Ipek'in Ağzından
Bugünü düşünerek kendimi odama attım .Gözlerim yorgundu ve kapanmak uzereydi . Ama ilk işim gidip duş almak oldu . Duş aldiktan sonra pijamalarımı giyinip yatağa yattim . Günün verdigi yorgunluguyla ve sevinciyle gözlerimi kapadim .
***
Sabah alarmın sesiyle gözlerimi fal taşı gibi actim . Alarmın ekranina baktiğimda saatin 12 oldugunu gorünce yatağımdan fırladım . Bu kadar uyumuş muydum? Hemen kalkip günlük rutin işlerimi hallettikten sonra altima siyah pantolon üstumede beyaz kısa kollu bir tişort giyinip saçımıda açık birakıp odamdan çıktım. Aşşağı indiğimde Yağmur hiçbir yerde yoktu.Bütün odalara bakmama rağmen yağmuru görememiştim . Gidip yukardan telefonumu aldım ve yağmuru aradim .
"Heh kizim nerdesin ya sabah sabah?"
"Sanada günaydın ipeğim" dedi gulerek .
"Ya ödüm koptu nerdesin yağmurum ?"dedim .
"Kizim telaş yapma bi relax ol . Mertle dışarı ciktik . Beraber kahvalti yapicaz bu arada kendine guzel bir kahvalti hazirla çünkü Emir gelicek kahvaltiya . Sonrada onun annesi bide senin annenle beraber duğun için alışveriş yapicaksinjz " dedi tek nefeste .
"Oo kizim benim niye bunlardan haberim yok acaba ?" Dedim hesap sorarcasina .
"Ya kizim anlasana aklinca sana surpriz yapicaklarmis" dedi .
"O zaman sen niye sürprizi bozuyon " dedim .
"Ayy of ipek ya soylesek bir kizican soylemesek bir kizican . Hazirlanirsin yani ondan soyledim . Neyse ben kapatıyorum bayy" dedi .
"Tamam görüşürüz. " dedikten sonra telefonu kapatip . Hemen ustume guzel birseyler giyindim ve süper bir kahvalti hazirladim . Sözde kendime ;) . Ve kapi çalınca kapıya yöneldim . Kapiyi açtım . Gelenler Emir ve Emirin annesi ve benim annemdi . Tam soylendiği gibi .
"Ayy hoşgeldiniz" dedim sevecenlikle .
"Hoşbulduk kizim " dedi Emirin annesi .
Benim annemde "Hoşbulduk yavrumm" dedi . Emirde bana göz kirparak yetindi . Hepsini kahvalti masasına yönelttim.Hepimiz kahvaltı yaptiktan sonra Beraber evden çiktik . Arabayi Emir suruyordu .Yaninda ben vardim arkada ise "dünürler" 😂. Bir alişveriş merkezine geldik . Sanirim ilk önce gelinlik bakacaktik . Gelinlikçi dükkanina doğru giderken Emirin annesi ,
"Bence sade ve şık birséy olsun " dedi .Annemde atilarak ,
"Bence benim kızima allı pullu parlak gelinlik yakişir " dedi . Emirde
"Ya bırakin bi kız kendi ne istiyosa ondan giyinsin . Hatirlatirim siz evlenmiyosunuz . Ipek evleniyor " dedi . Gururla emire baktim .İçimin aynasi gibi . Beraber gelinlikçi dükkanina girdik . Olçümü aldiktan sonra birkaç tane gelinlik elime tutuşturdular ve beni soyunma odasina ittiler . Kabarik olmayan,balık model ,yari sade yari parlak ve straplest bir gelinlik olmasini istiyordum . Bana verilenlerden sadece birtanesi tam bu hayallerimdeki gibiydi .Onu giyince Emirde çok beğenmişti. İşte bu resimdeki gibi :))
Bu gelinliği begendiğimi söyledim . Tabi bu biraz zor oldu . Bu gelinliği kiraladiktan sonra Damatlik satilan dükkana doğru ilerledik. Emir lacivert beyaz bir damat smokini giyindi . Bana göre çok guzeldi ama......" Ay bune be . Oğlum bu sana hiç yakişmadı bence . Ne bu ya ağalar gibi cok kaba " dedi Emirin annesi . Benim annem durur mu ?
"Aynen o ne oyle çikar bunu başka dene" dedi.İşte boyle . Sonra Siyah beyaz bir takim denedi . Bu gozüme lacivertten daha hoş gelmişti . Annelerimizi ikna ettikten sonra o damatliği alip oradan çıktik . Emir bir ara düğün organizasyon şirketini aradı ve 3 gun sonraya kadar kır düğünü hazirliklarina başlanmasini söyledi . Birkaç tane daha ihtiyaçlari aldiktan sonra son olarak iş davetiyeye gelmişti . Güzel bir davetiye seçtikten sonra arabaya bindik eve sürerken Emir bana döndu ve
" İpek onlari eve bırakacağım seninle işimiz var " dedi göz kırparak .
"Tamam canim "dedim . Onlari eve biraktiktan sonra Emir bizi bir sahile getirdi . Iyide burada ne yapacaktik ki ? Arabadan indikten sonra elimden tuttu ve yeşillik alana getirdi ."Ne yapacağiz burada ?" Dedim merakli gozlerle .
"Gel benimle " dedi . Ve önümden gidip çimlerin üzerine uzandi . Ne yapiyor bu? Saşkınca ona bakiyordum .
"Ne yapiyorsun?" Dedim.
"Stresimi atiyorum sende gel " dedi . Gidip yanina uzandim . Gercekten biraz rahatlamistim .
"Duğün duğün diye iyicene stres yaptin iyi gelir diye düşündüm " dedi .
"Iyi düşünmüssün gercektende rahatladim " dedim . Birden doğruldu ve
"Hadi kalk ayakkabilarini çikar " dedi .
" neden?" Dedim .
"Çimlerin üzerinde çiplak ayakla koşarsak daha çok enerjimizi alir" dedi . Sonra kafami tamam anlaminda salladim ve ayakkabilarimida çıkardım. Beni elimden tutarak kaldirdi . Koşmaya başlayinca bende onun arkasindan koştum . Gercekten cok huzur vericiydi . Soğuk çimenlerin üzerinde çiplak ayakla dolaşmak ...Durduktan sonra
"Ayaklarini bağdaş yaparak yere otur bi" dedi .
"Tamam " dedim . Ve oturdum ayak
Larimida bağdaş yaptim .
"Şimdi gözlerini kapa " deyince gozlerimi kapadim .
"Ben soylemeden sakin gozlerini açma ve HERŞEY ÇOK GUZEL OLACAK deyip dur . "Dedi .Bende gözlerimi karanlığa kapatarak,
"Herşey cok guzel olacak "
"Herşey çok guzel olacak"
"Herşey çok guzel olacak .
" ...."
"Herşey çok gü-"Burnumun ucunda birseyin kokusu vardi . Bu kokuyu tanıyordum bu pamuk seker kokusuydu . Aninda gozlerimi actim .
Emir karsimda bana pamuk seker uzatiyordu . Hemen elimle kaptim ve yemeğe başladim .
"Çok mu seviyosun ?" Dedi gulerek .
"Senden daha çok " dedim .
"Öylemi ?" Dedi tek kaşini kaldırarak
Aniden elimdeki pamuk sekerimi elimden çekip yemeye başladı . Gıcıklik yapiyordu iste .
"Beni pamuk şekerden daha çok sevdiğini söylersen pamuk sekerin bitmez" dedi .
" yaaa tamam be tamam seni daha çok seviyorum " dedim . Kulağini yaklaştirarak
"Duyamadım" dedi .
"Seni daha çok seviyorum gicık " diye bağirdim bu sefer . Ve elindeki yarilanmiş pamuk sekeri alıp devam ettim yemeye .
"Heh şöyle " dedi gülerek. Bende ona gülerek karşilik verdim .Akşam olmuştu baya eğlendikten sonra beni eve bıraktı . Bütün stresimi atmıştım . Çok huzurluydum . Rahatlamistim . Duş alıp yatağima yattim . Ve kendimi uykuya teslim ettim....
Evet arkadaşlar bolümü begendinizmi ? Vote ve yorumlarinizi yazin . Diğer bölüm en kısa zamanda yayinda :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Tatlı Belası || Tamamlandı ✔
ChickLit-Sen benim başımın belası mısın ya ? +Başının tatlı belasıyım.