Capitolul 20

116 4 1
                                    

In sfârșit am ajuns la haita Blue Moon. Chiar sunt foarte curioasa sa văd ce mai face fostul meu suflet pereche. Observ ca haita este super agitata, și mă întreb de ce? Am intrat in vila Alpha-ului și ne-am Așezat pe o canapea. In 15 minute a venit el.
-Ana! și m-a luat in brațe.
-Ștefan! zic eu cu dezamăgire in glas.
- Mi-a fost așa de dor de tine! Vrei sa fii Luna mea? Alice a fost exilată cu tot cu copil! Am făcut un test ADN și am aflat ca era a Alpha-ului Cristian. Te rog spune da! Nu ști cât am suferit după tine!
- Ana, ce spune Varcolacul asta despre tine? întreabă Daniel.
- Este fostul meu suflet pereche. le răspund plictisita.
- Dar nu era David fostul tău suflet pereche? întreabă Daniel clocotind de furie.
- Eu sunt un Vârcolac Phoenix. Am voie la 3 sau mai multe suflete pereche. Pana acum am avut doua. Unul dintre ele l-am refuzat iar celălat a murit. spun eu cu o tristete in glas.
- Ce vei alege Ana? întreabă Daniel trist.
- Cum adică ai mai avut unul! Eu sunt singurul care te poate atinge! striga Ștefan furios și gelos la mine.
- Dacă nu te căsătoreai cu Alice îți dăruiam inima mea pentru tine! Nu te-ai gândit ca ai un suflet pereche in lumea asta care te așteaptă răbdătort sa te întâlnească? spun eu enervată culoarea ochilor mei schimbându-se in albastru deschis fiind Beta.
- Am făcut o greșeală uriașă negandindu-mă ca am un suflet pereche! Dar am părăsit-o și nu o mai iubesc! Vreau sa te am pe tine! Vreau sa fi a mea,sa te marchez și sa ajungi Luna acestei haite!
Oferta era interesantă dar nu puteam accepta. De când a murit David nu am mai iubit pe nimeni și am început antrenamentele cu puterile mele. Un suflet pereche nu m-ar ajuta deloc sa îmi stăpânesc mai bine elementele. Nu am nici un chef sa am un cățel după mine! Nu mai vreau sa-mi deschid la nimeni sufletul! Vreau sa trăiesc singura!
- Ștefan nu pot sa fiu Luna ta. Când a murit David mi-am promis ca nu o sa mai iubesc pe nimeni! Nu mai supor sa moara sau sa mă refuze crezând ca sunt o fata naiva sau periculoasa! Mă antrenez sa-mi po controla puterile! Așa ca nu pot fi Luna ta! ultima parte o zic cu ochii albaștrii deschis și  plec.
Mă îndrept spre mașina și mă așez in spate. Daniel se pune in fata și Nick pusandu-se pe scaunul de lângă șofer. Îmi tineam link-ul închis, Daniel tot încercând sa-l deschidă. Tot drumul l-am parcurs in liniște, eu ascultând muzica in casti. Ajungând înapoi in haita și am găsit o scrisoare pusă pe măsuța de cafea din sufragerie. Am deschis-o și am dat de o invitație la un bal organizat de Apha-ul Suprem. Îmi căzuse scrisoare din mâini gândindu-mă cât de sadic era el. Făceai un lucru greșit îți tăia capul. Nu vroiam sa merg la acel bal sub nicio forma! Dar dacă refuz ce o sa mi se întâmple? Fug spre Daniel și îi dau scrisoare.
- Trebuie sa mergem neaparat! De-obicei Alpha Suprem nu organizează baluri. spune Daniel.
- Bine, dar trebuie sa avem mare grija sa nu fim suspecți. am spus eu cu o urma de panica in glas.
Balul era peste 3 zile. In aceste zile mă voi antrena și o sa învăț sa mă prezint exaordinar de bine pentru Alpha. Mă duc spe camera mea sa mă schimb in ceva mai lejer si mă duc spre pădure...





Nota autorului:
M-am întors cu un nou capitol! Sper sa va placa și nu uitați de steluță⭐️. Va place cum a ajuns Ana?
Pace❤️

Vârcolacul PhoenixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum