Ipek'in Ağzindan
Emirle onlar gittikten sonra beraber ilk önce makarna yaptık ve yedik sonrada film izledik . Arada opüşme sahnesi olduğu zaman o tarafa bakmiyordum . Emirde bana güluyordu. Arada duygusal sahnelerde ağlayinca emir alnima opücük konduruyordu . Film daha yeni bitmişti . Sonra kapi zili çalınca emir açmaya gitti. Bende koltukta oturup arkami dondüm ki mert ve yağmur el ele sevinçle içeri girdiler . Hemen yerimden firlayip yanlarina gittim .
"Oooo bakiyorum neşeniz yerinde gençler hayirdir ?" Dedim
"Aşkoom biz mertle sevgili olduk . "Dedi heyecanla . O sirada mert emire göz kırpiyordu. Hemen yağmuru çekiştirip koltuğa oturtdum
"Anlat hemen ne yapti ?" Dedim merakla .
"Yaa kizim içeri bi girdim alkişlar falan konfetiler falan havada ben şok . Sonra mert yemek yerken bana çikma teklifi etti . E baştan beri sen biliyosun benim mertten hoşlandiğimi bende hemen kabul ettim kızım çok mutluyum. " dedi benimde ağzım açik onu dinliyordum .
"Emirle mertte yanimizdaki koltukta bişeyler konuşuyorlardi . Emire döndüm
"Yaa aşkım baksana mert ne romantiklik yapmis yagmura çikma teklifi etmiş "dedim
"Biliyorum aşkım orayı beraber organize ettik . " dedi . Mertte havali havalı yağmura bakiyordu .(😏😎)Sonra
"Hadiii biz kalkalim malum yarin okul var . Erken yatalim ." Dedim .
"Peki aşkım seni seviyorum deyip yanağimdan optü ve" calışkan ördeğim benim " dedi ve guldük . Sonra mert ve yağmurda öptukten sonra kalktik ve evden çikip arabaya atladık. Eve geldik . Hemen odalarimiza cekilip yattik .***
Sabah kendiliğimden kalktim ve yüzümü yikadim . Emir yine mesaj atmisti .
'Günaydın benim güzel sevgilim'
Gülümsedikten sonra ustümü giyindim ve saçlarimi at kuyruğu yapip odadan çiktim . Yağmurun odasina gelip zarzor uyandırdim ve beraber yola koyulduk. Okula geldiğimizde emir ve mert bize doğru koştular .
"Günaydıın . Canimlar" dedi emir bugün baya neşeliydi .
"Gunaydin aşkim ." Dedim oda benim elimi tutup yürütmeye basladi . O sirada ormantik sevgililer birbirlerine sariliyordu . Emir ve ben siniftan içeri girdik ve
" aşkım bugün çıkışta 4 ümüz birseyler yapalim . "
" olur " dedikten sonra oturduk ve ders başladı .Son zil çalınca beraber dışarı çiktik . Ve 4 ümüz arabaya bindik . Beraber bir alışveriş merkezine geldik . ilk önce bir restorantta yemek yedik . Sonra beraber sinemaya girdik . Sinema da tam 4 oturak kalmisti oturduk ve romantik film baslayinca kafami emire yasladım . Mertle yağmurda beraber patlamiş mısır yiyorlardı.
" Yorgun musun aşkim ?" Dedi emir
"Hayir ben film izlerken hep boyle kafamı yaslarim ."
"Hmm .tamam sevgilim" dedi . Ve film izlemeye başladik ..İzlerken çoğu zaman ağladim emirde bana sarılmış duruyordu . Mertle yagmurda arada gülüyor patlamış misır yiyorlardi . Film bitince çiktık ve bowling alanına geldik .
Mert ve yağmur ben ve emir takimdık .
"Bence fazla iddiali olmayin biz iki aşiği kimse yenemez "dedi emir
alayla .
"Bence bu kadar kendinize güvenmeyin karşim " dedi mert de . Sonra yarıs başladi ilk sıra bizim takimdaydi . Ben ilk atişimda 3 tanesini devirdim . Sira onlardaydi ve yağmur atti 2 tanesini devirdi . Sira bizdeydi emir atti ve ben şok . Hepsini birden devirdi ve hemen üstüne atladim . Dıgerlerinin sinirleri bozulmuştu . Mert sinirlendi ve bir atiş yapti ama sadece 1 tanesini devirmedi . Hay Allah! Çok üzüldüm :D Öyle derken zaman cok çabuk geçmişti . Ve yarışı biz kazandık.
"Demekki neymiş fazla kendinize guvenmicek misşiniz ?" Dedi emir gülerek e buna kahkaha atmamak olmazdi .
"Vay hain ne çabuk sattin ." Dedi yağmur . Hala gülüyordum . Arabaya bindik ama binerken karşida bir ciçekçi gördük emir ve mert oraya gittiler bizde arkalarindaydik .
"A be güzel yavrum bunlar size feda olmaz mi?" Dedi roman abla.
"Romantik 4 lü bea ne guzel "dedi ekleyerek .
"Öyledir çok romatiğiz "dedi mert alayla . Sonra cicekleri alip bize verdiler . Ve o gece bizi eve birakip gittiler . ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Tatlı Belası || Tamamlandı ✔
ChickLit-Sen benim başımın belası mısın ya ? +Başının tatlı belasıyım.