11. Sana Bakınca...

208 13 0
                                    

Emir sonra beni arabaya bindirip eve götürdü. Onu yanağından öptüm ve içeri girdim . O kadar mutluydum ki kalbim pır pır uçuyordu sanki kelebekler uçuyordu her tarafimda. Içeri girdim ve odaya ayak bastiğım anla Yağmurun bana sarılması bir oldu.
"Yağmur bırak kemiklerimi kırdın .
"Yaaaa inanamiyorum . Aşkommm "
"Ya bi biraksana kizim eklemlerim agridi . Boynum kırılmak üzere . "Dedim . Ve birakti . Derin bir nefes aldim ve uağmur beni oturma odasina çekiştirmeye başladi .
"Anlat anlat anlattt hemen " dedi .
"Sakim ol kizim bi nefes al ."
"Dinliyorum ipekçim " dedi merakli gozlerle bana bakiyordu ve anlatmaya basladim .

"Öyle işte. Ya ben ilk defa bu kadar mutluyum yağmurum "dedim heyecanla .
"Yaaa çok romatikk" dedi .
"Yaa gel bi sana sarilicam "dedim ve ustune atladım .
"Eeee anlat mertle sen ne yaptiniz ?" Dedim duraksadi .
"Nolucak gıcık işte dondurma yemeğe gittik . Yine kizlara bakip durdu beni sinir etti . Bu yani odun dan da bu kadar beklenirdi .
"Olsun be en azindan dondurma yemissiniz " dedim e kendimi tutamayarak sesli bir kahkaha attim .
"Yaaaa gülme pislikk " dedi . Kendimi tutamiyordum.
"Tamam tamam sustum " dediğim anda yine kendimi tutmayip kahkaha attim . Ne yapiyim zorla tutamiyorum işte . Sonra odalarimiza cekildik .

***

Sabah olmuştu . Bugün Pazar . Benle yağmur bu aralar biraz derslerimizden gecikmistik . Oyuzden iki kahve yaptik ve calisma odasina gidip biraz ders calismaya başladık . Derslerimizden geri kalmamamiz lazim . Malum lise son sinif ...

Emir'in Ağzından

Sabah olunca kalkip duş aldim ve mavi tişort altinada siyah bir kot pantolon giyindim . Mert bize gelecekti beraber spora gidecektik . Aşşaği indim ve hizmetliler bugün izinli olduklari için kendime gevrek yaptim ve yeyip kalktm . Ardından kapı çaldı . Mert geldi ve sarildiktan sonra arabaya atlayip spor salonuna geldik . Ben syunma odasina gidip bir kapri ve yeşil atlet giydim ve havluyu alip çiktim . Koşu bandina bindim mertte yanimdaki koşu bandina binmisti . Nefes nefese ,
"Emir kanka dün ne yaptiniz ipekle olm her dakika yağmur ipeği sorup duruyordu ben bile merak ettim . Teklifini kabul ettimi ?"
"Ya oglum ne dedi biliyo musun ? İlk defa birini sevmis . Sevmeyi benden ogrenmis . Ben onun ilk öpücüğü ,ilk sevgilisi ve ilk aşkı olmusum . Kabul etmek ne demek boynuma atladi . O kadar mutlu oldum ki . Oğlum ilk defa bir kadını boyle sevdim lan . " dedim baya uzun konusmustum nefes nefese kalmistim . Merte dönüp ,
"Siz ne yaptiniz lan ?" Dedim gözlerimi kisıp merakli bakislar atarak .
"Ne yapicam oğlum uğraştim yine onla . Dondurma yemeye götürdüm . Kizlara bakinca deliriyordu . Kesin kiskaniyordu . Bende onu delirttim " dedi gülerek .
"Hoşlaniyorsun abicim . Inkar etme . Hele bana hiç etme " dedim
"Hiç mi ?" Dedi .
"Hiç karşim " dedim gülerek . Şimdiden onu özlemiştim .İpeğimi ..
Spor salonundan ciktiktan sonra ipeklerin evine sürdük. Kapiyi çaldik Yağmur açti .
"Hoşgeldiniz " dddi yagmur gülerek .
"Kimmiş yağmurum? "Dedi arkadan bir ses .O güzel ses . İpeğin sesi ...
"Hoşbulduk "dedi mert ve içeri girdik . İpek ve yağmur mutfakta yemek yapiyordu ben ve mert sofrayi kuruyorduk . Sonra sofraya oturduk . Yemekte Kirmizi et,pilav,fasulye,yaprak sarması,mantı ve salata vardı . Hayatimda yediğim en güzel ev yemekleriydi . Hayatimin yarisi lokontalarda hazir yemekleri yemekle gecmisti . Hamarat sevgilim benim .
"Aşkım hayatimda yediğim en güzel yemekleriydi . Ikinizinde ellerine sağlik . Hamarat gızlar" dedim ve hepimiz güldük .
"Afiyet olsun aşkım . Sen iste ben hep yaparım . "Dedi . Sen benim yanimda ol . Ben seni yesem yeterdide neyse..
"Afiyet olsun enişte "dedi yağmur. Yime kahkaha attim .Mert söze atilarak ,
"Yaprak sarmasiyla mantı çok güzel olmuş bunu kesin ipek yengem yapmistir "dedi mert yağmura bakarak. Yağmurunda merte ters bakişlari dikkatimi cekmisti .
"Afiyet olsun eniş-" diyeceği anda yağmur öksürrmeye başladı .
" öhhhöhhöhhö " .mertte şaşkın şaşkın yağmura bakiyordu .
"Afiyet olsun mertcim " " yağmuruda gicık tuttu herhalde " dedi . Ve gulerek bana bakti . Gozlerinin içi gülüyordu hemen kalktım ve ipeğin kolundan tutup çekiştirerek ipeğin odasına göturdüm . Kapiyi kapatip ipeği kapiya yasladim ve kollarimi iki yanina koydum .
"Bu kadar tatlı olma "dedim . Utaniyordu gozlerini kaçiriyordu . Çenesinden kavrayip yuzunu yüzüme gosterdim .
"Sana bakınca .. Dayanamıyorum"dedim sessizce.
"Ya öküzcüm tamam da bak içerde yağmurla mert var ayıp olur " dedi.
"Hayir ayip olmaz zaten onlarinda basbasa kalmaya ihtiyaci var " dedim sabirsizca .
"Ne demek bu "dedi tek kaşini kaldirip . Daha da çok yaklaşarak burbumun burnuna değmesini sağladım .
" Bunlari sonra konuşsak " dedim gözlerimi kapatarak .
"Peki " dedi . Ve dudaklarimi onun dudaklarına goturup kisa bir öpücük attim . Ve kapiyi açtim elini tutup içeri götürdüm. Mert hiçbirsey merak etmiyordu çünkü biliyordu . Ama yağmur ipeğe saldiracak gibi bakiyordu . Ah merakli melahat baldiz ..

Yemeklerimizi yiyip kaldirdiktan sonra baya sohbet etmistik . Bu arada mert ve yağmurun bakişlari gözlerimizden kaçmiyordu . Eve gelip kendimi yatağa attım ve gözlerimi uykuya teslim ettim ...

:)) keyifle okumaniz için uğraşiyorum lutfen yorumunu çok görmeyin.

Başımın Tatlı Belası || Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin