Darcy :
Zilele impreuna cu Emmet sunt din ce in ce mai bune,trecand aproape o luna si ceva de zile pline si interesante, si nu imi place sa recunosc dar am dezvoltat o obsesie pentru barbatul acesta. Am dezvoltat o obsesie dulce, o obsesie mai mult decat iubirea, asemanatoare cu o dependenta. Lucrurile decurg totusi normal intre noi, fara sa grabim nimic, dar devenind destul de intimi.
Pentru ca domnul Rosse cu siguranta nu are nici o inhibitie, e un adevarat exhibitionist de fapt. Stateam linistita acum trei zile pe patul lui si asteptam sa iasa din dus dupa ce am refuzat sa ma alaturi lui, cand a iesit era gol.
Gol pusca. Gol goluț. Cum l-a facut mama sa.
Rusinea pe care am simtit-o cand ma uitam doar la penisul sau si el a surprins secventa asta, nu se poate masura, mi-am pus patura in cap si in urmatoarea jumate de ora nu am mai scos capul de acolo sau vreun cuvant.
Asa este viata alaturi de Emmet, plina de surpriza si prostii. De fiecare data cand ma atinge intr-un anume fel si cand ma saruta intr-un anume fel, corpul meu se comporta ca cea mai virgina si excitabila persoana de pe acest pamant. Lucru ce il incanta pe el, dar pe mine nu chiar, pentru ca nu sunt pregatita de urmatorul pas, cu siguranta.
Iau inca o gura din mancarea mea si pornesc televizorul, fiind in sufragerie pe canapea. Primele zeci de minute m-am uitat la un serial turcesc fara pic de realism iar dupa aceea am mutat pe stiri, unde o stire mi-a atras atentia.
"—Buna ziua,aici Charlotte Carren, se pare ca ne vedem din nou dupa ceva timp. Oliver Rosse, fostul inginer de exceptie a celei mai mari firme de pe glob, s-a repus pe picioare dupa decesul sotiei sale insarcinate si este din nou printre cei mai cautate genii ale sezonului. Desi nimeni nu stie exact de ce lucreaza, avand conturi cu sume considerabile pentru cateva vieti mai mult decat decente, nu se trezeste cineva comentand. L-am surprins alaturi de o domnisoara tanara, iesind din mall, ambii razand cu gura pana la urechi, parand foarte apropiati. Am identificat-o pe fata ca fiind Amina Storm, fiica sotilor Storm, una din cele mai bogate familii din America, in varsta de cinsprezece ani. Oare ce vor spune cei doi despre urmatoarele imagini?"
Mancarea este pe jos la propriu, si ma inec cu aer atunci cand vad imagini cu sora mea si fratele iubitului meu din ce in ce mai intime. Razand, mancand, ea pe umerii lui, jucandu-se, uitandu-se la film.
—O părui de nu se vede pe cotoroanța asta cu extensii blonde.
Tipetele Aminei ma fac sa tresar si ma uit in spatele meu unde aproape ia foc din cauza nervilor.
—Presa o sa dea de pamant cu tine cu prima ocazie. Trebuia sa fiti mai discreti la dracu.
Privirea ei prinde vina si nu stiu ce m-a apucat sa tip in acest hal.
—Trebuie sa o rezolvam Amina. Cum Dumnezeu sa fac asta pana se intorc ai nostrii acasa din Rusa, avem doua zile la dispozitie.
—Avem nevoie doar de doua lucruri, poate trei.
Spun eu si imi pun mainile pe bratele sale. Indiferent de cum ar fii ea, este sora mea mai mica. Amina ridica o spranceana si eu oftez.
—Bani, Oliver, Emmet, si cineva major din familia noastra ca sa scoate o multime de bani dintr-un cont.
—Suntem moarte. Enzo e tocmai in New York iar noi trebuie sa o rezolvam pana sa vina ai nostrii.
—Va ajut eu proastele. Indata nasc si nu vreau sa fiu prinsa intr-un razboi social. In plus, sunteti surorile mele indiferent de cat de mult m-ati ura.
Patricia apare langa noi si ochii tristi ai surorii noastre ne fac si pe noi sa ne intristam, oare ce s-a intamplat, poate e din cauza hormonilor.
—Nu te uram Patricia, esti sora noastra si te iubim indiferent de cat de zuza ai fii. Inseamna mult ca te bagi in rahatul asta, tu putand sa nasti oricand. Iti multumesc si tie Darcy, nu stiu ce m-as fi facut fara voi doua.
CITEȘTI
Senzual
RomanceNu conteaza cum scri cuvântul ci cum il pronunți. Nu conteaza cum il descrii ci cum il simti. Emmet Rosse a fost întotdeauna barbatul greu de înduplecat, pe care nu ar trebui sa il enervezi, cu accese necontrolate de furie dar in ciuda a tot un med...