23.Yüreğini yüregimle....

113 8 2
                                    

Hani bir insanin bazen kalbi boğazında  atar ya , hani insanın gözleri yüreğini bulur  ya . Bazen onun ellerini kendi ellerinle hissedersin . Yüreğini yüreğinle birlestirirsin . Sahipli hissedersin kendini . Onun olduğunu bilirsin. Yaninda onun olduğunu bilirsin.  Kalbinin her atışında o olduğunu bilirsin . Şimdi "o" var benim yanımda  . Kalbimin sahibi var . Gözlerimin buluştuğu gözler var.  Ellerimin karistiği eller...

Herşey tamamdi . Kumun uzerindeydik. Topuklu  ayakkabi giyinmedim . Beyaz parlak terlik var ayağimda. Duğün hazirliklari tamamdi . Herkes gelmişti . Ve masalarda konuşuyorlardi . Ben ve Emir ise nikah  masasinda nikah memrunun  gelmesini bekliyorduk . Çok heyecanliydim . Emir yanimda etrafi izliyor bende hayranlikla onu izliyordum . Arada heyecanimi yatiştirmak için dalgali denize dalıp gidiyordum . Emirin bana dönduğünü hissettim ve bende ona döndüm.  Gözlerim  gözlerini bulmustu .
" Nerde kaldi bu nikah  memuru  acaba ?" Dedi .
"Bilmiyorum gelir birazdan.  Trafik  vardir kesin" dedim . Onu rahatlatmaya çalışıyordum. 
"Tamam " dedi . O sirada Yağmur  ve mert yanimiza geliyordu.
" Ee napiyisunuz çifte kumrular" dedi yağmur. Mertte atilarak
"Gördüğume göre hala nikah memuru  gelmemiş " dedi .
"Evet bizde onu bekliyoruz zaten " der demez hepimiz memurunu gormüş olduk . Memur gelince  hepimiz bir oh cektik . Nikah şahitlerimiz Yagmur ve Mertti . Onlarda yerlerine geçtiler . Kalbimin atişi 10 metreden duyuluyordu . Yağmurda bana sakin ol der gibi kaş göz  işretleri yapiyordu. Bütün davetlilerin gözü bizim üzerimizdeydi . Nikah memuru konusmaya  başladı.
"Evet hepiniz hoşgeldiniz" dedi . Ve devam etti .
"Siz Ipek Demir hiçbir baskı altında kalmadan özgür ve hür  iradenizle Emir Sarraf beyi eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?" O an hissizleşmiştim . Ve ağzımdan sadece  o kelime çikti .
"Evett"  dedim . Alkişlar yukseldi . Ve memur devam etti. 
"Siz Emir Sarraf hiçbir baskı altinda kalmadan ozgür ve hür iradenizle Ipek Demiri karıniz olarak kabul ediyormusunuz ?"

Emir'in Ağzından

Bu soru bana sorulmuştu . Evet bana  sorulmuştu . 2 saniyeliğine gözlerimi  kapadim . Ben Emir sarraf evleniyorum lan ben.  Evleniyorum . Ve bu soruya kesin olan kelimemi  ağzımdan döktüm .
"Evett"bu sefer çok büyük bir alkiş sesi geliyordu . Ve yan tarafima döndüm . Yureğini yureğimle evef diyerek birleştirdiğim o kızla göz  göze  geldim. İkimizde gozlerimizin içine bakiyorduk . Nikah  memurunun yalanci öksürüğüyle kendimize geldik ve ona döndük . Nikah memuru bu seferde bizim aşik şahitlere döndü ve
"Peki ya siz " dedi . Ikiside " Evet " dedi . Ve imzalarımizi attiktan sonra ,
"Bende sizi devletimin bana verdiği yetkiye dayanarak sizleri karı - koca ilan ediyorum . Ve nüfüs cüzdanini gelin hanima veriyorum . Mutlu kalın " diyerek nufüs cuzdanini Ipeğe verdi ve gitti . İpekde sevinçle nüfus cuzdanini havaya  kaldirdi . Ve bana döndü.  Derin bir iç çekerek ipeğin duvağini kaldirdim ve dudaklarımı alniyla birleştirdim . Dudaklarimi alnindan çektikten sonra İpek ve Ben ilk defa bu kadar aşkla bakiyorduk birbirimize . O an bugüne kadar yaşadiğimiz hersey geçti onümden . Lisedeki kavgalarımiz , birbirimizi sinir etmelerimiz , öpuşmemiz ...
Alkiş sesleriyle kendimizi toparlayip etrafa baktık  ve yerimizden ayrilip herkesle tek tek sarildık . Ozellikle ben ilk önce Merte Ipekde Yağmura sarıldi . 4 ümuzunde yüzünden  mutlu olduğumuz anlasiliyordu  .o fasıl bittikten sonra dans ettik .Ve baya eğlendik . Akşam olmuştu . Herkes yorulmuştu . O kadar mutluydu ki herkes . Annem ,babam , ipeğin annesi ve babasi Yağmur ,Mert ve diğer arkadaşlarimiz .. Herkes gülüyordu  . Ben ve ipek de onlara bakiyorduk .Mutluluklara, mutluluğumuza ...

Işte bu mutluluğumuz yalancı mutluluklara karşılik , böyle  mutlu olmamızı  istemeyenlere yumruk , Kalbinde  sevgi taşımayanlara buyük bir taş olsun ....

Arkadaşlar bu bolüm kisa oldu ama beğendiniz mi ? Vote ve yorumlarinizla bana cevap verebilirsiniz . Sizleri seviyorum . Yeni bolümü yaziyorum :)))

Başımın Tatlı Belası || Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin