Capitolul 19

2.2K 121 17
                                    

Darcy :
—Aceeași mâncare ca in fiecare zi.

Spun chicotind și ii întind meniul zilelor și a veacurilor lui Emmet. Atât eu cât și el arătam mult mai bine. Am repus înapoi câteva kilograme și dormim împreuna de câteva zile încoace. Olivier s-a trezit, are camera vis - a - vis de a noastră, in casa lor, iar Amina doarme cu el ca doi cei mai buni prieteni.

—Mulțumesc pentru tot ce ai făcut pentru mine in ultima perioada. Azi a venit fratele meu acasă iar eu am fost in stare sa am grija un pic de el deoarece nu m-ai lăsat când îmi era mai greu.

Cuvintele lui Emmet ma surprind și sfârșesc prin a-i zâmbii tandru.

—Tot timpul voi fii aici.

Prind un pic de tupeu și ma apropii cu buzele de ale sale. Ochii săi ma privesc parca cu spaima dar imediat altceva se pune in locul ei. Dorința. Ma trage intr-un sărut răvășitor și plin de dor. Ne gustam unul pe altul flamanzi și ne explorăm mai mult ca niciodată.

Mâinile sale își fac loc pe spatele meu acum gol și sutienul îmi zboară prin camera, odată cu tricoul sau. Oare as putea sa fiu vreodată mai sigura pe mine decât sunt acum? Dorința și atracție dintre noi sunt devastatoare pentru amândoi in momentul actual.

Ma reped asupra pantalonilor săi și ii dau jos, urmând sa fac același lucru și cu ai mei.

—Vreau sa fii pregătită.

—Sunt Emmet. Fa-ma a ta.

Ma săruta din nou, coborând apoi pe gât, lăsându-mi pupici de-alingul lui și mușcături ce ma aprind mai tare in același timp. Doamne ce dor îmi era de el.

Mâna sa se joaca cu miezul meu și imi mângâie feminitatea.

—Ești udă. Ești așa de uda iubito.

Vocea lui răgușită face momentul și mai sexi decât este deja. Afara apune soarele și lumina din camera este difuza. Totul chiar se întâmpla la momentul perfect.

—Acum o sa intru.

Ceva gros se aseaza între pliurile mele și oftez emoționată când știu ce este. Unghiile mele ii trasează linii dungi pe spate imediat ce ma pătrunde. Amândoi o sa avem niște semne date dracului după asta.

Durerea este una suportabila iar ritmul sau blând și Mișcările senzuale îmi face sa îmi doresc sa nu se termine asta.

—Ahh.

Stomacul mi se strânge la câteva penetrari adânci din partea lui și ma cuprinde o stare de usurare și fierbințeala in interior imediat. M-am eliberat odată cu el.

—Asta a fost fantastic.

Spun eu râzând și oftând in același timp cu el lângă mine. Chicoteste și el după aceea.

—Cred ca ne-am grăbit. Nu vreau sa regreți nimic Darcy.

Zâmbetul mi se crispează. Ma întorc imediat spre el și dau negativ din cap.

—Niciodată nu voi regreta ce s-a întâmplat aici și acum.

Îmi lipesc fruntea de a lui și îmi închid ochii. Amândoi aveam nevoie de asta. De o evadare din lumea in asta in lumea noastră. Ne-am contopit total acum. Și sunt sigura ca niciodată nu voi putea fii mai îndrăgostită de cineva sau sa mai simt vreodată ce simt eu acum.

Amina :

Dimineața vine destul de rapid, imediat ce am putut adormii eu și Oliver. Pentru ca ni s-a tăiat tot cheful de dormit imediat ce am auzit ce fac cei doi amorezi de lângă noi.

—Da-mi și mie laptele te rog.

Deschid frigiderul și ii întind laptele lui Oliver care îmi mulțumesc zâmbindu-mi.

Am început sa funcționăm ca o familie in ultimele zile. Părinții noștri se întorc in decursul a doua săptămâni și nu știu ca eu și Darcy tragem destul de des chiulul de pe acasă și o lăsam pe Patricia cu cea mică in voia lor, mergând doar din când in când.

—Batem pariu pe cincizeci de dolari ca nu se vor trezii pana in ora doișpe?

Oliver termina de mâncat și se uita la mine. Piciorul sau drept se reface dar in continuare merge cu ajutorul cadrelor, dar nu va mai trebuii in scurt timp sa le folosească. Deoarece omul asta nu suporta sa fie ajutat.

—Pariu ca se trezesc mai devreme.

Batem palma amândoi și ne desprindem unul de celălat. Îmi cunosc sora și nu poate dormii mai mult de ora noua. Iar acum este ora opt. Deci vedem îndată cine va rămâne fără bani de buzunar pe ziua de azi.

—TO sau Legacies ?

Întreabă Oliver și se tranteste pe canapea. Ma pun lângă el și ma gândesc atent.

—TVD.

Rad când ii văd fata chinuita. Știu ca nu suporta acel serial însă nu m-am putut abține.

Dau drumul la serial și ma pun in brațele sale uitându-ma deja la marele ecran din fata mea. Eu și Oliver avem o relație strânsă de prietenia și nu cred ca o sa pot pleca vreodată de lângă el. E cel mai bun și mai adevărat prieten din toată lumea. Este aici pentru mine și eu pentru el. Prietenia noastră o sa rămână veșnic prietenia noastră. Cei mai buni prieteni pana la moarte.

SenzualUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum