Darcy :
Drumul pana la masina a fost unul scurt, si ca un bonus din partea sortii, masina este pozitionata sub un copac, la umbra, unde nu ne-ar putea vedea nici Dumnezeu.
-Esti un copil idiot. Ti-am mai spus? Spune iritat Emmet, desfacand pachetul de servetele.
-Iar tu esti un bou. Si sunt sigura ca ti-am mai spus. Replic si iau doua servetele începând sa ma curăț. Mi-a lipsit. Desi l-am vazut acum putin timp, ceva din mine a declarat ca nu e destul si a mai vrut sa il vada odata. Si probabil cand voi pleca de aici, o sa vreau sa il mai vad odata. A trebuit el sa ma dea peste cap cu aroganta lui, privirea lui, corpul lui, ochii lui, vulgaritatea lui...La naiba! Nici nu mi-am dat seama ca ma înjura de vreo cinci minute. –Să nu te aud. Fițosule. Ii întrerupt vorbaraia fara rost si jur ca o sa ii plesneasca toate venele din corp.-Imi dai te rog, din buzunarul de pe tavanul masinii, fata in fata cu bancheta din spate...servetelele uscate? Vocea lui e brusc calma si suavă, parca nevorbind cel de mai inainte care ma baga in origini. Ii arunc o privire curioasă si ma aplec dar imi dau seama ca nu pot. Asa ca ma las pe spate, intinzandu-ma pe banchetă, cu privirea in sus dupa un buzunar. – Ti-am zis ca esti un copil idiot. Continua el imediat si eu ma incrunt. In mai putin de doua secunde este întins peste mine iar usa masinii e închisă.
-Normal ca nu e niciun buzunar. Imi dau seama singura cat de neatenta am putut fi. Imi dau ochii peste cap si pufăi cand acesta da sa ma sărute, fiind randul lui sa pufaie dupa aceea.
-Ti-ai luat reteta? Întrebarea sa ma face sa intru in dubii. Oare chiar ii pasa de mine?
-Da,e la Enzo. Multumesc pentru control. Amintirile de azi imi trec prin cap si imi strang puternic coapsele, uitând ca piciorul lui este intre ale mele.
-Ma bucur. Spune Emmet. Degetele sale imi mangaie cu delicatețe fața si nasurile noastre se freacă usor unul de altul. Dorinta sa il sarut ma sufoca dar sunt decisa sa opresc aceasta apropiere dintre noi pentru ca el nu vrea o relatie.S-a dus dracului tot planul cu gandurile mele. Isi izbește gura de a mea într-un sarut flămând si coboară cu atingirile tot mai jos. Isi pune mana pe soldurile mele si ma ridica in sus, reușind sa creeze o frecare intre feminitatea mea si coapsa lui. Asta chiar se simte bine. Gem cand imi musca buza. Nodul din stomac mă gâdilă, iar presiunea ce o simt eu si zeita mea intima, nu ma face decat sa zambesc si sa gem in acelasi timp de placere. Mainile mele se pierd in părul său mătăsos, încâlcind fiecare fir in parte si trăgând pe alaturi.
-Am vrut sa fac asta de ceva timp. Recunoaște si stiu ca ma îndeamnă sa fac acelasi lucru.
-Si eu.
-Ne asteapta fratii noștri. Spune iritat, nici mie nici lui neconvenindu-mi situatia.
-Scoate-ma la o întâlnire. Ii propun si ranjetul din coltul gurii este nelipsit.
-Diseara la 21,sunt la tine. Ma anunța tenace si eu aprob. Se da jos de pe mine si eu ies din masina, inaintand unul langa altul imediat ce ne aranjam putin unul pe altul.Oliver :
-Doamne, nu stii nimic despre make-up. Tușul e mult mai bun decat fardul. Ma uit lung la pustoaica de langa mine. Desi nu ii dadeam mai mult de unsprezece ani, dupa cat de sensibilă, scunda, slaba si copilaroasa e, se pare ca are cinsprezece. E frumoasa. Nu neg. Dar are asa multa energie in ea incat ma mir ca e sora lui Darcy. Enzo se joaca plictisit pe telefon iar eu cu sora lui mai mica ne certam din cauza unui tuș si a unor farduri.-Imi plac mai mult femeile fardate. Spun dand din umeri nevinovat si ea ma priveste urat de parca nu i-as mai fi zis asta de vreo zece ori pana acum.
-Tușul e mai bun. Aproape striga Amina exasperată. Oftez si imi las capul sa cada in palme. Începe sa chicoteasca si eu sa rad de-abinelea, situatia incepand sa fie hilara chiar. Dinspre masina se apropie si cei doi porumbei.Buzele lui Darcy sunt rosii si umflate, la fel si obrajii ei. Fratele meu are un aer relaxat si de armăsar si sincer ca nu vreau sa stiu ce naiba au facut ei in masina aia.
-Astept sa ma suni. Imi spune Darcy aspru dar amuzata si eu surad aproband, luand-o o ultima oara in brate pe ziua de azi.
-Eu sper sa ne mai vedem. Spune noua mea prietena hiperactivă si eu o strang si pe ea in brate.
-O sa ne mai vedem. Fura numarul din telefonul soră-ti. Ii spun șoptit la ureche si ea imi zambeste larg rosind usor. Prea hormanala copila. Desi seamana la comportament izbitor de mult cu raposata mea soție...si ea era la fel de plina de viata. Dau mana rapid cu Enzo si cei trei pleaca lasand stand-ul de ingheata aruncat aici, fara sa le mai pese. Se vede cu ochiul liber ca au prea mulți bani.-Diseara la 21 ies cu ea la întâlnire. Spune Emmet dupa ce masina lor pleaca. Ma crispez putin uimit dar dupa aia il iau de dupa umeri, ranjindu-i pervers. Starea mea s-a imbunatit mult prea mult de cand am întâlnit-o pe Darcy si acum pe fratii ei, merita si Emmet acelasi lucru din partea micutei vindecatoare.
-Protejati-va. Spun desi nu cred ca e cazul. La cum arata situatia intre ei, o sa ramana ipotent pana sa o atinga mai jos de gat pe Darcy.
CITEȘTI
Senzual
RomanceNu conteaza cum scri cuvântul ci cum il pronunți. Nu conteaza cum il descrii ci cum il simti. Emmet Rosse a fost întotdeauna barbatul greu de înduplecat, pe care nu ar trebui sa il enervezi, cu accese necontrolate de furie dar in ciuda a tot un med...