Capitolul 15

2.3K 137 14
                                    

Darcy :

—Emmet, o sa iti iei o bataie sora cu moartea.

Bombam eu. Imediat dupa acea zi, mama si tata au revenit surprinzator acasa si Emmet s-a shimbat exact in camera lor. Iar eu bineînțeles ca a trebuit sa mint ca sunt a lui Enzo, si dupa sa minta si el. Iar Amina a spus ca e adevarat. Au inghitit-o mai mult de o gramada.

—Da-mi o pereche de tenisi.

Amina intra in camera mea si surprinzator am inceput sa ne intelegem de minune. Las tableta jos din mana, si mi-o pun langa pastile.

—Nu stii unde e sifonierul?

O intreb ironic si ea isi da ochii peste cap incepand sa caute peste tot, fara a face dezordine, bineînțeles. Isi alege o pereche de adidasi nike albi si imi trimite un sarut prin aer asezandu-se pe pat pentru a se incalta.

—Unde mergi?

O intreb curioasa cand o vad machiata, in blugi, tricou si cardigan. Iar daca papucii ei nu ii mai convin, e grav.

—Ma vad cu Oliver, mergem la mall sa mancam ceva.

Zambetul ei ma face si pe mine sa zambesc. Oliver e un barbat bun si cu siguranta nu s-ar incurca cu o mucoasa ca sora mea desii e foarte frumoasa.

—Ai grija. E cu aproape paisprezece ani mai mare decat tine. Nu te indragostii de el, te rog, o sa ai de suferit. Iar acum este abia ora noua dimineata, de ce asa dimineata?

—Nu o sa ma indragostesc de el. E imposibil. Si asa de dimineata deoarece s-a angajat deja ca inginer si dupa masa are primul sau proiect.

Este sigura pe ea si asta ma sperie. Eu nu sunt sigura de sentimentele mele pentru Emmet, si ea e sigura ca nu simte nici pentru Oliver. Poate vor fii doar prieteni, poate ca nu.

—Pentru ce firma s-a angajat?

Intrebarea mea este pusa dupa ce se ridica, afara auzindu-se un claxon. Ea ranjeste si da sugestiv cu capul intr-o parte, vocea tatei auzindu-se de pe hol.

—La firma tatei.

Ma lasa in aer si pleaca. Ai nostrii sunt acasa, sigur o sa vada bolidul care le iau fiica de 15 ani din fata casei. Sunt de acord?

"Ce faci?" - Emmet
"Mor"-Darcy
"Cum adica?"-Emmet
"Fratele tau s-a angajat la firma tatalui meu iar el acum a luat-o pe sora mea din fata casei"-Darcy
"Oliver e super de treaba. Hai sa nu ne mai gandim la altii si sa ne gandim la noi"- Emmet
"Care 'noi"?"-Darcy
"Nu suntem impreuna, iubito?"-Emmet

Scap pe pat telefonul si casc ochii. Poftim? Eu chiar sunt impreuna cu el? Dumnezeule. Imi las telefonul pe pat si ies din camera inca in pijamale.

In bucatarie este Patricia care baga in ea mancare cat se poate de multa impreuna cu parintii nostrii. Enzo a plecat inapoi la bunici in New York, lucru ce bineînțeles ma intristeaza dar sunt obisnuita deja, a amanat odata plecarea, nu mai poate.

—Retardato, ce ai?

Intreb eu cand Patricia scuipa toata mancarea pe masa.

—Bine ca ai venit. Mama a lasat-o pe Amina sa se duca cu unul de douazeci si opt de ani, si tata la fel. Pe tine te lasa sa te vezi cu unul de douazeci si sase. Iar mie mi-au scos ochii ca am fost la o intalnire.

Deci are chef de cearta. Mama si tata isi dau ochii peste cap. De unde dracu stiu toti ca ma vad cu Emmet si Amina cu Oliver.

—Noi nu suntem cu burta la gura tampito, si parintii au incredere in noi, dar increderea pentru tine sa naruit Patricia, incearca sa intelegi. Si de unde stiti voi astea?

Sora mea pleaca rapid din incapere, mai mult decat nervoasa. Tata e cel care imi raspunde, zambitor.

—Atat in curte cat si in casa sunt camere. Noi nu avem nimic impotriva, tu esti aproape majora iar Amina este destul de mare, indata face saisprezece ani, la varsta ei Patricia a facut un avort. Am discutat atat cu Oliver azi dimineata, cand l-am angajat cat si cu Emmet, al carui numar il am de la fratele sau. Sunt niste barbati cumsecade, frumosi si sunt sigura ca o sa aiba grija de voi. Iar daca va vor ranii, o sa ii calc pe cap, pentru ca oricum ar fii sunteti fetitele mele.

Am cei mai buni parinti din lume. Zambesc fericita si ii imbratisez pe amandoi.

—Multumesc.

Soptesc fara glas si alerg spre camera mea, imediat formand numarul lui Emmet. Iar el imediat raspunde.

—Trebuia sa imi zici ca ai vorbit cu tata.
—Ba nu, nu trebuia. Important e ca toata lumea e fericita acum iubito.
—Nu m-ai intrebat daca vreau sa fiu iubita ta.
—Se înțelege de la sine pustoaico. Acum sunt la cabinet. Ti-ai luat pastilele?
—Da domnule doctor Rosse.
—Ma bucur domnisoara Storm. Diseara evadezi din castel pentru a te vedea?
—Unde mergem?
—Haide la mine. Ai mei nu sunt acasă.
—Accept daca ai de mancare.
—Te iau la 20:00 atunci.

Chicotesc exact ca o majoreta. Eram obisnuita sa fiu rece cu oamenii dar acum cand am primit atatea vesti bune, nu cred ca ceva inafara de Emmet mi-ar putea distruge inima.

Emmet :

Termin conversatia si zambesc, terminand de semnat actele, pe azi neavand vreo programare. Iau o gura mare de cafea.

Acasa totul s-a intors in bine. Mama este din ce in ce mai moale si tata este atat de fericit ca fiul sau si-a revenit si s-a si angajat. Relatia dintre parintii mei prospera si doar in trei zile, si firma lor. Sunt bucuros ca familia mea este fericita si impacata acum.

La fel pot spune ca e si viata mea. Darcy e prima mea iubita adevarata...si minora. Nu stiu cum o sa decurga relatia asta, dar de prima oara cand ne-am vazut, a fost un soc fulgerator in corpul meu. Poate asta e dragoste la prima vedere si eu nu o simt. Clar este ca trebuie sa o cunosc mai bine, iar acum ca e a mea, am ocazia de a face asta. Poate ne-am grabit, si asa si e. Poate am procedat gresit ca am luat-o cu capul inainte, sau poate nu.  Doar timpul o sa ne arate ce o sa se intample in continuare.

Sper doar sa nu fie o iubita sufocanta care sa vrea doar dulcegarii. O sa fie si momente de astea dar prea multe strica. Nu arata ca un copil si sa speram ca nu se comporta tot timpul ca unul.

Daca o sa pun sentimente si ea o sa isi bata joc, va fii vai si amar de fundul ei. Dar daca ea pune sentimente si eu nu o sa pot, o sa fie mai rau.

SenzualUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum