12. Çifte kumrular

190 13 0
                                    

Ipek'in Ağzından

Gözlerimi yavaşça araladım . Sabah olmuştu ve güneşin saf ışigi yüzüme yansiyordu . Kalktim ve banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım . İçeri girdiğimde mesaj sesini duyunca telefonumu açtım
Gönderen kişi: Bay tatlı öküzüm
"Günaydın güzel sevgilim. Okulda görüşürüz ördeğim :)"

Yazıyordu . Yüzümde belirsiz bir gülümseme oluşmuştu . Hemen okul üstümü giyinip saçlarimi dagalandirdim hafif bir ruj sürüp çanntamida alıp aşşaği indim . Yağmur mutfakta mısır gevreği yiyordu .kısaca üşengeçlik kahvaltisi .hemen bende kendime tabak hazirlamaya basladim .
"Gunyadin ipeğim " dedi yağmur .
"Günaydin aşkisi "dedim . Ve yemeye başladim .

"Hadi hadi kalk geç kalicaz şimdi . Fizikçinin dırdıriyla uğraşamam" dedi .
"Aynen hadi "dedim ve kapıyı kilitleyip arabaya atladık.
Okula gelmistik . Direk gözüm koridorda mertle boş boş gezen Emiri gördü . Ona doğru koştum ve ustüne atladim . (Hemen fesatlik yapmayın sarildim :D )
"Günaydın aşkım "dedim gülümseyerek . Oda gülümsedi .
" Good morning aşkım "dedi ikimizde kahakaha attik . O sirada mert ve yağmur birbirlerine tip tip bakiyorlardi . Ah şu nazlı bakişlar... Arkamizi dönüp ellerimi tuttu ve yurumeye başladik ki herkesin gözü bizim üstümüzdeydi . Fısildaşmalar, ağzı acik bakmalar,kiskanç bakişlar, fotoğraf çekmeler ...
Hepsi bizi kıskaniyordu işte . Aşkımizi kiskaniyorlardi . Hihh . O kizlarin hic biri Emirime bakamaz artik . Yolarim . Emirin elini sıkıca tuttum . Hiç birakmamak üzere ...

***
Bitiş zili çaldiginda Emir beni ön koltuğa sokarken mertte yağmuru arka koltuğa goturuyordu . Mert ve yağmur arkada ben ve emir de öndeydik .
" Nereye ?" Dedim merakla .
"Sahile aşkım " dedi . Merak etmistim simdi .
Sahile gelmiştik . Ve arabayi parkedip arabadan indik . Ve dördümüz yürümeye başladık . Yürürken önümüzden bir pamuk şekerci geçti Emir bana almaya gitti . Yağmur ise hissizleşmiş gibi bakiyordu merte. Ondan hoşlaniyor biliyorum . Ve etrafinda dolaşan kızlar yüzünden ona kızıyor .
Emir pamuk şekeriyle yanimiza gelirken ,
"Aşkım pamuk şeker isterde almaz miyim ?" Dedi ve alnima öpüçük kondurdu . Sonra biz yürürken aniden kendimi havada buldum . Emir beni kucağina almış döndürüyordu .
"Ahhh aşkım napiyosun. Korktum ya "
"Sevgilimi döndürüyorum aşkım . "Dedi mert ve yağmur bize özenmiş gibi bakiyorlardi . Keske onlarda itiraf etselerdi birleşselerdi .
Sonra beni birakti ve elimden tutup koşturdu beni . Bir baloncunun yanina geldik . Ve bana gülümseyerek adama ,
"Amca bana bu bolanlarin hepsini verir misin ? " dedi .
"Tabi . Bu güzel kizim için mi"" dedi tebessum ettim .
"Evet.amcacim bu dünyalar güzeli kiz için " dedi gülerek . Ve parayi odedikten sonra rengarenk balonları elime tutuşturdu . O kadar güzeldi ki . Kendimi çocuk gibi hissediyordum . Hep yüzü gülüp mahallede mutluca oynayan çocuklar gibi ...
Sonra bana dönüp ,
"Hadi her bir balona bir dilek tut ve gökyüzüne birak " dedi .
"Ama hepsini birakamam ki" dedim .
"Neden ?" Dedi şaşırmişti .
"Çünkü benim tek bir dileğim var. " dedim . Gülümsedi . Ve sarılıp ,
"İşte benim aşkımı diğerlerinden ayiran en güzel özellik. Masum ozelliği . " dedi .Sonra o tek dileğimi diledim . ALLAHIM NE OLUR Emiri BENDEN AYIRMA HEP BERABER OLALIM MUTLU OLALIM dedikten sonrs hepsini birden gökyüzüne bıraktı. Ve sarilarak yürumeye başladik . O arada mert ve yağmur karşmizda bize doğru geliyorlardi . Yağmur bana bakarak,
"Nerdesiniz bakiyim ÇİFTE KUMRULAR ?" Dedi . Buna hepimiz kahkaha atmiştık .
" Sadece şey yaptık işte . Ipek  tek dileğini dileyip gökyüzüne bıraktı . "Dedi emir.
"Ne diledin soylesene ipek "dedi yağmur merakli gözlerle . Emire bakarak gülümsedim ve konusmaya başladım.

"Olmaz söyleyemem . Söylersem gerçekleşmez " ...

Başımın Tatlı Belası || Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin