Kaj se je ravnokar zgodilo? Prepričana sem, da mi nekaj prekriva.... Nikoli se ni še tako vedel. Večkrat je bil odsoten, to sem se navadila. Starši so rekli, da je zbolel in niso dovolili obiskov, spet drugič, da je na obisku pri teti v neki daljni deželi... ampak še nikoli ni bil tak. Nikoli. Nekaj ni bilo v redu. Pograbila sem telefon, ki je ležal na nočni omarici poleg rumene budilke, slike mene in Alexa, ko sva bila mlajša in knjige. V imeniku sem poiskala ime Jane. Jane je moja soplesalka pri hip-hop-u ter zelo dobra prijateljica. Skoraj najboljša. Ima črne zelo skodrane lasje in zelene oči ter čokoladno polt. Ko je tretjič pozvonilo se je oglasil nadležen glas.
»Kaj bi rada Liza?« »Pozdrav tudi tebi John. Kje je Jane?« John je Janein mlajši brat. »V sobi fuša.« »Bi mi jo lahko prosim dal na telefon?« »Itak. Samo malo. Jane!!!! Liza te kliče!!!!!« Odmaknila sem telefon od ušesa. Ko sem ga nazaj prislonila, me je pričakal nežen glas. »Hej Liz.« Jane ima čudovit glas. Na treningih običajno poje in to zelo lepo, tako vse spravi v boljšo voljo. »Živjo Jane. Bi lahko prišla do mene?« Zahihitala se je. »Ni Alex pri tebi?« Nasmehnila sem se. »Ne, Alex je že odšel.« »Že?« »Ja. Imel je opravke.« »O.K. Prihajam. Se vidiva.« Komaj čakam, da jo vidim.
Čez deset minut bo pripeljal avtobus in takoj bo klicala naj ji pridem nasproti, kot vedno. Slišim kako se na dovoz pripelje naš avto. Kričanje mi pove, da se Jan in Neja zopet prepirata. Mama je odprla vhodna vrata. Odločila sem se, da bom šla dol in ji pomagala dokler me ne pokliče Jane. Ko me je mam zagledala se je nasmehnila. »Oh, ravno pravi čas srček. Pomagaj mi nesti to v kuhinjo.« V roke mi potisne ogromno vrečo polno živil. »Kje je pa Alex? Je že odšel?« »Ja, imel je opravke. Pa Jane bo prišla.« Odnesla sem vrečo v kuhinjo.
Čudno, da meJane še ni poklicala. Očitno avtobus zamuja. »Mami, počakati grem Jane napostajo.« oblekla sem črno jakno in se odpravila proti avtobusni postaji.Avtobus ni imel nikoli več kot pet minut zamude. Le kaj traja tako dolgo?Zavila sem okrog ovinka in obstala. Tam je bila.... Zakaj me ni poklicala? Šenekdo je bil tam in se pogovarjal z njo. To je bil ......... Alex?! Čisto počasi inprevidno sem šla nazaj, da ne bi povzročala zvoka-da me ne bi opazila. Ko sembila prepričana, da me ne vidita sem stekla.
YOU ARE READING
Pekel laži
FantasyVse se je začelo s smrtjo. Kmalu so ji sledile sanje, ki niso bile to za kar jih je imela. Liza bo spoznala popolnoma drugačen svet, kot ga je poznala. So njeni starši bili res del tega? Ji bo pri borbi za življenje uspelo ali ji bo spodletelo? ...