24.Karı-Koca

141 9 3
                                    

Ipek'in Ağzından

Duğun bittiği  için herkes yavaş yavaş giduyordu . Annemleride eve gonderdikten sonra sadece 4 ümüz kalmiştık . Akşam olduğu için denizin dalgalari buyümüştu . Ayaklarımız kumda oldugu için kirlenmişti . Serin bir hava  vardi . 4 umüz oylece yorgun yorgun  denizi izliyorduk . Yağmur bugün benden bile şık olmuştu . Mert desen yine sprotifliğini ortaya koymuştu . Onlar iyiki vardi . Yoksa kendimi , kendimizi yalniz hissederdik . En sonunda sessizliği Mert bozdu .
" Birgün yağmurla ben de burada düğün yapariz . Ayni yerde " dedi . Bunu duyan bizim yağmurun heyecanlandiğini tahmin edebiliyorsunuz .
"Evet çok guzel olurdu ya " dedi . Emirde
"Aynen kardeşm insallah sizde mutlu olursunuz " dedi  .
"Saol abicim" dedi  mert  .
"Benim yağmurumun duğünü benimkinden daha guzel olmali "dedim gülerek .
"Yok canım ikimizinkide ayni dekorasyon takiliriz oyle " dedi  yağmur. Mertle Emirde gülüyordu .
"Eeee siz otele gidiceksiniz dimi " dedi mert Emire göz kirptiğini gördüm.  Hafif kızarmiştım . Emirde
" Evet yarin da ilk uçakla Antalyaya balayına gideriz . Biletler hazir " dedi .
"Olur "dedim . Bende tebessum ederek . Bu gece ne yapacağimi bilmiyorum . Ve çok utaniyorum . Neyse ya bulurum bir çaresini deyip attım bu düşünceyi kafamdan . Emirin ayaga kalkmasiyla bende doğruldum .
"Isterseniz siz burada biraz daha kalin biz otele gidiyoruz.  Benim uykum geldi de " dedi Emir bana bakip gülüyordu . Buna Mertle Yagmurda kahkaha atarak cevap vermisti . Bense utancimdan domates gibi kizarmiştim . Zaten Emirde sirf gicikliğina yapiyordu bunu . Sanki anlamıyorum . Uyuz .
"Peki siz gidin arkanizdan bizde eve dağiliriz "dedi mert . Sonra Emir elimden tuttu ve arabaya bindik . Sessiz bir yolculuktan sonra 5 yıldızlı büyük bir otele geldiğimizi anladim . Cok heyecanlıydım . Bir değişik olmuştum . Elim titriyordu.  Calişan bize odanin numarasını  söyleyince yukarı çiktik . Tam kapının önüne geldiğimizde Emirin birden durduğunu gördüm . Eğilip bacaklarimdan tutup beni kucağina aldi şaşkin şaşkin ona bakiyordum . Bana bakip gülerek
" Bunu yapmasam  olmazdi " dedi . O gülüyordu bende şaşkin bir yuz ifadesiyle  ona bakiyordum  . Kartla kapiyi açti . Gelinliğim yerde sürünüyordu . Beni yatağin uzerinde kucağindan indirdi .Koskocaman bir yatak ve uzeri güllerle süslenmişti . Karşida oturma grubu onun sağ tarafinda ise lavabo diye tahmin ettiğim yer vardı . Terliyordum . Korkuyordum ve heyecanliydim .
"Şe-şey ben bi lavaboya gidiyim . " dedim .
"Tamam burdayim bekliyorum "dedi . Dudağının yan tarafi kivrilmiş bana sırıtıyordu.  Yerimden kalkip telefonumuda alip gelinligimin arkasini çekiştirerek lavaboya gittim . Ve hemen Yağmuru aradim . Çaldı ve açti .
"Alo Yagmur " dedim .
"A a kizim gece gece neoldu ?" Dedi .
"Ya kizim hani sey olur ya " dedim
"Ney?" Dedi imali bir şekilde. 
"Ya şey  işteee anladin " dedim . Gülmeye başladi .
"Ya sen deli misin ben nerden biliyim  . Anladim ne olduğunu da ne yapiyim ?" Dedi.
"Ya gülme manyakk . Ya ben korkuyorum ya titriyorum falan . Kizim biliyosun ilk defa boyle" dedim .
"Ipek korkacak hiçbirsey yok utanacak hiçbirsey yok . O artık senin kocan . Cekinme . Akışına bırak . "Dedi . Biraz olsun rahatlamiştim .
"Diyosun  " dedim .
"Diyorum  . Hadi ben yaticam iyi geceler bitanem yarin konusuruz " dedi . Kapattıktan  sonra kapi tıklama sesini duyunca kapiya yoneldim ve kapiyi açtim . Emir
"Iki saattir ne yapıyorsun kaçak "dedi gülerek .
"H-hiiiç yuzümü yikadim da" dedim .
"Tamam . Istersen şu gelinliğinden bir kurtul çok rahatsiz gorünuyorsun " dedi .
"Tamam" deyip gelinliğimi çikarmaya başladım . Ama çikaramadim . Çünkü arka düğmeye elim bir türlü  yetişmiyordu . Emirin lavabodan ciktiktan sonra bana baktigini gordüm . Bir türlü açamiyirdum .
"Hadiii açil hadii" diyip duruyordum . Birden arkamda hissettiğim sıcaklıkla  ellerimi çektim.  Emir nefesini boynuma üflüyordu . Sanirim düğmeyi açacakti . Artik biraz daha rahattim . Düğmeyi yavaşça indirdi . Ve gelinliğimi ustümden çıkardı . Aninda dudaklarima yapıştı . Ilk başta şaşirsamda sonra karşilik verdim . Cok tutkulu öpuyordu .
*sonrasi mi ? E onuda anlatmiyim heralde 😂😂😂*

