5. SARI ÖRDEK ve ÖKÜZ

282 15 0
                                    

Ipek'in Ağzından

sabah gözlerimi açtığimda ayaklarimin emirin bacaklarinin altinda emirin saçlari ise omzuma değiyordu. Emir de gözlerini acti . Bu manzarayla karsilastigim anda hemen kalktim yerimden . Emir de bana pis pis gülüyordu . Sinir şey.

Düdük sesiyle irkildik ve cadirdan ciktik . O sirada yağmur ve mertin bize dogru geldigini gördüm. Yağmura tam sarilacakken
" aaaaaa yağmur kafana ne oldu aşkım kıyamam sana bu mert mi bisey yaptı yoksa ? " dedim telaşla . Yağmurda gülerek
"Sadece sebep oldu diyelim " dedi .merte sinirle baktim .yaramazlik yapmis suclu cocuklar gibi bakiyordu . Emir de kahkaha atiyordu . Ukala iste ne olacak .

Sonra emir yanima geldi . " hadi gidiyoruz "
"Nereye ?" Dedim .
" sorma hadi gel " dedi çekistirerek .
"Yaa biraksana "
"Kapa çeneni sadece gel " dedi . Ve beni çekistirerek renkli bir alana getirdi . Etrafta balonlar ,rengarenk güller ve süsler vardı. Ortada da tahta bir masa vardi . Çeşit çeşit kahvaltiliklar vardi . Cok şaşirdım . Heryer çok guzeldi .
" Burası çok güzel " dedim
"Hadi gel kahvaltı yapalım digerleri gorevli öğretmenlerle beraber kahvaltı yapiyorlar . " dedi ve oturduk . Sofrada bi kuş sütü eksikti . Büyülenmistim.
" Çayımı doldururmusun ?" Dedi gülümseyerek bende ona ayni şekilde karşılık verdim ve çayı bardağına götürüp doldurdum .
"Ben doydum . Hersey çok guzeldi teşekkür ederim hadi kalkalım " dedim
" bunun karşılğı olarak beni öpmeni istiyorum ." Ne delirdi mi bu . Ben hayatimda hiçkimseyle öpüsmemiş biriyim .
"Saçmalama . Asla "
" Nasıl bunu mu layık goruyorsun bana o kadar uğraştım "
" Bunların hepsi sadece benim seni öpmem icin miydi? "
"Evet " dedi gulerek . " Hadi doğruyu soyle hayatinda hic opusmedin dimi " dedi ve kahkaha attı . Sinir şeyy .
" y- yoo hiçte bile " dedim .
" hı hı kesin oyledir "
" yaa öptüm niye inanmiyorsun?"
"Hee kesin kesin " Allahım deliricem .
" yaa delirtme beni" dedim
"Delirtirsem ne ol-" derken birden dudaklarına yapıştım . Evet yaptım bunu ilk defa. İlk opucuğüm . Bu konuda cok cahildim .sadece dudaklarina yapismistim. Hareket etmiyordum . Dudaklarımin arasindan,
" belli cok guzel öpüuorsun "
"İlk deneyimim zorlama beni "
"Sonunda itiraf ettin " dedi ve birden karşılık vermeye başladi . Ben oylece kalmıştım o öpuyordu . Sonra kendimi geri cektim . Ve
" Oldu mu . Istediğin . Al işte optum bak ukala öküz . " dedim
" Aslinda ben seni öptüm ama olsun . Bu seferlik böyle olsun bayan sarı ördek " dedi ve ayağa kalkıp yürümeye başladık . Kamp alanina geldiğimizde herkes hazirlaniyodu . Çadırlar toplanmişti . Herkes toplaniyordu . Yağmur ve mert yanimiza geldiler . Gülerek " eğlendiniz mi ?" Dedi mert . Yağmurda sinirle bakiyordu .
"Demek sizin haberiniz vardı " dedim emir kahkaha atti .
" fikir mertten cikmisti zaten " dedi .
Boğarım ben bunları.
"Sen benim BAŞIMIN BELASI MISIN YA?" Dedim emire dönerek .
"HAYIR SENİN BAŞININ TATLI BELASIYIM " dedi gülerek .  Yağmurun koluna girdim ve toplanma alanina kadar yuruduk . Görevli öğretmenler önde bizde arkadaydık. Sonunda eve gelebilmiştik . Çok güzel bir gündü ...

Arkadaşlar sizce bu bölüm nasıldı ? Yorumlariniz aşşağiya :)

Başımın Tatlı Belası || Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin