İpek'in Ağzından
Gece uyumadan once hep emiri düşündüm . Kavherengi saçları , mavi gözleri onu çok tatlı kılıyor. Onu gördüğümde neden heyecanlanıyorum?. Yoksa ben ona aşık mıyım ? Yokya bence sadece geçici bir hoşlantı bu. Yani eminim öyledır...
***
Gözlerimi açtığımda sabah olmuş ,kuşların cıvıltısı güneşın aydinliği yüzümü kamaştırıyordu . Kalkip güzel bir duş aldım ve üzerimi giyinip aşşağı indim . Yağmurun odasının kapısını yumruklamaya başladım . Nihayet uyandi ve kapıyı açtı .
" Günaydın bebeğim ,hadi hazırlan bekliyorum ." Dedim
" Günaydın aşkisi bekle geliyorum " dedi . Geldi ve arabaya binip okula gittik . Okula ilk girdiğimde gözlerim Emir i arıyordu. Sınfa girdiğimde gördüğüm manzara sinirlerimi bozmuştu . Emirin etrafinda birkaç kız oturmus emirle sohbet ediyorlardı . Sürtükler . Emir beni görüp yanima koşunca o kızların yüz ifadesi kaçınılmazdı . Bu çok hoşuma gitti nedense . Emir ,
"Günaydın sarı ördek " dedi gülerek .
"Günaydın öküz ama bana ördek deme " dedim sinirle .
"Sende bana öküz diyorsun " dedi
"Öküzsün çünkü " dedim gözlerini kısarak , " sende sarı ördeksin çünkü " dedi . Ve sıramıza oturduk . Az sonra mert ve yağmurda geldiler ve arkamıza oturdular . Ders boyunca mert ve yağmurun didişmelerini dinledik . Emir sonunda arkasını dönüp "ne oluyor gençler ,neden bu kavga ?" Dedi .
"Aynen "dedim
"Ya bu mert beni delirtecek ikide bir yanağıma makas alıp duruyor sinir olduğumu bile. Derse konsantre olamıyorum" dedi yağmur .
" Ya kaç defa diyeceğim elim yanlişlikla oraya gidiyor " dedi alayla mert . Gercekten bu ikisi ayni kafada. Ders bitmisti . Ve tenefus zili caldiginda yağmurun koluna girdim ve bahçeye çiktik . Yururken mert ve emir bize doğru geliyordu. Yönümüzü hemen degistirdik ama hala geliyorlardi . Emir yanima geldi ve kulağıma yaklaşarak , " hazırlan akşam baş başa yemek yiyeceğiz " dedi .
"Olmaz ders çalişacağim " dedim
"Sonra çalışırsın ipek sözümü ikiletme sinirlerim oynuyor " dedi
"Off tamam be " dddim
"Off deme ohh de " dedi ve kahkaha atti . O sirada hala mert ve yağmur inatlasiyorlardi . Emir ve mert yanimizdan gidince yağmur ,
"Ne dedi hemen anlatt ?"
"Akşam hazırlan BAŞ BAŞA yemek yiyeceğiz dedi . " dedim
"Eee senne dedin ?" Dedi merakla .
" olmaz dedim ama dinlemedi okul çikisi direk oraya giderim artik ."
"Kizim saçmalama bu haldemi ?" Dedi
"Niye ne var halimde " dedim
"Şuan sacmaliyorsun ipek adam baş başa yemek diyor sen okul üstüyle mi gideceksin ?"
"Iyi tamam ozmn " dedim ve zil çaldi iceri girdik .***
Okuldan çıktık ve yağmurla arabaya binip eve girdik . Odama girdik ve yağmur ,
" eveeet şimdi prensesi giyindirme vakti " dedi .
"Ya pantolon tişort giyinsem yeter abartma kizim "
"Ya delirtme beni hadi dene şunları . " askıdan 3 4 tane renkli mini elbiseleri elime tutuşturduktan sonra giyinme kabina girip denedim .
"Olmaz bu çok kısa ""Ay buda olmaz "
"Bu çok parıltilı "
"OMG işte buu " beğendiği elbise kırmızı , mini boyutunda ve göğüs dekolteli çok şık bir elbiseydi . Benimde hoşuma gitmisti . Sonucta onunla ilk randevum . Sonra parlak siyah topuklulari giydim saçlarımi da dalgalandirdiktan sonra inci kolye takti ve
" işte benim eserim bee " dedi yağmur ."
" evet guzel oldum "
"Hemde muhteşem kızım . Valla erkek olsaydim ilk görüste aşik olurdum sana he " dedi gulerek bende gülmustum buna . Sonra evden çiktım ve arabama bindim. Emirin evi baya buyuktu . Bahcesinde kocaman havuz vardi . Kapıyı caldigimda bir hizmetci acti .
"Hoşgeldiniz efendim emir bey içeride . Buyurun " dedi nazik bir sekilde . Iceri girdigimde buyuk bir masa hazirlanmisti çeşit çeşit yemekler vardı . Ve tam karşıda emir bana sırıtıyordu .
"Hoşgeldin sarı ördek " dedi .
"Hoşbuldum öküz " dedim . Ve bana masayi gostererek sandalyeyi geri çekti ve oturdum . Oda karşima geçti .
"Evin güzelmiş " dedim
"Oýledir " dedi .Devamı diğer bölümde arkadaşlar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Tatlı Belası || Tamamlandı ✔
ChickLit-Sen benim başımın belası mısın ya ? +Başının tatlı belasıyım.