###

Sabah belimde hissettim elle doğruldum . Yanimda Emir saçi başi dağilmiş bir sekilde yatıyordu.  Kafami onun göğsune yaslamiştim . Kafamı kaldirdim . Ve yavaşça uyanmasin diye ellerini çektim.  Yataktan çıkip lavaboya girdim . Kendimi cok iyi hissediyordum çok huzurluydum . Hemen bir duş alip üzerime sari dar pantolon ve siyah tek kolu açık bir tişort giyindim . Saçlarımida hafif topuz yapip sari bandaj taktim . Aynadan bakinca şirin gozüktuğumu anladim . Dudağima da pempe tatli bir ruj sürdüm . Arkami dönduğumde emir uyaniyordu .
"Günaydın kocacim " dedim . Tebessum ederek .
"Günaydın karicım " dedi . Dağinik olunca çok tatli gözükuyordu . Yataktan çıkıp banyoya girdi . Bende gidip oda servisini aradim ve kahvalti  yi odamiza getirmelerini söyledim . Telefonu kapattiktan sonra yataği toplamaya başladım . Ozamana kadar kahvaltimizda gelirdi . Yatağin icine hep guller girmişti . Bunlari görünce nedensizce gülüyordum . Yatagi tam topladim derken kapi çaldi . Kapiyi açtiğimda oda servisi kahvaltiyi getirmisti .
"Teşekkürler bundan sonrasini ben yaparım " dedim . Calişan gittikten sonra bi güzel masayi donattim. Bugün onunla kari-koca olarak ilk kahvatimiz.Özel olsun istedim.  Emirde banyodan çıkmış havluyla saçini kurutuyordu .
"Oda servisini aradinmi canim ?" Dedi .
"Evet aradim ustunu giyin kahvaltı yapalim " dedim . Bende koltuga oturdum. Üstünü değisitirip karşima oturdu . Ve sohbet ede ede kahvaltimizi yaptik . Ikimizde kalkarken benim telefonum çaldı.  Yagmur ariyordu.
"Kim?" Dedi.
"Yağmur" dedim gulerek . Telefonu açtiğimda
"Alo yagmurum nasilsin?" Dedim .
"Iyiyim ipeğim sen nasilsin . Iyimisin?" Dedi. Son sozünü imali söylemisti. Anladim . Dun geceden bahsediyordu.
"Evet canim hiç olmadigi kadar iyiyim " dedim . Kahkaha atti .
"Eee siz Mertle dun gece nerdeydiniz ?" Dedim.
"Hic oyle kumsalda siz gittikten sonra biraz konustuk beni eve birakti " dedim . O sirada Emirde bana bakip biletleri gösteriyordu .
"Hmm tamam canim ben kapatiyorum . " dedim. Telefonu kapattiktan sonra Emir bana iyice yaklaşti . 
"Sen gelsene bakim burayaaa "

:)) Yeni bölüm yakinda ...

Başımın Tatlı Belası || Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin