Ayy tamam Yağmur geliyorum . Ah size kendimi tanıştirayim . Ben İpek Demir . 17 yaşimdayım . Lise son sınıf . İstsnbuldayim . Yağmur adında bir çocukluk arkadaşim var beraber büyüdük ,ailelerimiz tanişıyor ve ortak evde yaşiyoruz . Ailem Ankarada . Yağmurun Ailesi ise şirketleri icin kısa bir süre once Antalyaya taşındılar. Maddi durumumuz iyi .
" İpeğimm nerdesin ?" Dedi yağmur telefonda . Arabamı alıp evden çıkmıştim . Okula gidiyordum .
" Arabadayım yağmur okula gidiyorum sende gel görüşürüz " dedim"Okey görüşürüz" dedi yağmur . Bugün okula arabayla gitmemeye karar verdim ve arabayı durdurdum . Yuruyordum . Lanet okula 6 buçukta uyandigim için sersemliğim tutmustu saniŕım . Bir türlü okul bitmiyor . Ya hergun bu kadar erken uyanmak zorundamiyım ben . Derken bir yere toslamış olabilirim . Evet evet bir yere carptigim kesindi ama yumuşak bir yere . Kafamı kaldirdiğimda bir genç vardi benden azicik uzundu ve benim yaşlarda gibi gözüküyordu . Yakışıkli olabilir ama bu dikkatsizligini ortemez bi kere .
" Hey dikkat etsene . Ne yapiyorsun sen . " dedim .
"Asıl sen dikkat et . Şapşal " dedi kaşlarımı çattım . Gıcık şey .
"Ben mi şapşalım senin kadar olmasada olabilir " dedim . Yaklasti .
" laflarina dikkat et güzelim . Hic gormedigin kadar yakışıklıyım sencede oyle değil mi ? " dedi olamaz ya kılçık . Sinir oldum . Hem çarpıyor hemde laflarına dikkat et diyor . Ne yapiyor bu be . Sarı saçlarimi geriye atarak ,
"Allah Allah dikkat etmezsem nolur . ODUN MUSUN NESIN! hem carpiyosun . Hemde sinir ediyo- " sozümu yarıda kesti ve üzerime dogru gelmeye başladı bende geriye gidiyordum. Ne yazıkkı korkuyordum .
" Dikkat etmezsen ne olur biliyor musun^ sırıtarak ^ UĞRAŞIRIM ... " dedi .
"ta- tamam o zaman iyi günler . " dedim . Off neden hep uyuzlar beni bulur ki !!!Okula girdim (nihayet ) . Sinirlerim bozulmustu . Bir öküzün ( yakışiķli öküz desem ) beni korkuttuguna bozuldum . Iste boylelerinden korkacaksin .. Sinifa girdim ve sirama gectim . E çalışkan bir kizım ben oyle seylere ayıracak vaktim yok . Ön sirada 3 arkadas arkadas yine toplanmis birseyler konusuyorlardi . Merak ettim yanlarina geldim .
" oğlum cok sinirliymis lan . Tirstim şimdi "
" kanka bide cok yakişikli diyorlar hadi bakalım hayirlisi ." Dedi baska bir çocuk hemen atılarak ,
" kimden bahsediyorsunuz gencler ? "
Dedim .
" okula bir cocuk gelecekmis ama EFSANE biriymis . Duymadinmi okul calkalaniyor. " dedi arkadaş .
" hmm hayir duymadim . Beni ilgilendirmez zaten . Iyi olsun yeter . " dedim .
" aynen oyle . "Yağmur hala okula gelmedimi . Ah bu kız ne zaman şu uyuşukluğundan vazgeçecek . Diye dusunurken hoca içeri girdi . Ve ders başladi . Dersi tam anlamiyla ben guzellestiriyodum resmen . Tam odaklandim derken kapı çaldi ve içeri bir çocuk girdi .
Ayy saniŕim bu okuldan ayrılacağim tahmin edin bakalım kim geldi ?
Evet sevgili okuyucular . Hepiniz hikayeme hosgeldiniz . Umarım beğenirsiniz . Sizleri seviyorum . Emin olun cok uğraştim ... !!! :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Tatlı Belası || Tamamlandı ✔
Genç Kız Edebiyatı-Sen benim başımın belası mısın ya ? +Başının tatlı belasıyım.