Capitolul 2

337 15 1
                                    

Eram împreună cu Maria în pădure încercând să prindem un iepure tare sprinten.Incep să fug în formă mea lupină când de o dată simt un miros de omega aproape de mine.Incep să fug la un copac unde se află câteva haine pentru mine(nu sunt bună în lupta in formă lupină).Mă imbrac rapid și simt că străinul e foarte aproape de mine.Mă pregătesc să sar dar străinul s-a transformat în om, dar cu hainele pe el!Ce?Cum?Sunt tare confuză...
-Bună Ana!
-Ce?Stai!Cum de mă cunoști?
-Sunt unchiul tău,Radu!
-Ești cumva fratele lui tata?
-Da,dar nu am timp de discuții,trebuie sa-ți spun ceva important...
-Ce?
-Tu ești un varcolac phoenix.Parinții tai au controlat apa și focul dar au fost suflete pereche(foarte rar se întâmplă asta)mai ai doi frați care controlează pământul și aerul,trebuie să-i găsești rapid!
-Ce?!
-Trebuie să plec astfel mă vor prinde!
- Nu pleca!
Dar din păcate era la câțiva km.departare de ea.
Ana s-a întors în tabără bulversată și se duse în cabana nr.12 dar a avut o surpriză oribilă când dădu nas în nas cu James.Când ma văzu s-a apropiat de mine.
-Unde ai fost?
-În padure...
-Și plecat fără acordul meu sau al lui Alpha, deci vei primi 20 de bătăi cu biciul.
Când am auzit asta am fugit repede în casă și am încuiat ușa.Nu vreau 20 de bătăi cu biciul...
Dar când vreau să stau pe pat observ pe măsuța de cafea un colier în formă de phoenix cu mai multe elemente decât știu eu,ciudat...
Dar lângă el era un bilet pe care scria:"Te va ajuta să-ți controlezi elementele".Simțeam impulsul să mi-l pun la gât și asta am făcut...




Nota autorului:
Am revenit cu un capitol nou happy:)!
Oare ce se va întâmpla în următorul capitol,acest capitol are 318 cuvinte.

Vârcolacul PhoenixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum