Capitolul 4

4.6K 244 23
                                    

Darcy :
-Ne cunoastem. El a fost doctorul care a consultat-o pe Patricia. Spun dupa doua minute de tacere.
-Ah, ce frumos. Atunci va las sa vorbiti, haide Elyna, in curand incepe cercul. Mellisa imi ia mama in sufragerie si eu ma uit din fata usii la barbatul ce pare speriat de prezenta mea.
-Nu ne-am cunoscut cum trebuie. Emmet Rosse. Brunetul întinde mana spre mine iar eu nu il fac sa astepte si ne împleticim mainile.

-Darcy Storm. Ma prezint la randul meu.
-Esti singura persoana mai in varsta de aici. Hai sa bem ceva. Nu stiu ce fel de doctor este insa ca adult nu ar trebui sa dea de băut unul copil de șaptesprezece ani. Dau din umeri si il urmez spre bucatarie, fiind ultima camera din hol. Imi întinde un pahar lat, scund din sticla si imi toarnă in el scotch. Dăm noroc si beau o gura din lichidul auriu, stranbandu-ma.
-Cati ani ai? Intreb in timp ce ma pun pe un scaun inalt de langa masă. Uit de faptul ca mama sa a precizat asta si obrajii incep sa mi se inroseasca la cat de proasta par.
-26. Tu? Atat raspunsul cat si întrebarea lui ma face sa ma gandesc de doua ori la ce urmează sa spun in continuare.
-17 si 7 luni. Spun serioasa si el mărește ochii. Imi ia bautura din maini si imi pune o sticla de suc in fata, neapucand nici sa clipesc.
-Aia e pentru tine. Spune hotărât si eu ma incrunt.
-Da-mi bautura. Mai mult mârâi si el neaga cu vehemență. Intind mana si într-o fracțiune de secunda toata sticla este in mana mea, el bombanind ceva nu foarte frumos.
-Macar știi sa bei copile? Intreaba el si eu rânjesc zeflemitor.
-Ia sa vedem. Spun si duc sticla la gura. Lichidul rece imi arde dar si racoreste in acelasi timp gatul. Atunci cand simt ca, capul meu se învârte ma opresc si pot sa spun ca trantesc sticla pe masa. Aproape jumatate din ea este in organismul meu, si cealaltă jumătate este momentan in sticla. Simt cum isi face efectul si incep sa rad sughitand, sub privirea surprinsa a lui Emmet.
Emmet :
Minunat, nu altceva. Pustoaica in varsta de șaptesprezece ani s-a imbatat instant la o petrece pentru copii. Sta, se uita la mine, sughite, rade, iar sughite si dupa iar rade. Nu pot sa io inapoiezi mamei sale asa. O sa ma omaore si mama si mă-sa.
-Haide Darcy. Mergem la mine in camera. Nu stiu ce s-a intamplat cu fata ei insa brusc se incrunta si devine serioasa.
-Bine, nu sunt asa de beata cavalere. Spune ea  cu o privire panicata si eu imi dau ochii peste cap.
-Nu am de gand sa ti-o trag Darcy. Doar ca nu ai vrea ca mama ta sa te vada asa. O lămuresc si ea se inroșeste pana in varful urechilor. O iau in brate si trec neobservat de tot holul, urcand rapid pe scari. La cat se usoara este a fost simplu sa o duc pana sus insa nu este deloc simplu sa o bag in camera.
-Nu intru. Marâie ea. Ochii ei sunt furiosi si eu sunt pe cale sa erup. Cat am carat-o in brate s-a tot frecat de mine iar in acest moment am o erecție cat China si nervii mei sunt la pamant.
-Ba intri. Aproape tip si atunci cand auzim pași pe scari, eu sunt cel tras fortat înăuntru. La naiba, e una dintre persoanele bipolare cand se îmbată.
-Daca ma vede mama asa ne omoara pe amandoi. Spune serioasa si eu imi dau ochii peste cap. La doua secunde dupa incepe sa rada din tot sufletul eu astupandu-i gura, si lipindu-ma de ea, ea fiind lipita de usa.

Erecția mea este lipita de pântecul meu si atunci cand ea se împinge in mine eu gem înfundat. Parul ei rosu ii acoperă ochii negri iar mainile sale imi strang cu putere camasa alba.
-Esti in stare sa pastrezi linistea? Intreb si ea aproba. Ii iau mana de la gura si o pun deasupra capului ei pe ușă, buzele noastre sunt la o distanta milimetrica, si tensiunea sexuală pluteste prin camera.
-Sunt într-un fel alergica la bautura, si desi nu sunt beata se intampla ceva asemănător in creierul meu. Dar sunt constienta de tot ce fac, trebuie sa spun asta sa fiu sigura ca nu am scuza cand fac asta. Confesiunea ei ma face sa ma incrunt si o stare de confuzie ma navaleste.
-Despre ce vor...nu apuc sa imi termin propozitia ca buzele sale moi le ating pe ale mele. Ma las condus de sentimentele ce imi eclipsează ratiunea,si atunci cand vrea sa se desparta de mine imi presez buzele de ale ei.  Isi deschide gura la indemnul meu si eu imi strecor limba printre buzele ei. Limbile noastre se gusta reciproc una pe alta. Mainile mele sunt pe talia ei iar ei pot sa jur ca mainile sale o sa imi rupa camasa la cat de stransa este. Imi pun palmele pe fesele ei si Darcy isi incolaceste picioarele in jurul abdomenului meu, rochia ridicându-se in sus.

Pașii mei se opresc langa pat, unde las mica făptură sa se întinda, imi dau jos cravata si ma aplec inapoi spre ea mangaindu-i atent obrajii. Ne cunoastem de o ora si totusi simt ca ne cunoastem de o viata. Privirea ei este inocenta, ochii ei sclipesc iar buzele rosii ii tremura acum, fiind umflate de la sarut.
-Ma săruți sau stai sa ma analizezi? Intreaba jucăuș si eu chicoteste. Ma intind spre buzele ei ce mi le prind pe ale mele într-un sarut ravasitor. Un țipat ne face sa ne despărțim si sa tresarim in acelasi timp.
-Mami. Al doilea tipat o face pe roscata sa se dea jos din pat si sa sechestreze la propriu copilul in camera, punandu-i mana la gura, eu uitandu-ma șocat de tot.

SenzualUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum