Capitolul 3

326 16 1
                                    

Poate am visat că sunt un vârcolac phoenix.Dar nu apuc să mă gândesc mult pentru că sunt trezită de niște bătăi în ușa mai ceva ca la reducerile de la magazin(totul la un leu)mă uit pe geam și observ un Alpha furios un Beta la fel și un James pe jumătate transformat.Ma ridic ca arsă din pat mă îmbrac rapid și fug la ușa din spate.Deschid ușa și încep să alerg ca nebuna spre pădure.Ma uit in spate și văd că toată haita aleargă spre mine.Dar sunt foarte rapidă față de ei...
Între timp îmi aduc aminte de o întâmplare de acum câteva luni.
După câteva săptămâni de când împlinisem 18 ani,băieții din haită se duseseră la un bar pentru a sărbători ceva.Robert prietenul cel mai bun a lui James(in varstă de 20 de ani)a venit la mine în cabană beat și fără să-mi dau seama a vrut să mă violeze.Nu stiu cum dar a iesit foc din mâinile mele și i-am ars umărul.Dar am uitat acest moment cu timpul...
Între timp ajung în oraș și fug la un hotel unde m-am și cazat pentru o săptămână.Am ajuns în camera și m-am dus la geam că să văd dacă nu au venit după mine dar se pare ca nu.
Ma pun în pat și adorm la gândul că nu mă vor prinde niciodată...




Nota autorului:
Sper sa vă placă acest capitol:).Oare o vor prinde pe Ana?
O sa aflati in următorul capitol dar până atunci pace!:)
Acest capitol are 263 de cuvinte;)

Vârcolacul PhoenixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum