Capitolul 8

217 10 1
                                    

Peste 4 ani:
Astăzi este ultima zi de școală.Seara la ora 8 va fi un bal.Probabil vă întrebați ce am făcut eu în acești ani.Să vă povestesc:după o săptămână de când i-am lăsat controlul Clarei,Alina m-a întrebat dacă vreau să vin în haită ei.Iar eu i-am spus că da vreau sa fiu în haita ei.In parcursul acestor 4 ani am ajuns Beta.M-au mai atacat vampiri dar am reușit să îi împiedic să mă omoare.Am mai reusit sa îmi controlez puterile.David încă este împreună cu aceea fată Mia.Oricum nu a putut să ajungă varcolac nicicum pentru că îi tot impiedicam eu.Da știu sunt o persoană oribilă dar M-ai ce sa faci.Acum să e întoarcem la prezent.Este ora 7 și încep să mă îmbrac cu rochia de bal.La 7 jumate sunt gata și încep să merg spre școală.Ajung la 8 dacă nu aveam ticurile aj7ngeam mai repede.Incepe balul și toată lumea este pe ringul de dans dar numai eu stau la o masă și mă uit pe telefon.Dupa o oră simt miros de vampiri.Ies aproape alergând di școală și mă uit dar aproape pic din picioare!O armată întreagă de vampiri mergând spre școală.Intru rapid în școală și mă duc la Alpha să-l anunț dar era mort de beat.Of,ce mă fac eu oare acum?
Încep să le spun celorlalți despre armată.Mă duc spre David și îi spun despre armata care venea spre noi.Si el se trezeste spunând:
- Dar ce treaba am eu cu asta?
-Sac cu cartofi ce ești!Tu esti fiul Lunii deci ai niste puteri aproape nemărginite!
- Nu ma fă pe mine să de cartofi!Și în fine, bine.
Într-o jumătate de oră suntem gata de luptă.Incepe lupta.Am castigat dar aproape toți sunt răniți sau chiar morți!Îi cărăm ușor pe toți spre haită.Era deja două dimineața.Ma bag si eu intr-o cabană și adorm...



Nota autorului:
Știu că nu am mai postat de aproape o săptămână dar am uitat:).
Nu ma omorâți va rog!Știu că v-am lăsat în suspans dar îmi pare rău.
Acest capitol nu este cu atâtea detalii ca și cele anterioare dar m-am cam grabit:).
Imi cer scuze încă o dată;).
PACE!❤❤❤

Vârcolacul PhoenixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum