13

36 3 0
                                    

Zadihana sem skočila na posteljo. K sebi sem stisnila malega plišastega pingvinčka. »Vidiš Pingo, nekaj se dogaja. A ne skrbi, vse bo še dobro. Naj te ne bo strah. Obljubim, da se ne bo zgodilo nič groznega.« Lahko sem ga poljubila na okroglo puhasto glavico in ga še bolj stisnila k sebi.

Kje sem in kaj počnem tu? Spreletel me je grozen občutek. Pridi k meni. Obrnila sem se. To so bile le moje misli. Našla te bom! Pred menoj se je dvigoval zid v katerem je bil obok. Labirint sanj, me je prešinila misel. Stekla sem vanj. Nisem se ustavljala. Hodniki so bili isti, jaz pa sem tekla in tekla in tekla. Zavijala sem, ne da bi vedela kam grem. Ali koga iščem. Zavila sem desno. In se ustavila.

Noktor, se mi je v mislih pojavilo ime za stvor, ki je sedel na zidu. Bil je ptica. Mešanica med orlom in jastrebom, in je zares ogromen. Počasi sem stopila nazaj. A me je opazil. Njegove rdeče oči so me razjedale. Obrnila sem se in stekla. Moj pogled je begal v vse smeri. Zdelo se je kot da je moje telo prevzela podzavest in je moj um le utihnil.

»Liza,« se je oglasil šepet. To je on, me je spreletelo. Kakor hitro sem se lahko, sem se ustavila. Bolele so me noge in primanjkovalo mi je sape. Ne spomnim se, kdaj sem nazadnje tako tekla. »Halo, tukaj sem.« »Veš veliko lažje bi bilo, če bi mi pokazal kje,« sem rekla. Na desni strani je zašumelo. Odmaknila se je zaves bršljana. Najprej sem videla negovane in močne roke, kmalu zatem rjave lase, ki so se lesketali v soncu, tik za tem pa zelene oči, ki so mi dajale vtis kot, da same govorijo »Točno tukaj.« Nasmehnil se je.

»Oh, oprosti nisem te videla.« hitro sem pogledala levo in desno ter zdrsnila ob zid. Previdno sem si ogledala fanta poleg mene. V levi roki je trdno stiskal lok, na hrbtu pa mu je visel napol poln tulec puščic. Čepel je tako, da je imel eno nogo prislonjeno na zid, nagnjen je bil naprej, z desno roko pa je spuščal svetlobo na njegov obraz. Ta je bil miren in zbran. Odmikal je bršljan, ki mu je onemogočal pogled na hodnik. Za pasom je imel pritrjeno rezilo, ves je bil oblečen v črno. Majica je bila ponekod strgana, kot da se je bojeval. Želela sem se dotakniti brazgotine ki sem jo opazila na roki. Skozi majico sem opazila napete in čvrste mišice. Njegov obraz je bil osredotočen. Gledal je levo ter desno. Na vratu je imel zarisano nekakšno črno znamenje. Sestavljeno iz treh trikotnikov.

Pekel lažiWhere stories live. Discover now