Bugun emirle Antlayaya gidecektik . Balayi için . Ama ilk önce Yağmuru görmek istediğimi soyledim . Bizim eve girdiğimde Yağmur saçi Salara gibi onüne gelmiş , elinde bizim klasik nutella depresyon çikolatasi , ve her tarafında islak peçeteler vardi . Bunlari gormemle yüz ifadem değişmişti . Sanirim Mertle ayrildilar .
"Yağmur "dedim hissizce .
"He" dedi .
"Ne oldu bitanem ?" Deyip yanina oturdum .
"Hiç klasik Mert odunlugu . Yine yapti yapacağini" dedi çikolatasini yiyordu konuşurken .
"Ayrildiniz mi?" Dedim .
"Sence?"dedi.
"Ya takma kafana duzelir canim " dedim .
"Zaten takmiyorum ki umrumda olmaz" uzerini alayla süzerek
"Belli belli" deyip cikolatasini elinden aldim .
"Yaaa ver şunu" dedi . Gülerek
"Insan bir kaşik banada verir" dedim Ve göz kirptim . Buna oda gülmuştu .
"Deli misin kizim nesin . Hadi sen git balayini yap . Eğlenmek senin hakkin ipeğim" dedi .
"Tamam da sen boyleyken ben nasil eğlenicem . Toparlanman lazim . Guçlu kizsin sen" dedim .Kafasini salladi .
"Tamam toplarlanicam hadi bak uçak kaçicak hadi görüşuruz beni duşünme gebertirim bak " dedi . Bitane dostum vardi . Oda Yağmur işte . Boşuna demiyorum biriciğim diye..
"Tamam hadi gorusurz "dedikten sonra çiktim evden . Emir beni dişarda bekliyordu. Beraber arabaya bindik . Gulmeler eşliğinde geçen yolculugumuz sonunda havaalanina gelmiştik . Biletleri verip uçaga girdik. Ve arkalardan yanyana iki koltuğa geçtik . Önümüzde perde vardı . Emir rahat olalim diye perdeyi kapattti . Kimse bizi görmuyordu . Kafamı Emirin omzuna yasladim . Oda saçımı okşuyordu . Onun yaninda ben hep huzurluyum . Hep mutluyum . Sonra kafami kaldirdi ve
"Balayinda 2 gün kalicaz uyumak yok . Çok eğlenicez" deyip göz kirpti m Eglenicez sozünü bastirarak soylemişti. Kafami tamam anlaminda salladim . Ve tekrar başimi omzuna yasladim .
"Duşünsene , çok tatli bir çocuğumuz olduğunu . Erkek olsaydi adi Yiğit oldurdu aslan gibi " dedi . Kafami kaldirdim.
"Hah oylemi buna ne zaman karar verdin cocugumuzun ismi çocuk gibi olmali doğustan asker yaptın cocuğu "
Dedim .
"Tabi doğuştan asker olucak benim koçum " dedi .
"Yalniz koçum diyosunda çocuk ya kiz olursa " dedim gülerek .
"Ona da beyaz ördek derdim . Annesi sari ördekse" dedi . Kaşlarimi çattim .
"Uyuz" dedim .
"Gel buraya sennn" deyip beni kendine cekip karnimdan gidıklamaya basladi . Rahatsiz olurlar diye sessiz gülüyordum.
"Yaaa yap-m-aa"diyordum gulerek .
"Uyuz haaa" dedi . Bu yolculuk ne zaman biticek diye dua ediyordum. Ki bir saat sonra gelmiştik . Ucaktan inip arabayla otele geldik . Ama otel öyle boyle değil, o kadar buyuk bir binaydi ki büyuuk bir havuzu vardi . Oyun parklari vardi , lestorantlar vardi . Çok begenmiştim . Odamiza geldimizde ben duşa girip güzel bir banyo yaptim . Temiz olmam gerekiyordu . Bornozla banyodan çiktim . Sacimi havluyla kurularken Emirde havuz kiyafetlerini giyiyordu . Bana bakip guluyordu. Hemen cekmeceden iç çamaşirlarimi ve kisa havuz sortumu giyip yarim tisort giyindim . Emirde havuz kaprisi giyindi . Üstu çiplakti .
"Heyy nereye böyle mi çikicaksin olmaz git tişort giyin bakalim"dedim emir verircesine konuşarak . Yanima geldi .
"E biliyosun havali olmam lazim canim" dedi siritarak . Sinirlerim bozulmustu.
"Hee havali olda kizlar havani alsin . Yok oyle yağma yerler seniboyle git giyin dedim"dedim . Iyice yaklaşti .
"Herzaman boyle cekiciyim canim " dedi . Daha da kaşlarimi cattim .
"Emir giciklik yapma git tisort giyin"dedim . Daha da yaklaşti bir adim atarak aramizdaki mesafeyi kapatti.
"Niye ? Yoksa kiskaniyor musun?" Dedi dudağını kivirarak .
"Y-yoo hicte bile ne kiskanmasi . Sadece.."dedim . Orada oyle kalmistim . Nefesi yuzumu okşuyordu .
"Sadece ne ?" Dedi .
"Ya seviyorum be adam" dedim . Çenemden tutup yuzumu ona cevirdi.
"Iyi peki kiskanç ordek senin hatrina giyiyim bari kizlarda yemesin beni " dedi gulerek . Ve geri cekilip dolabı acti .
"Ha ha ha cok komik o kadar komikki cenem çıktı gülmekten" dedim . Ve odadan ciktik . Havuza geldiğimizde bur suru kiz falan vardi . Onlar bikiniyle bense tişortle geziyordum . Emir bir bana bakti bide onlara bakip guldu .
"Sen daha guzelsin merak etme" dedi . Kahkaha atti . "Gel gel guzelim gel biz beraber yuzelim" dedi. Sonra o havuza girdi . Bende kenarina oturup ayaklarimla suyla oynuyordum . Ve emiri izliyordum . Birden ayağımın alttan çekilişiyle kendimi suyun icinde buldum . Ben hiç iyi yuzemem . Bu yuzden çok su yutuyordum . Kimin olduğunu bilmiyordum. Nefes almak icin çabaliyordum ama olmuyordu . Birisi ayağimi cekiştirip duruyordu . Ağzima sudan başka birşey gelmiyordu . Artik nefes alamiyordum . Ve kendimi bıraktım sonrasi karanlik ...Yarin yeni bölüm geliyoorrr . Vote ve yorumlarinizi hala bekliyorum . Sizleri opuyorum hoşçakalin...:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Tatlı Belası || Tamamlandı ✔
Romanzi rosa / ChickLit-Sen benim başımın belası mısın ya ? +Başının tatlı belasıyım.