Capitolul 7

4.8K 278 71
                                    

Darcy :
Spre socul tuturor aseara mi-am facut programare la un ginecolog, femeie, si acum, la ora 13 sunt in drum cu Enzo ce strange cu putere volanul pentru ca...ei bine ii este frica de doctori, de parca el ar fi cel consultat.
-Eu nu intru, ca sa fie clar. Stau si te astept afara. Spune fratele meu cand ajungem in fata spitalului.
-Bine. O sa ma grăbesc. Spun serioasa si il sarut scurt pe obraz. Ajunsa in fata cabinetului o umbra de regret se pune pe inima mea ca nu am acceptat sa ma consulte Emmet. Oftez zgomotos si intru inauntru unde in loc sa se afla doctorita Kacie se afla un batran in jur a saisezi de ani, uitandu-se lung si urat la mine.
-Kacie e ocupata azi. Dezbrăcate si suie pe ultima masa de langa perete. Spune acesta dur si eu tresar. Asta este "norocul" surorilor Storm. Odata Patricia, acum eu, sper sa nu fie la fel si la Amina.
-Ăă...nu pot reprograma? Intreb politicoasa desi ceva ma împinge sa il bat pana il usuc.
-Nu fetițo. Crezi ca aici sunt toti la dispozitia ta? Se rasteste el si eu inchid ochii. La naiba. Ori stau cu durere ori il las pe asta sa imi vada intimitatea. Da, prefer durerea.

Stau si ma uit de cateva secunde țintă la omul asta care striga la mine ca nu are timp si sa ma dezbrac ori sa plec. Usa se aude si nu ma obosesc sa ma întorc, delectandu-ma cu privirea intimidată a moșului.
-Poti sa pleci Andreas, ma ocup eu de domnișoara. Vocea lui Emmet ma face sa tresar si ma întorc dand ochi in ochi cu cel de care ma feream.
-D-da, nu e nevoie, alta data. Spun eu si dau sa plec dupa doctor dar usa se inchide si eu sunt trasa inapoi, lipita de pieptul tare a lui Emmet.
-Unde dadeai sa pleci iubito? Nu scapi neconsultata de aici. Tonul sau provocator ma sperie eu mușcandu-mi puternic bluza, inghetand plina de rusine.
-Este prea rusinos Emmet, esti culmea. Bomban revoltata si ma intoarce cu fata spre el.
-Nu ai de ce sa iti fie rusine. E spre binele tau si e doar un consult amărât. Replica exasperat si eu ma uit urat la el. Daca nu te duci si te dezbraci, acum, te dezbrac eu. Spune amenințător si eu bat exact ca un copil, cu piciorul in podea. Injur colorat de dupa perdea si imi dau jos papucii, sosetele si blugii. Apare in fata si Emmet care ma priveste cu o strălucire in ochi si un zambet in coltul gurii. Doamne, ia-mă acum.
-Nu am vedere cu raze x Darcy. Dă-ți jos si chiloții. Spune tragandu-si niste mănuși proaspăt desigilate pe maini. Ma uit in spatele meu la masa inalta, cu supoartele speciale unde ar trebui sa imi pun picioarele.
-Nu ma sui pe asta, este prea de tot. Spun eu rosie la fata. Il las sa se uite la mine, sa ma atinga, însă eu nu ma umilesc asa tare incat sa ma sui pe chestia aia.

Emmet se apropie de mine si ma lipeste de el, punandu-si mana pe bata chilotilor mei rupandu-i la propriu de pe mine. Icnesc scurt si ma uit urat la el.
-Daca nu asculti de vorba buna. Se apară  el si ma împinge de dupa o alta perdea, unde observ un pat lat acoperit cu piele verde, special pentru femeile gravide. Macar e mai normal. –Darcy ma jur ca te bat daca nu te pui nici pe patul asta. Ameninta el si eu imi dau ochii peste cap, punandu-ma in fund pe pat. Se apropie de mine si ma intinde, desfacandu-mi picioarele brusc. Imi doresc sa ma inghita pământul in acest moment.

Emmet :
O prind de glezne si o intind pe spate, departandu-i genunchii astfel feminitatea ei sa fie chiar in fata mea. Copil mai tampit decat asta nu am vazut in viata mea.
-Vezi Darcy? E ceva normal, n-ai parti reproducatoare masculine. Spun eu si ii departez pliurile uitandu-ma dupa problema. Atunci cand degetele mele ating carnea fina si moale, un fioe de electricitate ma patrunde adanc. Darcy tresare strangand pielea patului si eu imi incordez corpul expirand tot aerul, intentionat sau nu, peste femininatea ei. Un drop de transpiratie imi curge de pe frunte si inghit in sec, gandul cu mine înfipt acum in ea, pe aceasta masa, imi da o erecție proeminenta. Ar trebui sa ma comport profesional la dracu'. –Ești virgină. Remarc uluit si ea pufneste.

-Hai nu ma înnebuni. Nu stiam. Replica sarcastica. Pustoaica asta chiar este o mina de aur, este frumoasa, temperamentala, senzuala si foarte virgină. –I-ai dat numarul lui Oliver? Continua ea si eu mârâi pe interior. Cand am fost aseara in camera lui, el era pe pat si mânca, mâncare adevarata, camera lui era curata, si el era la fel de curat. Sunt mandru de el, ma bucur, si stiu clar a cui este meritul. Nimeni alta decat Darcy Storm. Ai mei nu stiu inca, insa cand o sa auda o sa fie la fel de socați ca si mine daca nu chiar mai mult.
-Da. Imediat cum isi incarca telefonul o sa te sune. Ii transmit. E adevărat, fratele meu are telefon insa numai are credit, nu si-a folosit telefonul de mai bine de un an. I-am spus ca o sa il incarc eu cum ies de la servici.
-Ok. Astept sa ma sune. Spune ea si se ridica in fund. O usoara urma de umezeală mi-a ramas pe mănuși si imi dau seama ca suntem amandoi in aceeasi situatie. Excitati si neajutorati, la cat de capoasa e ma mir sa vrea sa imi faca un blowjob sau handjob macar. Boule, mi-ai rupt chiloții. Cum mai merg acasa cu pantaloni dar fara chiloti? Maraie ea si eu rânjesc într-un colt al gurii.
-Nu mai mergi. O anunt

SenzualUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum