Capitolul 9

4.3K 243 46
                                    

Daisy :
De ce trebuie sa fie totul de-andoaselea? Vreau sa vorbesc cu Oliver dar mă suna frati-su asteptand chiar sa ii raspund.
-Raspunde naibii la telefon. Maraie Amina de langa mine si eu imi dau ochii peste cap.
-Poti sa te duci in camera ta daca nu iti convine. Ii reproșez rapid si ea bombane ceva incoerent. A venit acum treizeci de minute si m-a trezit dupa ce abia atipisem. Telefonul se opreste din sunat dar ma anunța dupa cinci minute ca am un mesaj. Dau sa citesc mesajul si constat ca ar fi trebuit sa ii raspund, părerea de rau incepand sa isi faca prezenta.

"Daca nu vrei sa raspunzi la telefon răsfățato iti scriu mesaj ca nu stau sa ma tin dupa tine. Ai luat reteta de pe masa (sunt sigur ca nu ai luat ce ti-am prescris) fara sa astepti sa iti comunic ce dracu' ai. Se pare ca ai o infecție vaginala din cauza distrugerii anumitor microbi eficienti, înlocuiti cu alții ce au un efect negativ asupra ta. Data viitoare raspunde la telefon ca nu te sun sa iti spun vremea de afara.
P.S. Oliver te va suna curând, adica in seara asta, cand ii pun eu minute pe telefon. Pa pustoaico, ne mai auzim"

-Ia-o pe Patricia, mergem la farmacie acum. Spun eu ridicandu-ma din pat rapid.
-E la întâlnire. Ai uitat? Cuvintele surorii mele ma fac sa bat nervoasa din picioare. Am nevoie de cineva major ca sa imi cumpere reteta aia tampita. Pe mama nu vreau sa o iau ca o sa exagereze la maxim, tata e in nu stiu ce sedinta iar Enzo e cu el. Oftez si apelez numarul fratelui meu, nu au intrat zilele in sac, oricum n-am alta varianta.

-Hei, sunt in sedinta. Nu pot vorbi acum. E ceva urgent?
-De fapt da. Iti dau prin sms o reteta, poti sa mi-o cumperi tu cand te intorci acasa? Si de preferabil parintii noștri sa nu stie despre asta. Vocea mea este stresata si cuvintele imi fug din gura incercand sa nu imi retin fratele prea mult timp.
-Bineînteles. Imi dai detalii acasa.
-Mersi mult Enzo!

Apelul se încheie dar ceva parca nu poate sta locului in mine.
-Ai rezolvat-o. De ce iti mai faci griji?
-Nu stiu nici macar eu.
-Haide sa mergem la o plimbare, prin parc. Poate vedem baieti frumosi. Spune Amina lungind "o"-ul de la ultimul cuvant. Ideea asta nu pare asa teribila pe cat ma asteptam de fapt.
-Eu la varsta ta mâncăm pamant si tu vrei baieti? Surâd eu amuzata desi e doar cu doi ani mai mica decat mine. Du-te si pregateste-te, plecam într-o ora. Adaug si dispare din camera mea. Plimbarea asta este exact ce imi trebuie sa ma destind.
***in parc***
Copii din jurul meu fac un zgomot infernal dar totuși ma bucur sa vad atata fericire in jurul meu. Fericire ce ma bucura si pe mine.
-Hai sa ne luam înghețată.
-Usor Amina, nu e nici o graba.

Zambetul de pe fata surioarei mele ma face sa imi amintesc cu drag de copilaria ei...copilaria noastra. In ciuda faptului ca parintii noștrii erau plecati mereu cu afacerile lor, noi ne-am descurcat cum am putut desi toti ne-am schimbat. Daca cineva mi-ar fi spus acum cativa ani ca Enzo ar fi studiat in New York sa devină medic, ca Patricia ar fi avut un copil , Amina ar fi devenit interesată prea mult de make up si mie mi-ar fi placut de un barbat in toata firea si ginecolog pe deasupra, i-as fi ras in fata nevenindu-mi sa cred ca ar zice asemenea prostii.

-Doua cu fistic si cacao, cate trei cupe cu bomboane umplute deasupra. Cere sora mea. Pot spune doar ca are un apetit mare, si daca o vezi nu iti vine sa crezi, deoarece este foarte slaba. Nu ca cineva din familia mea ar avea astfel de probleme. Platesc înghețatele si incerc sa tin pasul cu fata ce aproape alearga printre porumbeii din împrejurimi.

Emmet:
-Haide Oliver, coboara din masina. Iti promit ca nimeni nu o sa iti faca rau. Incerc eu sa imi imbunez fratele mai mare in ciuda instinctului de izolare ce il acapareaza. –Oliver, mi-am luat liber ultimele ore doar sa te duc pe tine in parc si o sa iti incarci singur telefonul,  asa o sa poti vorbi din nou cu...Darcy. Numele pustoaicei ne trezeste amintiri amandorora din cate se pare. Un zambet recunoscător apare pe fata lui, dar fata mea parca e schimonosita de pofta si durere de la erecția spontană.

Iesim amandoi din perimetrul masinii si expiram îndelung uitandu-ne la multitudinea de copii din jurul nostru, de toate vârstele, de tot felul.
-Hai sa ne luam înghețată. Zambesc pasnic in fata atitudinii copilaroase a fratelui meu si aprob mergând la pas cu el spre standul de inghetata, toti din jur avand cate una.
-Vreau una cu fistic si cacao, cu trei cupe de inghetata si bomboane umplute deasupra. Vocea copilei entuziasmate se aude de la trei metri distanta. Ma opresc si eu si Oliver cand aud replica vânzătorului.
-Este a patra pe ziua de azi fetito, chiar nu ai de gand sa te potolesti? Cuvintele taioase o face pe fetita sa isi scapa banii din mana. Umerii ei tremura, la fel si mainile. Imi imaginez fata schimonosita de durere si frica a copilului.
-Nu te intereseaza pe tine mosule cate înghețate mănânc eu pe zi, tu trebuie doar sa mi le dai atata timp cat plătesc.

Îngheț. Vocea ei aspră seamana perfect cu a pustoaicei ce mi-a bântuit zilele si noptile. Vânzătorul isi inghite cuvintele ofticat si eu ma scurtez din privire cu Oliver continuandu-ne drumul panicati atunci cand vanzatorul iese de dupa tejghea prinzand-o de o ureche. Oliver ajunge primul si o trage pe fetita in bratele lui incercand sa o linisteasca deoarece am atras destula atenție si nu am vrea ca maine sa ne trezim pe prima pagina a presei locale. Pare destul de mare. Ce Dumnezeu face Oliver cu ea in brate? Poate o sa il acuze de pedofilie.
-Cum sa faci asa ceva? Te plătește, ii dai înghețată. Acest lucru se numeste abuz, mai ales ca e un copil. Marai eu revoltat si privirea bărbatului coboara in jos.
-Ce dracu' se intampla aici? Îngheț pentru a doua oara. Inghit in sec si ma dau un pas in spate, intorcandu-ma. Ochii ei negrii ma sfredelesc in focurile iadului parca. Se uita cu duiosenie la Oliver si fetita, strangandu-i pe amandoi puternic in brate.
-Ce s-a intamplat? Langa ea un barbat zvelt, de o vârstă cu mine aparent, întreabă panicat si aspru, ochindu-l pe cel ce se uita speriat in jur, fiind incoltit.

-Fetita a mai vrut o înghețată si asta a refuzat sa ii dea, ea a comentat, el a tras-o de urechi. Explic pe scurt.
-Mi-ai atins sora? Striga Darcy si sare din imbratisare in directia vânzătorului. Barbatul o prinde in brate, incercand sa o tina si eu imi dau ochii peste cap. Asta da scena de teatru.
-Nu fa o scena iubito, nu aici. Lasa-ma pe mine sa ma ocup de asta. Ridic o sprânceană si inima mi se opreste. "Iubito"? Atat eu cat si Oliver ne uitam trasniti. Ea are iubit dar se saruta cu mine de tot atata.

Darcy :
Ies din bratele lui Enzo si ma duc spre Emmet cuprinzandu-l si pe el într-o îmbrățișare caldă si recunoscatoare ca s-a implicat in situația Aminei.
-Iubitul tau e la doi pasi. Ce faci? Bombane el punandu-si mainile pe talia mea.
-Nu e iubitul meu. E fratele meu, a Aminei fetitei, si Patriciei, Enzo. Surâd amuzata si el scoate un sunet lung si evident.
-Iti dau 5.000$ pe chioșc. Arunca Enzo cu banii in caini si eu imi dau ochii peste cap. El maine pleaca si azi face furori cu banii. Barbatul de varsta a doua, cu o culoare mai inchisa la piele, aproba speriat si uimit, deoarece suma e chiar mare in acest moment. Ma desprind se Emmet si oftez usor. La naiba, cum de situatia a devenit atat de complicata?

Chioscul a fost cumparat si acum toata lumea mananca înghețată. Amina a fost prima care a luat aceeasi aroma pentru ea si noul prieten cel mai bun, Oliver. Enzo si-a luat cu ciocolată amaruie si eu cu visinie, cacao si vanilie cu toping de caramel.
-Alege odata Emmet. Spun serioasa. Vocile celorlalti trei se aud vag razand in spatele nostru dar eu ma concentrez mai mult pe barbatul frumos din fata mea. Buzele lui se tuguie usor, si am un impuls salbatic de a le sărută insa este prea multa lume in jur.
-Ciocolata amaruie. Spune pentru a o suta oara si eu neg deoarece nu imi convine. Ma enervez asa tare incat imi înfig ingheata mea in fata lui. –Ce dracu? Tonul lui ridicat intrerupe discutia celor trei, si dau ochi in ochi cu Amina care este cocotata in bratele lui Oliver, nevrând sa ii mai dea drumul.

Simt ceva rece pe fata mea si imi deschid cu greu ochii injurand colorat pe sub mustati.
-Avem servetele umede la masina. Duceti-va si curatati-va. Spune Oliver si noi aprobam.

SenzualUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum