Hani bazen olur ya nefes alamazsiniz , ruhunuz daralır nereye sığacağinizi bilemezsiniz . İçiniz patlayacak gibi olur sanki her an ölüp ölüp diriliyor gibi olursunuz . İşte bende şuan öyleyim . Sabah olmasina rağmen heryer karanlikmiş gibi hissediyorum . Bugün okula gitmeyeceğim . Onun yüzünü görmek istemiyorum . Çünkü görürsem daha da soğuyacağim . Yağmur az önce çikti evden . Ne yaptiysa ikna edemedi beni . Edemezde . Artık hiçbirsey umrumda değil . Artik düşünmek istemiyorum . Hemen telefonumu aldim ve instagrama girdim . Girmemle beraber bir sözün gözüme çarpmasi bir oldu .
"Depresyondan çıkın , böyle üzülmek yerine savaşın , araştırın , öğrenin "
Yaziyordu aslında biraz kafama takilmişti bu söz . Ben ne yapıyorum ya . Burda oturmuş onun pisliklerine mi yakınıyorum ben .Sirkelenip kendime geldim . Ve içimdeki ses 'savaş ipek araştir ' diyordu ve onu dinleyip yerimden kalktım . Gidip boş odadaki sandiktan bir şapka, içi gözükmeyen gözlük aldım . Ve taktim . Dudağima da siyah bir ruj sürdüm . Şuan tam bir ajan gibiydim .Hemen evden çiktım . Ve arabama bindim . Emirin herzaman ki gittiği bara gittim .Işçilerin beni tanimamasi gerekiyordu. Yoksa emire soylerlerdi . başta birkac odaya göz gezdirdim . Sonra aklima bir fikir geldi ve aninda bardaki içki veren işcinin (barmen) ynina gittim .
"Merhaba ben İpek Demir "dedim ve elimi uzattım .
"Merhaba tanıyamadım " dddi . Iç sesim de bana ( tanima diye bu haldeyim zaten salak ) diyordu.
"E ben size birşey sorabilir miyim ?"
"Tabi "
"Emir sarrafı taniyormusunuz . Buraya sık gelirmiş?"
"Evet kendisi gecelerin kralı dır . Da neden sordunuz?" Dedi . Bu söze sinirim bozulmuştu . Ama bozmadim .
" Ben bir arkadaşiyim. 2 gün önce buraya geldimi kendisi ?"
"Evet gelmişti " dedi jeton düşmüş duruşu takinarak.
"Peki yaninda kız varmiydi? "
Birden gözlerini kaçirmaya başladi .
"Ee sey evet vardi " dedi terliyordu. En azindan yattiği yalan değilmiş . Süper!Benim adım ipekse bunu öğreneceğim .
"Peki onlar o akşam ne içtiler?" Dedim merakla.
" eee galiba Kirmizi şarap içmişlerdi " dedi kafasını indirerek . "Benim işim var da şuan " dedi .
"Ama birşe-" sözümü kesti .
"Lütfen işlerim var " dedi .
"Peki " dedim ve üzgünce oradan ayrıldım . Hicbirşey öğrenemedim. Aaaaa dur bitek o gece yalniz olmadigi kesinleşti . Bu da birşey . Ağlayarak okula sürdüm. Okula girdim ve sinifa girdiğimde Emir sirasinda kafasini yaslamiş , öylece duruyordu . Kimseyle konuşmuyor,tek laf etmiyordu. Belkide onu dinlemeliyim . Onun yanina oturmak zorundayim .Oturdum ve ona hic bakmadan cantami açip kitaplarimi cikardim . Emir bana şaşkinca bakiyordu.
" İpek ipek ne olur lütfen beni dinle. Ben gerçekten sana deliler gibi aşiğim . Bak beni dinlersen herşeyi anlatabilirim. Ne olur bizi bitirme ,bizi yok etme. Dinle artik beni " dedi . Biraz durdum ona bakarak. Sonra
" peki anlat dinliyorum . Sanki haklı yanin varmiş gibi " dedim .
"Ipek bak ben o gece oraya sadece bir iki bardak içip gidecektim eve oyle can sıkıntisindan . Sonra icki istedim icki yarım saat sonra geldi . Ben içtikce bana birseyler oluyordu sadece bir bardaktan etkilenmiştim ilk defa . Kalacaktım ama o etkiden dolayi canim bir tane daha istiyordu . Öyle oyle cok içince baya sarhoş olmustum . Sonra yanima sari sacli gerizekali bir kadin geldi heralde sarhoşluğumdan istifade birseyler soyledi . Sonrasini hiç hatirlamiyorum . Ama sabah kalktigimda onu gorunce hiçbirsey anlamamistim . Kendime ne kadar küfur ettim biliyor musun ? Ipek yemin ederim ben seni cok seviyorum inan bana " dedi ve yanimdan kalkti . O anlatirken ben daha da çok sinirleniyordum o sürtük kadina . Hemen yerimden firlayip emirin arkasindan koştum . Ve onüne geçip aniden sarildim .
"Seni seviyorum sana inaniyorum " dedim kulağinin arkasindan .
"Bende seni seviyorum ipeğim" dedi bana iyice sarildi . Affetmiştim onu . Sonuçta bu bir etkiden dolayiydi . Belkide o içkinin icine ilaç atilmişti . Hem o çok pişmandi . Ben ona kiyamam ki . Ben onun gulüşune hastayim . Bizi bitirememki ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Tatlı Belası || Tamamlandı ✔
ChickLit-Sen benim başımın belası mısın ya ? +Başının tatlı belasıyım.