18. Cezasını Kestim

154 10 4
                                    

Okulun son zili çaldiktan sonra Emir ile beraber el ele dişari çiktik . Ikimizde birbirimize bakıyor özlem gideriyorduk . Ki karşımıza o sarişın sürtük geldi . O an o kadar sinirliydim ki kizin saçını tutup yerlerde sürüklemek istiyordum .
"Selam aşkım . Aaa merhaba sizde kimsiniz?" Dedi siritarak . Yelloz !
"Birincisi ben senin aşkın değilim , ikincisi bu yanımdaki kadin varya o benim hayatimin aşkı. Ayyy yazık uzüldüm şimdi sürtükleri kim sever acaba?" Dedi emir kahkaha atarak . İşte benim sevgilim dedim . Kızın yüzu düşmüştü . Fırsat bu firsat deyip kıza yaklaştım o anda kizin saçlarini tuttup
"Aaaaa biraksana be paçoz " diye vizildiyordu .
"Benim sevgilimin içkisine ilaç atip sonra yanımıza gelip ona aşkım diyen GERİZEKALI!şimdi beni dinle ve buradan uzaklaş yoksa bidaha seni görürsem saçlarini çekmekle kalmam başka yöntemleri denerim . Anladin mi !!!" Diye bağirdim saçlarini çekiştirirken
"Aaaa " diye bağiriyordu . Sonra saçlarini biraktim ve büyük  kalçasına tekme attim . Korkarsa gider tabi . Koştu yanimizdan . Emirde bana bakip gülüyordu .
" korkulur senden aşkim " dedi kahkaha atti .
"Korksun zaten bizi ayiran oydu " dedim bende sirıtiyordum . Arkadan Mertin alkışlari vardi .
"Vay yenge kıza ne yaptin oyle yaa "dedi gulerek .
"Cezasini kestim enişte " dedim . Sonra onlar kendi arabalariyla bizde kendi arabamiza bindik . Beraber eve geldik . 4 gün sonra Üniversite sınavi var ve hiç çalışmadik . Bu yüzden evde ders çalişacaktik .
"Yağmurum iki sicak çay yap beraber çalışalım  "
"Olur yapip geliyorum "dedi ve bende odamdan kitaplarimi aldim . Yağmur da oturma odasinda beni bekliyordu . Yanina gittim ve beraber çalışmaya başladik .

Emir'in Ağzından

Beraber Mert ile bizim ortak eve gittik . Orada beraber ders çalişacaktik . Tabi ben ipeği düşünmeden nasil çalişacaksam . Eve girdikten sonra mert ile ayni anda
"Ders mi çalişsak ya ?" Sözü çikti . Bu sözü mert in de söyleyeceği aklima gelmezdi . Yukarı çikip çantamizdan kitaplarimizi çikardik bende gidip mutfaktan kurabiye getirdim  . Sonra ders çalışmaya çaliştik . Bakin çaliştik diyorum . Bizim dersler pek iyi değildir . Ama ünüversite sınavi herkes için önemli .

(3 buçuk saat sonra )

Ipek'in Ağzından

Yağmur ile beraber o kadar çok çalışmiştik ki benim gözlerim kapaniyirdu .
"Ipeğim istersen uyuyalim yarın da çalışirız " dedi . Bu kiz beni çok iyi anliyor ya . Hemen odalarımıza çiktik.
Gönderen: BAŞIMIN TATLI BELASI
( İyi uykular aşkım . :) )
(İyı geceler  sevgilim :) ) yazdiktan sonra yatağa uzanip gözlerimi kapadım .

Emir'in Ağzindan

Mertle ilk defa bu kadar caliştik . Uykum geliyordu mert de yorgun düşmüştü.
"Karşim istersen yatalım sonra yine çalışırız" dedim.
" yatalım ?" Deyip kahkaha atti . Bende sirittim .
"Oğlum ne fesatsin yaa "  deyip yerimden kalktim . Mert de kalkinca yukaridaki 2 ayri odalara girdik . Telefonuma baktiğimda
Gönderen: BAŞIMIN TATLI ÖRDEĞİ
( iyi geceler sevgilim :))    yaziyordu mesajima karşilik vermiş . Telefonumu kapatip yatağa attım kendimi . Sonra hemen uyudum .

***

İpek 'in Ağzından

Sabah gözlerimi zor açiyordum . Kaktiğimda gözlerim tam açık değildi . Sonra aklima dank etti . Bugün cumartesi .1saat daha uyuyabilirim . Deyip tekrar  yatağa yattım .

Gözlerimi yavaşça açiyordum ve yanimda oturmuş beni izleyen EMİR SARRAFI görünce hizlica yerimden kalktim .
"N-ne işin var burda sabah sabah aşkım ?" Dedim . Güluyordu .
"Burada kahvaltı yapacağiz " dedi .
"Hmm tamam ozaman sen çik ben üstümü değiştirip geliyim " dedim .Kafasını olumsuz anlamda sallayınca gözlerimi fal taşı gibi açtim .
"Ama üstümü degiştiricem " dedim .
"Ya değiştir ne olucak ?" Dedi .
"Ya saçmalama sapık kalk hadi kalk " dedim .
"Ozaman kaldir da kalkayim " dedi bende kolunu tutup cekmeye başladım . Öküz  ağır işte kaldıramıyorum . Birden ben onu cekerken beni kendine hizlica cekince ikimizde yatağa yatay bir şekilde düştük . Benim kafam onun kafasinin tam yanindaydi . Eli belimi kavramisti.
"Ya sapiksin işte boşuna  demiyorum" dedim . O da sırıtarak  ,
" şuan ikimzde yatağa düştük farkindamisin ?" Dedi.
"Farkindayım ve sayende  kalkamiyorum "  dedim ve üstümden kalkti .
"Hadi sen çık ustümü değistiricem sonra kahvaltimizi  yaparız  sevgilim " dedim
"Ne inatçisin ipek yaa . Iyi tamam " dedi ve odadan çikti . Bende altıma beyaz şort üstüme de pembe bir tişort giydim . Saçlarimi da topuz yapip aşşaği indim . Mert Emir ve Yağmur oturmuş kahvalti yapiyorlardi ben gelince bana baktilar .
"Günaydin şekerim " dedi yağmur gülümseyerek .
"Günaydın balim , hoşgeldiniz sizde "dedikten sonra sofraya oturdum .
"Bugün planiniz var mı ?" Dedi yağmur mertlere bakarak .
"Yok bugün biraz dinleneceğiz " dedi emir . Buna çok şaşirmiştim . Normalde hep gezelim diyen oydu.
"Evet dinleneceğiz " dedi mert . Yağmura kaş  göz işaretleri yapiyordu .
" ne o kaş goz işaretleri bişey varsa soyleyin hazirim" dedim .
"Y-yoo bişey yok . Mutfaga gidelim demiştim " dedim . Emir o sirada mertin koluna vurdu .
"Tamam" dedim .

Bugün bu üçünde birşeyler vardı ama ne olduğunu bilmiyorum . Sofrayi kaldirdiktan sonra hep 'ben eve gidip dinlenecegim veya bugün biryere gitmeyecegim ' gibi saçma cümleler duyuyordum . Emir ve Mert gittikten sonra telefonumu elime aldım ve jeton yerine oturdu . Bugün benim doğum günümdü. Ama Emir bilmiyorki . Bide bugün hiç dışari çıkmayacagim diyordu. İlk defa yagmurda bana doğum günün dememisti . Yoksa unutmuş muydu ? Neyse her yil kutluyorduk bir sene kutlamasak da olur ...

Başımın Tatlı Belası || Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin