat rapis pe scari spunandu-i lui Emmet sa aleaga un film.
-Ce faci acasa? Ma intreaba Amina cu ochii mariti si raman la fel de surprinsa ca ea.
-M-am plictisit la restaurantul ala de fite si l-am chemat pe Emmet la un film. Haide si tu. Si suna-l pe Oliver sa vezi daca vrea sa vina. Propun eu iar ea isi arunca privirea pe podea. Din camera ei iese Oliver imbracat lejer, frecandu-se stanjenit la ceafa.
-Ma plictiseam si... Incearca ea sa spuna aratand spre Oliver si acesta se uita la mine vinovat.Imi iau sora de umari si expir tot aerul ce l-am tinut pana acum in mine.
-Te-a futut? Intreb dintr-o rasuflare.
-Nu! Tipa amandoi socati si imbujorati la fata. Expresia lui Oliver capata un aer ganditor iar un ranjet i se asterne pe fata.
-Destul. Imi bat sora cu o mana pe umar si merg in camera mea lasandu-i pe ei sa mearga jos.Nu vreau sa ma gandesc la ei ca ceva mai mult decat prieteni. Sunt paisprezece ani diferenta la dracu'. Nu ii pot interzice dar pot sa o tin departe. Oliver e mult prea in varsta pestru ea.
Emmet :
Sora lui Darcy isi face aparitia in sufragerie, unde stau eu pe canapea cu filmul asteptand sa porneasca.
-Ăm...salut?! Imediat ce imi vad fratele in spatele ei maresc ochii surprins. Dau mana cu el si o salut pe ea, facandu-le loc pe canapea. Iar acestia lasa un loc strategic langa mine, acolo venind Darcy probabil.-Ce faci aici? Intreb cat se normal se poate iar el zambeste intr-un colt al gurii.
-Eu eram singur acasa, Amina era singura acasa, si daca tu cu Darcy erati la intalnire ne-am gandit sa ne uitam la un mic film. Raspunse pe un ton simplu si eu dau din umeri. N-are ce sa fie mai mult de atat. Ma uit la pustoaica si observ cat se sumar e imbracata. Imediat privirea mi se muta pe fratele meu, cu fata transpirata si palida si nu stau sa ma uit dar pot jura ca o are sculata de aici pana in Paris.Nu degeaba ea cu Darcy sunt surori. Roscata coboara in niste pantaloni scurti si o bustiera sport intinzandu-mi niste pantaloni scurti si un tricou. Sper sa fie a lui Enzo. Ma duc in prima camera de oaspeti si ma schimb ma foc instinant, coborand inapoi jos. Ma asez intre Darcy si Oliver, iar acestia au reactii diferite.
-Dupa cum spuneam, poti da play la film. Spune Darcy iar eu nu astept sa imi mai spuna odata. Aceasta isi pune capul pe umarul meu si eu incerc sa ma stapanesc. E doar un copil. Iar eu sunt un om matur. Macar eu sa gandesc limpede dintre noi doi.
-Oliver. Aud soapta rusinata a Aminei si imi e frica sa ma uit in dreapta mea. Sper ca nu a ajuns sunetul ala pana la Darcy ca o sa iasa urat. Imi dreg glasul si incerc sa ma concentrez pe film dar sa fiu al dracului daca pot.Sanii ei sunt lipiti de bratul meu, iar picioarele duse la piept, facandu-se ghem langa mine. Exceptand starea de euforie ce ma acapareaza, pot spune ca totul e linistit.
-Mă simt ca in liceu. Imi sopteste Oliver iar eu chicotesc, obtinand injuraturi subtile din partea fetelor.
-Si eu. Recunosc si e randul sau sa chicoteasca, primind acelasi tratament. Ma simt cliseic de bine. Ma simt ca in liceu, cu iubita in bratele mele, pe patil din camera mea cu ochii in televizor. Dar se fiecare data se ajungea la sex. De data asta nu o sa se intample dupa cate se pare.Amina :
Sunt lipita cu totul de Oliver si desi fac asta cu buna stiinta sunt rusinata. Nu ar trebui sa ma comport asa pentru ca el este cu mult mai mare decat mine insa...este al naibii de frumos, si mai si raspunde miscarilor mele fara pic de bun simt.Imediat ce se termina filmul, eu si Darcy rasuflam greu, nevenindu-ne sa credem ca personajul principal a fost aruncat in aer. Emmet casca si isi duce mana la gura, in timp ce cealalta e pe talia surorii mele. Le sta bine impreuna.
-Rămene-ti la noi? Intreaba spre surprinderea mea Darcy dar ei neaga cu fete triste.
-Maine eu ma duc sa ma reapuc de treaba iar Emmet are de lucru. Chiar ne pare rau. Spune Oliver dand din umar. Imi maschez dezamagirea si le zambesc retinuta amandurora.
-Ma conduci? Chicotesc la nuanta perversa din tonul lui Emmet. Darcy, cuprinsa parca de o vraja, accepta. Iar eu raman sa il conduc la masina pe Oliver.-Amandoi am pierdut deci. Incep eu sa conversez cat timp mergem spre masina. Imi mut privirea spre cuplu, insa ei deja se sufoca unul pe altul, lipiti de masina.
-Se pare ca da. Chicoteste Oliver. Se simte bine cand stii ca esti o companie placuta.
-Ne auzim la telefon. Succes pe maine. Spun si el se intoarce imediat ce deschide portiera.
-Mersi mult. Sa ma mai chemi cand te plictisesti. Spune el si eu incep a rade. Il imbratisez strans si aproape fug spre intrare, lasand masina sa plece. Cea a lui Emmet plecand imediat dupa aceea.
-Mama si tata nu trebuie sa afle. Eu si Darcy ne intoarcem una spre alta la unison inainte sa intram in casa. Incepem a rade si aprobam. Of Doamne, nebuna asta este sora mea preferata.
CITEȘTI
Senzual
RomanceNu conteaza cum scri cuvântul ci cum il pronunți. Nu conteaza cum il descrii ci cum il simti. Emmet Rosse a fost întotdeauna barbatul greu de înduplecat, pe care nu ar trebui sa il enervezi, cu accese necontrolate de furie dar in ciuda a tot un med...