Capitolul 14

136 4 1
                                    

Pov. Ana:
Văd câteva semne lăsate de măiestrul pământului, fratele meu. Am început sa le urmăresc și insfarsit am găsit o casa. Intru in ea și îmi văd cei doi frați.
-Cine ești? Mă întreabă cei doi.
-Ana, sora voastră mai mică...
-Da,de unde? Ea a murit de mult timp. Spune Dan, maiestrul pământului.
-Hai sa va fac o demonstrație! Spun eu.
Ieșim toți afara unde eu încep sa fac câteva trucuri. cu fiecare element. Ei rămân surprinși ca eu am supraviețuit atacului. Îmi aduc și acum aminte  cum au am fost rapita, chinuita sau chiar și arsa. Probabil va întrebați de ce am fost despărțiți, ei bine cică oamenii care pot controla un element sau mai multe elemente sunt considerați vrăjitori sau vrajitoare. Eu din păcate am fost cosiderata vrăjitoare și aproape am fost omorâtă. Revenind la prezent îmi imbratisez fratii. M-au invitat sa stau la ei o vreme iar eu am acceptat.

Pov. David:
Cine sunt cei doi băieți cu care s-a întâlnit Ana? Acum văd ca le arată câteva trucuri dar de ce? Încep ușor, usor sa mă înfurii dar mă calmez cu greu. Nu mai vrei sa știu nimic din ce face Ana sunt satul sa o tot "veghez" cum îmi frânge inima de aceia mă duc din nou pe pământ unde măcar pot sta liniștit și fericit. Am sa fac tot ce-mi sta in putința sa o ocolesc mai bine mori decât sa ai un suflet pereche ca ea!


Nota autorului:
M-am întors! Am terminat școala insfarsit iar acum am sa postez mai des!:) Va mulțumesc ca am ajuns la o mie de cititori! Ne vedem in umatorul capitol!
PACE!

Vârcolacul PhoenixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum