26.(Diğer Kısim)

138 5 4
                                    

Emiri'in Ağzından

Kafami sudan çikradiğimda ipeği göreceğini ve bana gülümseyeceğini tahmin ediyordum. Ama yoktu . 360 derece etrafimda kafami döndürdüm . Ama hiç bir yerde yoktu . Allah Allah nereye gitti bu kiz? Diye düşünürken yan tarafima baktiğimda Ipeğin yarim kafasını gordum . Suyun içinde çirpiniyordu . Ipeğin iyi yuzemedigini biliyordum . Hemen kulaçlarla yanina gittim . Derine inip bacaklarindan tutup kaldirmaya çaliştim . O ise hala su yutuyordu . Bacaklarindan çekip yüzeye çıkardım . Sonra havuzdan çikarip yere yatirdim . Cok telaşlanmistim . Etraftakilerde bizi izliyordu .
"Ipek ıpek uyan askim hadi uyan" dedim . Ama hala kıpırdamıyordu . O anki aklima gelen lamba simgesini andiran fikirle dudaklarina yapiştim . Ve dudaklarinin arasindan nefes veriyordum . Sunni teneffus yapmaya calisiyordum . Sanirim bir 13 saniye olmuştu. Dudaklarimi cektikten sonra oksürerek ağzindan sular fişkirtti . Accayip sevinmiştim .
"Hah aşkim iyi misin?" Dedim . Hala oksüruyordu . Kafasini doğrulttum ve
"Iyimisin ipek?" Dedim .
"İy-iyiyim boguluyordum Emir biri beni cekiştiriyordu ." Bu lafi soyledikten sonra etrafima baktim . Ama ona isteyerek yada bilerek zarar verebilecek biri yoktu . Bir cocuk olabilir diye düşündüm. Ama ipeğe soylemedim . Tamam anlaminda kafami sallayip kucağima aldim . Havuzun girişindeki soyunma odasina girip havlu aldim . Ve odamiza kadar goturdum . Kapida onu kucağimdan indirdim ve kapiyi açtim . Ipeğin kolundan tutarak havluyla beraber yataga yatirdim .
"Sen biraz dinlen canim " dedim .
"Tamam sen açsan oda servisini ara birseyler atiştir tamam mi ?" Dedi yorgun argin . Hala bunu mu düşünüyordu bu . Sonra o gozlerini kapayinca bende islak sacimi banyodaki kurutma makinesiyle kuruttum . Ipek hala uyuyordu . Benimde uykum gelmisti . Yanina uzanip bende kendimi uykuya verdim .

Ipek'in Ağzından

Gözlerimi yavaşça araladim ve yanimda mışıl mişıl uyuyan Emire baktim . Gülümsedim . Çok tatli uyuyordu. Akşam olmustu . Yataktan kalkinca karnimin guruldama sesini duydum ve ac olduğumu anlayinca Oda servisini aradim . Ve aksam yemegi getirmesini soyledim . Kapi çaldi ve oda servisi gelmişti . Iceriye getirdikten sonra gitti. Ve bende hemen oturma odasinin sağ kosesinde duran yemek masasini gordum . Guzelce yemekleri koydum . Cekmeceden iki buyuk mum buldum ve ortaya koydum . Diğer çekmecenin icindede kirmizi parcalanmis güller vardi . Onlarida yemek disinda kalan yerlere serptim . Suan gözümde tam bir romantik masa vardi. Şaheser yapmiştim . Emirin kıpırdadiğini gorünce hizli adimlarla bavulumdan gri kot şort ve beyaz bir tişort giyindim . Saçlarimida at kuyrugu yaptim . Pembe tatli bir ruj sürüp banyodan ciktim . Emir uyanmis hatta suan tam karşimda bana siritiyordu .
"Ooo bu ne guzellik bayan sari ördek" dedi . Bende gülümseyerek
" Her zamanki halim canim" deyip yanindan ayrildim . Ve masaya doğru ilerledim . "Romantik masa falan ne iş" dedi göz kirparak .
" Kurt gibi acim da oyuzden . Ben normaldede boyleyim bikere yagmur olmadigi zaman kendime heo boyle romantik masa hazirlardim" dedim . O sirada köfteleri ağzima tikiyordum .
"Yavaş ye boğulacaksin" dedi . Kahkaha atıyordu. Bende agzim dolu ona bakiyordum .
"Gorok yok bon boylo oyoyom(gerek yok ben boyle iyiyim" dedim . Ve çiğnemeye devam ettim . Oda bilerek imali imali çataliyla kuçuk parçalar alip agzina atiyordu . Aklı sira beni sinir etmeye calisiyordu .
"Hatirliyo musun? O sabah birbirimzi ilk gorduğümüzde sen beni baya korkutmustun . " dedim gulerek .
"Haa evet ustune yurümuştum . Sonra sınıftan içeri girdiğimde agzinin suyu akiyordu " dedi. Son cümlesinde kaşlarimi kaldirip
"Bennn" dedim şasirarak ."saçmalama be ne agzimin suyu akmasi aksine nasil sinirlenmistim"dedim . Oda uyuz uyuz siritarak
"Hehe evet oyledir kesin " dedi . Elimi masaya koydum . Ve arkadaki bir tutam saçimla oynamaya başladım.
" Ya sen o gün tenefuste benim kulaģima uğraşirim demiştin valla benimle uğraştiğini görmedim . E haliyle benim güzelliğimin karsisinda daha fazla dayanamadin" Dedim . Kahkaha atmaya başladi .
"Hahahahhhaahhhh oylemi istersen şimdi uğraşabilirim" dedi .
"Nasil?" Dedim.
"Şöyle " dedi . Ve sandalyesini alip yanima getirdi . Ve sandalyeye oturup yaklaşti .
" İddiaya girelim ozaman" dedi .
"Hmm ne iddiasi ?" Dedim .
"Mesela şey olabilir sen beni etkilemeye çalışacaksın eğer etkilersen sen kazanirsin , etkileyemessen ben.." dedi. Sesli bir şekilde yutkundum ve
"Peki ceza ?" Dedim .
"Istanbula dönünce universitye gidecegiz ya hani . İste o zaman herkesin icinde beni 10 saniye tutkulu bir sekilde opeceksin" dedi sinsice siritarak . Bu sefer kizarmiştim . Boyle iddiali konusursan olacagi buydu salak ipek diye geçirdim icimden .
"Iyi peki tamam ama ben kazanirsam m....." dedim .
"Sen kazanirsannn. Ne ?" Dedi .
"1 gün boyunca istediğim her seyi yapacaksin " dedim . Bu sefer o kıpkırmızı olmustu . Bu cok hoşuma gitmisti .
"Iyi . Şimdi başlayabilirsin " dedi. Bende yerimden yavasca kalkip bavulumdan kirmizi saten , kalcami zor kapatan bir gecelik aldım . Bundan nefret ediyordum . Ama mecburdum . Banyoya gidip giyindim . Saclarimi da actim . Kipkirmizi bir ruj sürdüm . Aynadan bakinca kendimi erkeklerin ağzını acik bırakmak icin ugraşan sürtükler gibi oldugumu gordum . Kendimden tiksinsemde o benim kocam olduğu için utanmiyordum . Yani biraz....

Banyodan çıktığımda Emir yatakta uzanmiş telefonuyla uğraşıyordu. Geceligi cekiştire cekiştire yanina gittim . Emir gozunü bana dikince gozlerimi kacirdim . Resmen oküzun trene baktigi gibi donakalmisti . Oylece agzi acik bakiyordu .
"Vaooov fenaaa" dedi . Bu sozune kizsamda
" Sapik misin apik misin? Şöyle seyler soyleme yaa" dedim . Sonra yanina yer açti . Ve yanina uzandim .

****

Şuan çok mutluyum . Çünkü ben kazandim . Emiri oyle bir etkiledim ki , agzindan sular akiyordu . Ama sonuc onemli . Ben kazandigim için 1 gün boyunca benim dediklerimi harfiyen yapacak. Ama Istanbula donduğumuzde . Yarin İstanbula doneceğiz . Gece olmustu. Ben bugünki havuz macerasi emirle uğraşmak derken yorgun düsmustum . Kendimi Emirin kollarına teslim ederek uykuya daldim .

