Capitolul 15

140 5 3
                                    

Mă întorc acasă cu fratii mei. Aștept cu nerăbdare sa-l văd pe David! Îi duc rapid pe fratii mei acasă. Merg la David sa-i spun marea veste! Ajung acolo și intru fără sa bat la usa. Găsesc multe sticle cu sau fără alcool răsturnate și împrăștiate. Asta nu este David pe care îl cunosteam. Merg in fiecare camera pana dau de el in dormitorul lui. La fel multe sticle și calmante pe jos. David era întins pe pat intr-un somn cu multe coșmaruri. Se tot zvârcolea și dădea din mâini sau din picioare. M-am decis sa nu-l trezesc și m-am dus la bucatarie sa iau niște saci de gunoi pentru a-i aduna sticlele goale. Treaba asta a durat 1 ora dar a meritat, acum casa este curată. Mă duc sa-l trezesc pe David. Urc scările și intru in camera unde doarme și încep sa-l zgudui. Nici nu a mișcat! Mă duc după un lighean cu apa rece. Îi torn tot ligheanul in cap, s-a trezit dar super furios.
- De ce ai făcut asta?! mă întreabă el după o ploaie de înjurături.
- Pentru ca dormeai ca mortul si nu te-am putut trezii! zic eu furioasa.
Încerca sa-mi găsească privirea și o face, mare greșeală. Imediat ce ne întâlnim privirile ni se fac ochii mov și ne apar numele noastre pe mâna însoțite de un soare și o luna. Mie îmi apare luna iar lui soarele.
- Pleacă din casa mea! spune el furios
- De ce as face chestia asta, după ce ți-am făcut curat, te-am și trezit și...
Nu mă lasă sa termin ca mă prinde de un braț și mă duce afara din casa lui și îmi spune:
- Nu te mai întoarce niciodată aici!
- De ce?
- Congregația nu ne va permite sa rămânem împreuna fiind prea puternici!
- Dar...
- Pleacă! si îmi inchide usa in fata.
Nu mai pot spune nimic. Plec spre casa plângând in hohote...






Nota autorului:
Mda, știu ca nu am postat mai deloc dar am fost prinsă cu o serie de cărți foarte fascinanta. Probabil va întrebați de ce Ana are doua suflete pereche? Ei bine, ca un Varcolac Phoenix are voie la 3 suflete pereche dacă vrea. Sper ca am lămurit acesta întrebare. De mâine nu mai pot posta pentru ca mă duc la mare. Voi încerca dar nu știu sigur...
Dar revin in forța cu multe idei!
Va mulțumesc ca ați citit acest capitol!
Pace❤️❤️❤️

Vârcolacul PhoenixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum