Capitolul 6

223 10 1
                                    

Era David!Ce caută el aici?Și de ce Clara a înnebunit când a venit în clasă?Mă gândesc să o întreb.
"Clara de ce ai înnebunit când a venit David în clasă?
Proast-o este fiul Lunei deci înseamnă a luat puterile ei deci noi suntem niste slugi ale lui.
Bine,dar ăsta este un motiv pentru a face proastă?
Am spus pentru că îmi era frică de el,dacă știi el poate ne omoare doar mișcandu-și un deget!
Vai de mine și de mine!
Da știu asta dar acum trebuie ne oprim din discutat pentru ne poate asculta convorbirile dar ultimul sfat este stai cât mai departe de el,ok?
Ok,și dacă nu?
Vei avea aceeași reacție.
Bine,pa!
Pa!"
Nu-mi vine să cred!Dar pe Lună nu am simțit nimic,dar oare de ce?
Las de o parte întrebările pentru că lângă mine se așează minunatul,frumosul și oribilul David.
Mă ridic îmi iau lucrurile și mă mut în prima bancă,departe de el.Vine profa și începe ora.A venit pauza și mă duc în bibliotecă.Dar în drum sunt oprită de ghiciți cine,de David desigur.Las respectul de o parte și îl întreb foarte nervoasă:
-De ce vii după mine oriunde mă duc?
-Pentru că m-a pus mama să fac asta dar tu ar trebuii să fii fericită că fac asta!
-O chiar deloc pentru că mintea mi-o razna!
-O chiar?Spune asta cu un zâmbet dubios pe față.
Uneori chiar îmi vine să îl pocnesc direct în fața dar îmi păstrez calmul și îi spun:
-Lupoaica mea se sperie atât de tare încât mintea mea o ia razna de tot adică nu mai pot face nimic!
-O,dar n-ar trebuii să se întâmple asta!
-Uite că se întâmplă asta!Spun asta și plec lasandu-l confuz.
Ce mama măturilor nu înțelege omul ăsta?!
Când să intru în bibliotecă se sună de intrare.O fir-ar să fie!Ma grăbesc să intru în clasă dar găsesc două persoane care...

Nota autorului:
Am revenit cu un nou capitol:).Din câte ați observat am schimbat coperta cărții, sper sa va placa;)!Acest capitol are 385 de cuvinte(știu că fac capitole scurte).
Ps:În poză este Ana:)
OMG!AM AJUNS LA 133 DE CITITORI!
VĂ MULȚUMESC!❤❤❤

Vârcolacul PhoenixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum