A trecut o săptămâna de la respingerea sufletului pereche de către David. Sufăr foarte mult, nu știu de ce îmi este așa de dor de David. Cu cealaltă pereche nu am simțit așa ceva! Am slăbit foarte mult in doar aceasta săptămână! Încontinuu plâng de suferința. Fratii mei își fac griji pentru mine dacă voi murii in curând. Lupoaica mea suferă mult dar n-am ce sa fac. A încercat David sa mă contacteze dar am barierele puse. Astăzi m-am gândit sa mă transform și sa ies prin pădure. Mă plimb de 15 minute dar nimic. Mă întorc acasă sa mă îmbrac și fug acasă la David. Deschid usa furioasa si încep sa-l caut. L-am găsit iarasi beat dar n-am băgat in seama asta și am început sa-l zgudui ca o nebuna și chiar a funxionat! Începe sa se treazeasca.
- Explica-mi ce este Congregația?
- Congregația este un fel de grup format din 3 Fonte supranaturale, adică varcolac , vampir și vrăjitoare.
- Dar de ce nu putem fi împreuna dacă destinul a vrut asta?
- Suntem prea puternici in aceasta forma/pereche! Eu sunt fiul Lunii iar tu esti Varcolacul Phoenix! Este normal sa fie îngrijorați de soarta lor!
- Dar nu putem fii împreuna pe ascuns? întreb eu cu o fărâmă de speranța.
- Nu cred dar putem încerca venind spre mine și îmbrățișându-mă strâns.
- Mă bucur ca ne-am împăcat! spun eu zâmbind
- Si eu!
Mă săruta pe cap protectiv și pleacă in bucatarie.
- Ce vrei sa faci acolo?
- Cina ca s-a făcut târziu.
Era 23:30 și îmi era o goana grozava.
- Hai sa mâncam și sa vedem un film. spune David.
- Ok! spun eu și mă așez pe canapea. Încep sa mănânc si in mai puțin de 15 minute termin si mă cuibăresc mai bine pe canapea si brusc adorm...Nota autorului:
Am terminat un nou capitol! Acest capitol este făcut un pic la repezeala aflându-mă pe plaja. Acest capitol îl începusem din tren dar l-am terminat pe plaja :). Festi sa postez o data pe săptămâna sau o data la doua zile? Vreți să va folosesc ideile intr-un capitol sau in mai multe? Mă gândeam sa fac treaba asta la o mie de cititori dar am amânat-o...
Nu uitați și de o steluță pentru ca mă ajuta enorm de mult sa știu ca va place ce postez eu aici⭐️!
Pace❤️🌟❤️
CITEȘTI
Vârcolacul Phoenix
LobisomemAna, o fată din haita Red Moon află că este un vârcolac phoenix care se naște o dată la 1000 de ani. Întrebarea este ce va face Ana, va salva lumea de la primejdie sau va decide să își continue viața liniștită și lipsită de griji? Pentru a afla lu...