Capitolul 13

2.9K 195 36
                                    

Emmet :
Ea se uita la mine, eu ma uit la ea. Mancam incet, band cate o gura de vin, respectiv suc. Doar nu i-as da bautura dupa ultima data. Nu mai repet greseala.
-Voiam sa mancam paste. Murmura nervoasa si simt ca o sa imi pună fructele marine in cap.
-E bine sa vrei. Bâjbâi in barbie si injuratura deloc subtila ma face sa chicotesc.
-Sa te ia mama dracului de doctor.
-Ai ceva cu doctorii? Nu te-am auzit sa te plangi atunci cand ma uitam la...

Nu apuc sa continui ca imi arunca mare bucata de paine fix in gura. E dementa, ma jur.
-Taci, taci. Ma sâsâie ea nervoasa si eu imi musc buza de jos intreband-o prin telepatie daca pot sa ii fac acelasi lucru si ei.
-Deci...spune-mi mai multe despre tine. O rog senin si se pare ca se relaxeaza.
-Hai sa incep cu familia. Mama e doctor, tata e afacerist, Enzo e la la facultate, Patricia trebuie sa nasca iar tatal copilului nici ea nu il stie, iar Amina este sora mea mai mica de cinsprezece ani, cu o latura obraznica si una inteligenta. E preferata mea. Despre mine...vreau sa fac facultatea de literatura engleza, iar desi nu par sunt o fire care adora sa citeasca si accepta romantismul.
-Thomas sau Jane? Intreb asimiland informatiile pe care mi le da.
-Nici unul. Sunt o clasica. Jennifer.

Ii zambesc scurt. Imi face semn cu capul ca e randul meu. Cred ca asta e una din putinele discutii civilizate pe care le avem.
-Pai parintii mei lucreaza in domenii asemanatoare cu ai tai, mai am doar un frate, care era destul de indurerat si moale pana sa te intalneasca pe tine. Imi place sa stau cat mai mult pe afara. Sa alerg cel mai des. Imi place meseria pe care o fac. Nu am fost niciodata logodit sau insurat. Iar in prezent stau dupa o pustoaica cu o placere cam mare.

Chicotim amandoi. E placut.

Ea se uita la mine.

Eu ma uit la ea.

Fara remarci usturatoare sau tipete care sa ne inversuneze. Presimt totusi ca asta e limita dinaintea furtunii.
- Mai doriti ceva domnule? O altă chelnerita decat cea care ne-a servit se prezinta in fata noastra zambitoare. Ma uit lung la ea si ma trezesc la realitate doar atunci cand tenisii roscatei mele se izbesc de picioare. Picioare care sunt tot ale mele.
- As vrea eu sa iti... O lovesc inapoi dandu-mi ochii peste cap si ii zambesc discret chelneritei.
- Sa iti multumim. Vrem doar nota de plata.

Roscata tace. Chelnerita pleaca. Astept sa ma ia la impins vagoane insa ea nu face nimic. Doar tace uitandu-se la degetele ce se joaca unele cu altele in poala ei. Bine ca s-a suparat. Macar asa tace.

Platim nota si ea iese val vartej din restaurant, eu urmand-o.
- Oh, haide. Eram doar politicos. O prind de brat si o intorc spre mine. Ii pun mana pe fata si ma incrunt. Dumnezeule, plange.

Darcy:
Plang, nu stiu exact de ce dar o fac. Azi una s-a dat la el, a spus ca nici nu a observat, am trecut peste. Dar sa ii zambeasca fufei alaie exact in fata mea este cu totul altceva.

Plang pentru ca sunt ofticata si am prea multi nervi care formeaza un nod cat pumnul in gatul meu.
- Iubito, nu ai de ce sa plangi, pentru numele lui Dumnezeu, iti jur ca eram doar politicos si atat. Imi saruta fruntea si eu ma inmoi in bratele sale. Poate ca este adevarat dar inca sunt furioasa pe el.
- Ti-a trebuit tie restaurant de fite. Haide acasa la mine sa vedem un nenorocit se film. Eu inca sunt o adolescenta pe langa tine. Incerc sa fac o gluma si chiar imi iese. El chicoteste.
- Adica ma faci batran? Intreaba indignat si eu rad sanatos intrand in masina. Il vad razand si pe el in oglinda retrovizoare. Se pare ca seara nu este asa de nereusita pana la urma. Regret ca am lasat-o singura pe Amina. Dar sigur o sa vrea sa se uite si ea cu noi la film.

Oliver:
Pielea ei este putin bronzata. Sanii plini si ridicati sunt acoperiti de o bustiera si pare ca o sa plesneasca exact in fata mea curand. Incerc sa fiu atent la filmul cu vampiri din fata mea dar cand vad cum isi leaga picioarele lungi pe sus, incrucisate, si fundul ala in pantalonii aia scurti, imi dau seama ca gandesc ca un pedofil nenorocit.

La dracu' ! Revino-ti Oliver.

Mancam si bem amandoi chimicale. Chimicale pe care de mult nu le mancasem. Simt cum isi muta capul spre mine, iar eu imediat imi intorc capul spre televizor. Futu-i! Am rosit. Amina chicoteste de zor si nu stiu daca la gluma seaca din film sau la faptul ca stie ce se intampla in jurul ei. Sigur stie. Nu e proasta.

- Ma intreb ce fac fratii nostrii la intalnire. Incepe ea deodata si eu imi mut cu buna stiinta ca pacatuiesc, privirea spre ea.
- Eu cred ca in seara asta Emmet va trece pe aici. Spun sigur pe sine de talentul lui de cuceritor, inca de mic.
- Iar eu cred ca nu se va atinge in niciun mod indecent de sora mea. Spune hotarata pustoaica de langa mine. Pentru numele lui Dumnezeu! Cam fortat dar i-as putea fi tata.
- Batem pariu?
- Batem pariu!

SenzualUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum