Dimineața la ora 7:30 eram în drum spre haita Blue Moon.Probabil va întrebați ce mama maturilor fac eu acolo, va răspund eu,mergeam pentru semnarea unor acte de pace.Intr-o ora am ajuns la haită.Nu inteleg de ce Clara era agitată.Au intrat prima oara Alpha si sufletul lui pereche si dupa aia eu cu ambele brațe încărcate de dosare,hârtii și un pachet de pixuri.Clara îmi zicea ca este aici dar nu înțelegeam cine era acolo.
Ajung în biroul Alpha-ului haitei și încep să aranjez actele,dosarele și așa mai departe în timp ce Alpha și Luna se sărutau.A venit Alpha-ul haitei dar atunci mi-am dat seama de ce Clara mă avertizase.Era sufletul meu pereche!Nu trebuie să te uiți în ochii acestuia dar era foarte greu!
A început ședința,Am văzut că și el încerca să nu se uite în direcția mea.
A trebuit să prezint actele și să vorbesc cu el dar m-am uitat la un păianjen de pe tavan.În mijlocul ședinței își face apariția o femeie blonda cu un copil mic în brațe care s-a dus la Alpha și l-a întrebat:
- Ce mai faci iubire?
-Uite sunt in mijlocul ședinței și am multa treabă...
- Dar stai!Atunci începe sa-l sărute pasional pe gură.
Atât mi-a trebuit să văd că m-am dus în fața lui am tras-o pe blonda și am făcut contact vizual cu el.Aceiasi formulă "Al meu!" și "A mea!".Si a inceput minunatul meu plan.Atunci eu încep să spun:
- Eu Ana Wolf te refuz pe tine Ștefan Blue ca suflet pereche!
Cade ca secerat la pământ dar începe să spună si el cuvintele.Dar eu nu cad pentru că am inima de foc ci doar îmi dă o lacrimă.Clara era distrusă dar n-ai ce să faci.Plec înapoi spre haită...Nota autorului :
După cum v-am promis am postat un nou capitol.Ma mir cum nimeni nu mi-a pus încă întrebări.
Ma bucur ca am ajuns la aproape 340 de cititori și aproape 40 de stelute!
Poate voi mai posta si duminica.
PACE!❤❤❤
CITEȘTI
Vârcolacul Phoenix
WerewolfAna, o fată din haita Red Moon află că este un vârcolac phoenix care se naște o dată la 1000 de ani. Întrebarea este ce va face Ana, va salva lumea de la primejdie sau va decide să își continue viața liniștită și lipsită de griji? Pentru a afla lu...