Capitolul 8

4.3K 248 65
                                    

Darcy:
-Oh Doamne...E a zecea oara cand spun asta si ma uit socata la omul ticnit din fata mea. –Daca nu ies afara, Enzo va veni dupa mine. Spun si imi trag blugii pe mine cu sau fara chiloti. Nu am ce face, desi este incomod asa ma duc acasa.
-Usa e inchisa. Spune el liniștit si eu incep sa rad
-V-a sparge usa. Si nu o sa il oprească nimic sa te bata pe tine in propriul cabinet. Lasa ca oricum mi-am luat pe mine asa blugii. Ne mai vedem. Spun luand cheia care acum era pe masa, si reteta de langa ea. Descui usa insa cand sa o deschid sunt trasa inapoi dand nas in nas cu Emmet. Buzele noastre sunt foarte apropiate, respiratia lui izbindu-se rapid de a mea.

-Emmet, ce...? Dau sa spun ceva insa ma sâsâie sa tac din gura.
-Doar taci. Taci si lasa-ma sa te sarut. Nu apuc sa ripostez ca greseala a fost comisa. Buzele sale se lipesc de ale mele pentru cateva secunde, apoi sarutul se dezvolta, devenind unul cum numai cu el pot sa am parte. Isi pune bratul in jurul taliei mele si adâncește sarutul luand mici guri de aer printre el. Ne despărțim cu un mic plescait de buze si mentinem un contact vizual strans si intens, parca vrand sa intram unul in memoria altuia.
-E-eu trebuie sa p-plec. Spun si ies val vârtej pe usa aproape fugind pana la masina fratelui meu.
-Ce s-a intamplat de alergi ca la maraton? Intreaba fratele meu si eu inghit in sec dand negativ din cap.
-Nimic. Doar hai acasa. El ma asculta si pornește masina. Imi masez tamplele si imi pun in ordine toate prostiile pe care le-am facut azi. La cat de excitat era saracul Emmet, a inceput sa imi fie mila de el. Si poate ca l-as fi ajutat daca nu eram asa capoasa si de ce nu, rușinoasă?!

-Esti sigura ca nu s-a intamplat nimic acolo? Ma intreaba fratele meu cand ajungem acasa.
-Sunt sigura. Acum du-te la firma, Maine pleci din nou la New York, nu ai vrea sa intarzii sau sa faci vreun accident. Servici usor. Il pup pe obraz vinovata ca l-am mintit. De cand a aparut Emmet o fac tot mai des. Si eu nu sunt obisnuita sa il mint pe Enzo, nu am facut-o niciodata pana acum. Oftez indelung si o salut pe Amina care sta pe canapea uitandu-se la "Supernatural", serialul asta fiind o parte din viata ei.
-Patricia unde e? O intreb la scurt timp dupa ce mi-am pus un bol de lapte cu cereale.
-Are intalnire cu nu stiu cine. Spune indiferenta pustoaica si eu ma inec cu mancarea. Asta e un kinder surprise ca poate naste oricand si tot are intalniri. Iar eu nu am nimic si sunt in floarea varstei. Rad la propriile cuvinte si urc la mine in camera asteptand ceva sau pe cineva sa ma scoata din starea asta de plictiseala.

Tavanul meu alb imi da multe idei. Sa ma duc la cumparaturi, sa ma duc la mama sau tata, sa o sun pe Patricia, sa imi fac curat in camera, sa ma fut sau sa dorm. Aleg dintre toate varianta care imi ofera mai mult placere. Ma pun sa dorm. Imi dau telefonul pe sonor in caz ca suna cineva important si inchid ochii asteptand sa ma ia somnul.
Emmet :
Desi as fi vrut sa ma masturbez cu gandul la pustoaica aia a intrat imediat următorul pacient si eu tocmai stau înfipt pe scaun, dupa birou, presat la cap de alta pustioaca gravida care imi plange in cap.
-Oare ce o sa imi faca mama cand o sa afle? Lucrurile spuse de ea nu are nici o legatura cu domeniul in care sunt eu specializat.
-Asculta, eu sunt ginecolog nu psihiatru, asa ca spune-mi motivul concret pentru care ti-am vazut fata. Spun acid si ea tresare in fata tonului meu. Se inroșeste brusc si aproba.
-Vreau sa fac avort. Spune ea si eu maresc ochii dar imi revin rapid.
-Te duci la recepționera si completezi fisele pe care ti le da ea, te programeaza si maine va fi operstia cel mai probabil. Ii dau indicatiile si pleaca pe usa, neplacandu-i compania mea desi ma sorbea din priviri 24/7.

Pentru o secunda mi-o imaginez pe Darcy in ipostaza ei dar imi scutur repede capul umplandu-ma de draci. Darcy nu se va afla in ipostaza asta. Eu voi fi atent tot timpul , si daca nu, in niciun caz nu va face avort. Nu atata timp cat e vorba de copilul meu, copilul nostru. Ma plesnesc singur peste fata si oftez îndelung razand de mine ca un nebun. Are șaptesprezece ani, abia ne sărutam din cand in cand si eu deja ma gandesc la cazuri de avort, unde mai intai trebuie sa faci sex. Pufăi si ma reîntorc la lucru, asteptand următorul pacient.

SenzualUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum