Mikor megérkeztünk a parkba, a kivetítőhöz közel parkolt le, hogy lássunk is valamit.
-Na és mit nézünk?-fordulok felé.
-Legyen meglepetés!-hajolt közelebb egy csókért.
-Azt azért elárulod, hogy mikor kezdődik?
A karórájára pillant, majd vissza rám.
-Még van negyvenöt percünk.-vigyorog.
-Mit szólnál, ha addig körbenéznénk?-húzom végig a mutató ujjam a pólója nyakán.
-Amit csak szeretnél.-húz át az ölébe.-Ugye tudod, hogy vadítóan nézel ki ebben a szerelésben?!-csókolja meg a nyakam.
-Reméltem, hogy tetszeni fog.-simítom meg az arcát.
-Mi az, hogy?!!-hajolt volna ismét ajkaimra, de mutató ujjammal meggátoltam, hogy közel férkőzzön.
-Ugye nem hitted azt, hogy hagyom húzni az időt, azok után amit otthon műveltünk?-vonom föl a szemöldököm.
-Taláán!-vigyorog, mire mellkasára csapok.
-Na gyere.-húzom magammal, miután kinyitottam az ajtót. Megnyomta a gombot ezzel bezárva az autót.
-Na és merre szeretnél menni?-kulcsolja össze ujjainkat.
-Csak menjünk.! Nem számít melyik irányba, amíg itt vagy velem!-ölelem meg.
-Szeretlek!-puszil a hajamba.
-Én is szeretlek!
Csak bolyongtunk, beszélgettünk és nevettünk. Egyszer csak felbukkant egy vattacukor árus. Felcsillantak a szemeim és egyből húzni kezdtem az árus felé.
-Nyugiii..kicsim még öt perc múlva is ott lesz.
-Kapooook?-nézek rá kiskutya szemekkel.
-Hogy tudnék nemet mondani egy ilyen pillantásnak?-lop egy csókot.
Két perccel később pedig már a kezemben tartom a puha, rózsaszín és édes csodát.
-Nyisd ki a szád!-tartom felé a lecsípett darabot.
-Edd meg nyugodtan.-mosolyog.
-Háát jóó..-veszem a számba a neki szánt darabot, mire ő hirtelen lecsapott az ajkaimra.
-Sokkal finomabb!-mondja mire mindketten felnevetünk.
-Lám, lám Adam... micsoda meglepetés. Nem gondoltam, hogy pont itt fogunk találkozni..és nézzenek oda milyen gyönyörű barátnőd van.-mondja gúnyos hangnemben az ismeretlen srác.
-Jack..-biccent felé Ad, de minden porcikája megfeszült.
-Még mindig olyan karót nyelt alak vagy, mint voltál.-veti oda a mellette álló lány. -Tudod, sokkal felszabadultabb voltál, amikor még közénk tartoztál.-ingatta a fejét.
-Soha nem tartoztam közétek!-vicsorog.
-A..ad..mégis kik ezek és miről beszélnek?-nézek rá értetlenül.
-Kicsim, majd mindent elmagyarázok csak nem most. Oké?
-Áááh..szóval a ribid nem is tud semmit?-nevet fel a vörös.
-Lehet, hogy összekeversz valakivel..-nevetek fel kicsit sem jókedvűen.-Talán pont magaddal?-nézek rá.
-Kinek képzeled magad te kis semmirekellő?-visítja.-Adam csak azért van veled mert csak így léphetett ki a mi kis szövetségünkből.-emelte meg a hangját.
YOU ARE READING
Vajon létezik? /S Z Ü N E T E L/
RandomBevezető Alexandrina Kirs vagyok. 16 éves koromra sok olyan dolog történt, amire nem voltam felkészülve. Először is megtudtam, hogy a bátyám drogozik..nem tudtam rá hatni, így én is elkezdtem bulizni, inni..A szüleimet elvesztettem, a bátyámtól elve...