Darcy :
Nu stiu ce as putea sa ii spun unui copil de patru ani despre tot ce a vazut, mai ales acum ca sunt sub efectul alcoolului. La naiba.
-Eu si...el...pai...repetam pentru o piesa de teatru. Ăh...frumoasa adormită. Inainte sa vorbesc nu m-am consultat cu creierul, insa privirea sclipitoare a baiatului imi spune ca totul este ca si rezolvat. Acum hai sa tinem asta intre noi si tu o sa te prefaci ca nu ai vazut nimic si o sa te duci la mămica ta. S-a facut? Intind mana spre baiat si el mi-o strânge placand din camera rapid, probabil fiind usurat ca poate sa scape de aici.
-Ai înnebunit. Credeam ca vrei sa sechestrezi copilul. Spune Emmet cu mana pe inima si eu imi dau ochii peste cap.
-Cu tine in camera? Nu sunt asa de cruda. Spun eu sarcastica si e randul lui sa isi dea ochii peste cap.
-Asculta, tot ce s-a intamplat intre noi a fost o greseala. Imi asum vina si nu o sa se mai intample. Atitudinea lui profesionala ma scoate din minti, cuvintele sale sunt ca un dus cu apa rece, ma trezesc imediat la realitate, fixata țintă cu privirea in a sa.
-Da. Ok. Spun aparent indiferenta si la doua minute dupa părăsesc camera saturata de linistea stânjenitoare. Pur si simplu mi-a dat cu jet, ca o carpa, cat colo. Are douazeci si sase de ani, cauta o femeie, in niciun caz o pustoaica neexperimentata cu aproape opt ani mai mica. Nervii si sentimentele ce le simt acum se transforma in lacrimi si incep sa plang de-abinelea intrând in prima camera pe care o vad.
-Oh, scuza-ma. Ii spun unui barbat intins pe jos care acum sta in fund. Ochii lui sunt injectati si mirosul de bautura este singurul din camera. Inghit in sec si simt o compasiune uriașă cand vad lacrimile si poza ce o strange la pieptul sau. Esti bine? Cea mai proasta intrebare pe ziua de azi. Imi iau inima in dinti si ma apropii de el, punandu-ma in pararel cu el pe podea.
-Nu sunt bine. Sotia mea e moarta, copilul meu e mort iar eu sunt singur si jalnic. Spune el dur pe un ton evident dar dupa aceea începe sa planga in hohote. Ma apropii de el cu inima coplesita de mila, si il strâng strans in brate, el acceptand spre marea mirare imbratisarea. Ii mangai parul lung, destul de matasos si el se liniștește. Cum de esti in casa asta? Intreaba el dupa câteva momente.
-Mama mea si alte nu stiu cate si-au adus copii in casa ta pentru o petrecere. Cei mai mături fiind eu care am șaptesprezece ani si îngâmfatul doctor Emmet. Spun prompt si il aud pe barbat cum chicoteste
-E fratele meu mai mic. Spune el si eu inghet. La naiba. Normal ca e. Doar nu statea in casa asta sa inspecteze tavanul. Ma uit in jur, camera nu are strop de lumina, vazându-se greu ceva.
-Haide sa aprindem lumina. Sigur sotia ta nu ar fi vrut sa fii asa. Ii spun. Ma îndrept spre usa si aprind becul de la intrerupatorul de langa.Ce vad ma lasa perplexa. Tot felul de sticle de la diferite bauturi, sunt așezate goale pe podea si pe patul dezordonat. Barbatul vaduv arata un aspect neîngrijit si ochii si mai rosii atunci cand ii vad la lumina.
-Ok, nu e bine sa bei atata. Nici sa stai sa plangi incontinuu si in niciun caz sa te droghezi. Repet ca unui copil mic si el inchide ochii strangand din ei. Gasesc la indemana un sac de gunoi si ma indrept spre el, sunt decisa sa il ajut.
-Eu o sa strang in mare pe aici, tu de duci si faci o baie lunga. O sa iti las haine la usa imediat ce termin si o sa iti aduc ceva de mancare consistent. Toate planurile mele il amețesc cu totul si abia se ridica in picioare uitandu-se la mine confuz.
-Nu e nevoie sa faci asta. Multumesc oricum. Incearca sa ma refuze insa încăpățânarea mea e prea mare.
-Nu,te duci si faci ce am zis. O sa te recuperam. Stii ce vad eu aici? O diplomă de absolvirii a facutatii de inginerie. Sotia ta a fost si este mândră de tine. Asta nu este o slăbiciune, asta trebuie sa te incapataneze sa iti refaci viata. Ai jelito destul, prea mult din cate se pare. Diploma era aruncată pe noptiera si eu ma uit la barbatul din fata mea cu speranță. Vorbele mele il fac sa ofteze si intra in baie trantind ușa. Ma uit lung la poza de pe podea, femeia era blonda, ochi verzi, o adevărată frumusete as putea zice. A iubito foarte mult. Incep sa strang toate sticlele din camera si termin exact cand acesta se baga in cada deoarece nu mai aud sunetul apei. Scutur carpeta alba de pe jos afara iesind o tona de praf si o pun inapoi pe parchet. Pun in alt sac de gunoi restul gunoaielor si schimb cearceaful de la patul sau, de la perne si de la plapuma.Deschid dulapul in patru usi si imi dau seama ca majoritatea hainelor sunt aproape noi. Iau o pereche de pantaloni de pijama negri, un tricou gri si o pereche de boxeri negri, si le las pe podeaua acum curata din fata usii băii.
-Ma duc sa iti aduc de mâncare. Ai haine in fata usii. Il înstiintez si plec din camera. Cobor scarile si trec pe langa sufragerie cu stil, evitând privirea femeilor dinăuntru ce discuta aprins pe o tema. Eu fiind dintr-o familie mare si înstărită nu am fost pusa niciodata la prea multa treaba si chiar daca nu pare imi place sa ajut oamenii care chiar au nevoie de ajutor. Iau trei portocale din bucatarie, doua mini platouri cu aperitive, o sticla de suc de un litru si cam atat. Pentru asta m-am imbracat eu in rochie. Nati-o bună. Intru inapoi in camera sa neobservata si il gasesc pe pat. Spre bucuria mea s-a si ras, este curat si nu mai are acei ochi injectați.
-Am douazeci si opt de ani. Nu ar trebui sa ai grija de mine, mai ales ca esti doar un copil si eu sunt o namilă de om pe care nu o cunosti. Ignor comentariul sau si ii pun mancarea in fata
-Nu conteaza vârsta, toti avem nevoie de ajutor la un moment dat, apropo, eu sunt Darcy. Intind mana si el mi-o strange usor.
-Oliver. Dau in cap in semn de "imi pare bine de cunoștiință" si i-au una dintre portocale incepand sa o desfac. Ai facut cunostiinta cu fratele meu? Intreaba el si eu ma inec cu aer.
-Din pacate da. Este un adevarat cretin. Un cretin seducător ce arata extraordinar. Completez in mintea mea.
-Nu neapărat. Ce s-a intamplat intre voi? Deobicei atunci cand fetele il cunosc ajung in patul sau si se îndrăgostesc de el. Spune serios Oliver si eu ridic din umeri.
-Pai e simplu, ne-am sărutat într-un impuls de moment si s-a intamplat ceva de rahat si a spus ca totul a fost o greseala si ca isi asuma responsabilitatea si ca...ei bine da. Ii povestesc totul in mare. Ii povestesc totul in mare totul si el mărește ochii probabil surprins.
-Emmet sa se sărute cu o fata? Fara sa faca sex cu ea? Intreaba mirat si eu aprob. Wow, asta e o schimbare. Spune Oliver si eu oftez. Pana si frati-su il face afemeiat. Mortii lui de player.
-Ai bautura ascunsă pe undeva Oliver? Fii sincer. El indica locul de sub pat si dulapul iar eu oftez. Am scotocit dupa doua sticle de JB, una de Jack si trei de Stakinska. Ma mir ca mai traieste la cat a băut. Le arunc sub privirea lui pe geamurile deschise in larg sa se aeriseasca si se uita la ele cu tragere de inima. Mult mai bine. Spun pentru mine si înaintez spre barbatul ce mananca de zori pe pat.
-Eu o sa ma duc pana jos, vreau sa vad ce face mama. Ma bucur ca te-am cunoscut, poate o sa ne mai intalnim cândva. Spun si el se întristează. Ii zambesc si il sarut pe frunte. Ma gasesti in casa inca pentru vreo doua - trei ore. Il asigur si ies din camera. Ma uit la usa camerei lui Emmet timp de cateva minute si oftez silentios. Urc un rand de scari si dau sa intru in baia pentru oaspeți cand sunt lipita de perete brusc.
-Mai vreau sa repet greșeala roșcato. Spune Emmet si eu ma uit la el socata. Isi lipeste buzele de ale mele si nu il refuz. Incepem sa ne sarutam cu foame si ma strange din ce in ce mai strans in brațe.AnaCalinoiu Scuze ca te-am bagat indirect in imagine. 😂😂
Astept păreri. ❤
CITEȘTI
Senzual
RomanceNu conteaza cum scri cuvântul ci cum il pronunți. Nu conteaza cum il descrii ci cum il simti. Emmet Rosse a fost întotdeauna barbatul greu de înduplecat, pe care nu ar trebui sa il enervezi, cu accese necontrolate de furie dar in ciuda a tot un med...