***

Sabah uyandiğimda yanimda Emir var diye umuyordum ama gozlerim kapali elimi yokladiģmda Emirin olmadigini anladim . Emir yoktu. Gozlerimi ovalayarak kafami kaldirdim .Emir kahvaltı hazirliyordu . (Dedigim oda servisinin getirdiklerini yerlestiriyordu) . Güller serpiyordu . Tipki benim dun akşam yaptığım gibi .
"Gunaydin karicim" dedi . Gülumseyip
"Bugünde senden demek"dedim .
"Hep sen mi jest yapacaksin" dedi gulerek . Yerimden kalkip banyoya girdim . Elimi yüzümü yıkayıp ustümdekileri cikarip beyaz dizin bir kariş üstünde güzel bir elbise giyindim . Ve sari saclarimi acip dalgalandirdim . Siyah boncuk lu bir kolye taktim . Aynaya baktim . Cok guzel gözüküyordum. Panduflarimla banyodan ciktim . Emir 2 defa bakti en sonunda şasirmiş gibi bakti .
"Bu ne guzellik karıcim?" Dedi .
"Her zamanki halim kocacim " dedim bende gülerek . Sandalyeye oturdum. Oda karsima oturdu. Sofra güzel gozukuyordu . Meyve suyumdan bir yudum alıp
"Guzel hazirlamişsin" dedim .
" seninki kadar olmasada" dedi . Kahvaltimizi bir güzel yaptiktan sonra Emir sari gömlek ve siyah pantolon giydi ve odadan çıktık. Aşşagida büyük bir bar vardi . Ilk başta Emir itiraz etsede sonunda geldik . Iceri girdigimizde hoş bir hava vardi . Dans edenler , eğlenenler... Bizde bir koltuga oturduk . Emir elimden sımsıkı tuttu. Buna gulmemek icin kendimi tutmuştum .
"Şu elbiseni biraz indir "dedi . Ben tepki vermeyince kendisi cekiştirmeye basladi . Gulerek
"Delisin sen yaaa " dedjm . Oda siritti .
"Sen beni delirttin" dedi . Biraz daha eğlendikten sonra Emirin bir süre bir yere takılı kaldığını gordum . Tam onun baktiği yere bakacagim derken yerinden hizlica kalkti bir adamin uzerine yurudu .Ani bir hareketle yumrugu yapiştirdi . Adam yeri boyladi . Ne oldugunu anlamamistim .
"Sen kimsin lan yavşak karima bakiyorsun" dedi bağırarak. Korkmustum . Emirin elini sikica kavrayip barın çıkisina dogru cektim .
" Noldu?"dedim .
"Sana bakiyordu sümsük" dedi . Bende gulerek
" Olay cikarmasan olmuyor dimi be adam " dedim .
"Banane oğlum kimse benim karima bakamaz " dedi .
"Hadi hadi uçağı kaciricaz . Gidip hazirlanalim" dedim . Elinden tutup odaya getirdim.Kapiyi actim odaya girer girmez Emir beni ittirip kapiyi kapatip kapiya yasladi . Ellerini basimin iki tarafina koydu .
" Yapma boyle seyler giyinme beni delirtiyosun sonra " dedi .
"Hmm onun icin giyinmistim zaten" dedim . Bir ara siritti ve ani haraketle dudagima eğildi . Tam öpecekti kafamı cevirdim .
"Aaaa ama Emir bey uçak kacicak bak boyle oyalanmayalim" dedim . Oda elelrini cekti .
"Evde devam ederiz ozaman" dedi gulerek .
"Hehe " dedim . Herşeyimizi hazirladiktan sonra otelden çıkıp havaalanina geldik . Uçak kalkmak uzereydi . Uçağa bindik ve yolculuğun ardindan İstanbula gelmiştik . Hem olayli hemde heyecanli geçmişti balayi tatilimiz . Evimize gittik . Akşam olmak uzereydi . Ikimizde yorgun olduğumuzdan hemen uyuduk . Ve tatilimizi boyle sonlandirdik ...

Evet arkadaşlar baya uzun oldu . Vote ve yorumlarinizi hala umuyorum . Yeni bolum yarın gelecek . Hoscakalin...:))

Başımın Tatlı Belası || Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin